Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Otchłań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Breath of Winter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reZ
Łowca postów


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Nie 21:04, 27 Kwi 2008    Temat postu: Otchłań

Witam wszystkich i mam pytanie z góry dzięki za odpowiedź otóż:
Grałem u kolegi na tej mapie Otchłań jest ona po Ognistych kłach i i nie mogłem tego przejść on grał magiem lodu w połączeniu z lekkim uzbrojeniem zaczynam u siebie grać w BOW też takim magiem tylko że tą mapę cholernie trudno przejść próbowałem elfami ale mrozowilki mnie rozpieprzały Razz z kolei orkami niby lepiej tka mi się wydaje ale znowu żywiołaki na mnie naciągały i jeden patrol szkarłatnych i moje pytanie brzmi jaki jest według was jedyny sensowny sposób przejścia tej mapy?
A i proszę nie podawać mi solucji Smauga bo w niej jak przejść Otchłań prawie nic nie ma więc proszę o wasze wypowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:41, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Hmm... Ja często robię tak, że najpierw samym bohaterem chodzę i rozwalam to co się da. Raz pewnie od razu aktywowałam monument i pewnie wrogowie mnie zrównali z ziemią, więc za drugim razem musiałam się postarać, aby przy kolejnym aktywowaniu monumentu tych wrogów było mniej. W twoim przypadku jest trochę nieciekawie, ponieważ masz samą magię lodu... Ja jeszcze miałam magię ognia więc było ciut prościej. Postaraj się samym avatarem zniszczyć to co się da. Zniszcz kilka tych wilków, które nie są odporne na lód (jeśli takie są... bo nie pamiętam). Później tylko musisz maksymalnie szybko rozbudować wioskę, umiejętnie jej bronić i zniszczyć przeciwnika. Uwierz da się to przejść.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Nie 1:35, 29 Cze 2008    Temat postu:

no po prost ja z leną i tym skregiem zniszczyłem patrole szkarłatnych i żywiołaków poto ten lód a potem tylko orkowie potrzebni na kitharów ale radze uaktywnij elfów monument dobre na tych szkarłatnych w środku uwaga ich tam jest od cho....ery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kahad
Administrator


Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z głupoty; z zaskoczenia!

PostWysłany: Nie 8:17, 29 Cze 2008    Temat postu:

@Mroczny mag - w Otchłani nie ma Kitharów, tylko Mrozowilki (taka odmiana wilkołaków chyba).

@Diego - miałem podobny problem. Najpierw aktywowałem monument elfów i mrozowilki nie dały mi żyć. Wycofałem się więc z mapy i po powrocie aktywowałem monument orków. Tymi poszło łatwiej. Wiedzieć tylko trzeba, żeby nie inwestować w ogniomioty i ogniomistrzów, bo są prawie bezużyteczne (przydają się jedynie do zwalczania wspomnianych wcześniej mrozowilków).
Zbuduj jak najszybciej wszystkie budynki wymagane do przywołania weteranów, bębniarzy i trębaczy. Bezwzględnym obowiązkiem jest ulepszenie weteranów, gdyż zadają wtedy relatywnie większe obrażenia. Co do trębaczy i bębniarzy to ulepszenia nie są konieczne, choć mile widziane.
Jeżeli pośpieszysz się z przywoływaniem jednostek, to ataki przeciwnika będą na tyle małe, że przy obronie wioski poradzi sobie 10 weteranów i 3 jednostki wsparcia. Wówczas przywołujesz jeszcze ok 20 weteranów i 5 jednostek wsparcia (u mnie było to bodaj 3 bębniarzy i 2 trębaczy) i ruszasz na "obozy" żywiołaków. Atakuj najpierw te, które przysparzają ci więcej kłopotów.
Kiedy twój obóz będzie już zabezpieczony przed żywiołakami (Szkarłatni w moim przypadku nie interesowali się za bardzo atakowaniem obozu orków) trzeba pomyśleć nad aktywowaniem monumentu elfów. Jeżeli dysponujesz odpowiednimi siłami, to oczywiście najpierw zlikwiduj siedliska mrozowilków. W czasie, kiedy rozbudowywać będziesz obóz elfów, orkowie niech zajmą się niszczeniem placówek Szkarłatnych w południowej części mapy. Kiedy nie będzie już po nich śladu wyślij ich do obrony wyjścia z wąwozu na północy (przy menhirze, tam gdzie były te ogniste bramy). Oczywiście cały czas uzupełniaj stan armii, tak aby wynosił on 80 jednostek u każdej z ras. Co do elfek to radzę produkcję wszelkich jednostek zamrażających (ulepszone łuczniczki wiatru, lodowe czarodziejki) i parę uzdrowicielek bądź druidek. Niestety bardzo uciążliwy będzie brak Strażniczek, gdyż w centrum bazy Szkarłatnych będzie mało miejsca i czesto będzie dochodzić to walki wręcz.
Gdy już obie armie będą kompletne czas na ostateczny atak. Najpierw przez wąwóz wyślij orkowych weteranów wspomaganych głównie przez bębniarzy. Gdy ci się przebiją do środka (bądź zostaną wybici do nogi, co też jest prawdopodobne) rzuć do walki elfy. Bez problemu pozamrażają nacierających Szkarłatnych i spokojnie będą ich 'likwidować'. Musisz jednak pamiętać żeby szybko zniszczyć budynki przywołujące jednostki wroga, więc w czasie kiedy większość armii będzie walczyć niewielki oddział niech zajmie się budowlami.


Adnotacje:
1. Sam grałem magiem żywiołów - ogień + lód z dodatkiem magii życia, choć każdy inny zestaw umiejętności nie powinien być jakoś diametralnie gorszy.
2. Pamiętaj że orkowie i elfki będą się na wzajem atakować, więc jeżeli zdecydujesz się wysłać ich razem przeciw Szkarłatnym przygotuj się na szybkie wybieranie nowych celów poszczególnym oddziałom, bądź licz się z większymi stratami.
3. Choć mój opis niszczenia obozu Szkarłatnych nie jest zbyt bogaty i można wnioskować że to szybka akcja, to w istocie to żmudna, długotrwała i trudna walka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 4:37, 25 Lip 2008    Temat postu:

jak uratowac cenwen (chyba) ????????????rozwaliłem wszystkich i wszystko i niewiem co mam robic dalej
Powrót do góry
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:46, 25 Lip 2008    Temat postu:

Podejdź do niej, to powinien pojawić się Fial Darg. Pokonaj go i powinno załączyć się intro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pią 8:50, 25 Lip 2008    Temat postu:

I zabije tam taką jedną typiarkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 14:29, 25 Lip 2008    Temat postu:

tak zabije Lene.rozwaliłem go ale nic sie nie dzieje .może to przez to że zburzyłęm tam onyksowa kaplice ktora była tylko do połowy rozwalona.moze w tym tkwi haczyk
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pią 16:36, 25 Lip 2008    Temat postu:

dobra poradziłem sobie
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 20:06, 29 Lip 2008    Temat postu:

Ja jak mnie mroziki zaatakowały na monument elfow to zwiałem (teleportowałem sie) do munumentu orków pierwsze co zrobiłem to jednostki samych weteranów i szamanów ;] Jak już dostali po mordzie to poszedłem na żywiołaki a potem na te gówniane mroziki ;]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Breath of Winter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin