Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spellforce - trainer projekt
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy powinienem kontynuować tworzenie trainera?
Tak, takie coś może być przydatne ;)
76%
 76%  [ 10 ]
Nie!! Po co takie ułatwienia? ;/
23%
 23%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 13

Autor Wiadomość
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:41, 08 Lis 2009    Temat postu: Spellforce - trainer projekt

Ostatnio zainteresowałem się robieniem trainera do sf 1. Nie widziałem jeszcze takiego typu programu do pierwzzej częsci tej gry. Jak na razie idzie mi nieźle, trainera zrobiłem w 5 % ;P Very Happy. Są bardzo łatwe sposoby do zrobienia takiego programu więc postanowiłem go zrobić. Jest wiele, poradników i programów do robienia tego typu aplikacji. W planie miałem na myśli funkcje tj: kasa, zmiana wyglądów, niektóre kody. (w sensie, że nie trzeba by było wpisywać całego kodu, tylko zamisat tego np F1).
Co wy sądzicie o moim pomyśle?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 18:42, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Skrytopisarz


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:04, 10 Gru 2009    Temat postu:

Ja bym chciał taki który dawałby mi poziom 50 na swobodnej bym mógł wypróbować wszystkie magie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Czw 18:07, 10 Gru 2009    Temat postu:

Troszkę słabo widzę Wojny (pomijając fakt, że w ogóle je słabo widzę Razz) po takim "usprawnieniu". Wtedy liczyłby się ten, który szybciej wciska guzik surowców...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 18:21, 10 Gru 2009    Temat postu:

Drago napisał:
Ja bym chciał taki który dawałby mi poziom 50 na swobodnej bym mógł wypróbować wszystkie magie

Taka funkcja na dłuuugi czas nie jest w moim zasięgu. W grze swobodnej adresy są zmienne, dlatego gdybym do trainera przypisał odpowiedni adres, najprawdopodobniej nic by się nie stało.



test spoilera


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 11:23, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Skrytopisarz


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 14:25, 12 Gru 2009    Temat postu:

a możesz mi powiedzieć jak to się robi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:59, 13 Gru 2009    Temat postu:

Ale to znaczy co? Robienie trainera czy pobieranie adresu?
Pobieranie adresów jest bardzo łatwe. Używam programu artmoney do zdobycia ich, a następnie kopiuje je do odpowiedniego miejsca w programie trainer maker kit.
Przy pomocy tego programu mogę wpisywać adresy, następnie za pomocą trainera zmienić wartość adresu, oraz mogę go zamrozić. Jeżeli ktoś również chcę się zabrać za robienie trainera to mogę tutaj stworzyć poradnik do tego programu. Trainera możecie zrobić do każdej gry, nie tylko spellforce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Wto 20:59, 29 Gru 2009    Temat postu:

Po co komu takie ułatwienia? To psuje rozrywkę i nie daje przyjemności z gry Confused (nawet zwykłe kody) Chociaż na zmianę wyglądu byłoby by fajne;] - żeby wyglądać jak elfka, mroczny elf, krasnolud, ork lub troll;] To by uprzyjemniło rozrywkę bo bardziej można byłoby się dostosować do umiejętności postaci;] np. czarna magia - mroczny elf, ciężkie uzbrojenie - troll itp, itd.;]

PS Hju jak zrobiłeś, że twoja postać wygląda jak nekromanta mrocznych elfów?;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Śro 21:39, 30 Gru 2009    Temat postu:

Ja bym widział, z tego co podałeś Hyouton w pierwszym poście w tym temacie, tę zmianę wyglądu i funkcję kasy. Byłoby to naprawdę interesujące, ponieważ mógłbym grać czarnym magiem o wyglądzie np. Nekromanty, potężnym wojownikiem jako Wojennikiem czy Paladynem. Co do reszty: po co dodawać do tego kody? One tylko psują zabawę z gry. Natomiast co do kasy to by było też fajne usprawnienie, w końcu nie trzeba by się tyle głowić na początku jak zdobyć kasę na nowy sprzęt Wink. A nie da się pewnie zrobić, żeby wszystkie przedmioty z kampanii były w grze swobodnej bez konieczności wyciągania ich ArtMoney'em??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek384
Skrytopisarz


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:02, 18 Kwi 2010    Temat postu:

No cóż, na pewno fajnie by było zmienić sobie wygląd za pomocą takiego trainera. Trochę kasy, czy drobne podwyższenie sobie poziomu też byłoby dobrym pomysłem, gdyby ktoś sobie nie radził. Ale za dużo ułatwień lepiej nie dawać, bo to zepsułoby całą radość z gry.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adek384 dnia Nie 17:03, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Craig Un'Shallach
Niemy Mędrzec


Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:22, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Ta zmiana wyglądu, podwyższenie levelu czy dodanie kasy to całkiem fajne pomysły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 17:33, 18 Kwi 2010    Temat postu:

A wszystko jest możliwe dzięki ArtMoneyowi, nie trainerowi. Odsyłam do działu Porad, do najczęściej zadawanych pytań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pon 19:01, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Zabiłoby multiplayera- amen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wojnowice

PostWysłany: Wto 20:29, 30 Lis 2010    Temat postu:

Ciekawe jak tego trainera zrobisz , przecież adresy w spellforce się zmieniają!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Icer
Odbębniacz postów


Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cold

PostWysłany: Wto 21:06, 30 Lis 2010    Temat postu:

Trainer można zrobić.. Nawet fajnie by było Smile A co do "podstwawowych" (God, Surowce) fajna byłaby zmiana wyglądu też.. Oczywiście do Kampanii ONLY.
@Up - Tak? Nawet w 1P?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wojnowice

PostWysłany: Śro 12:24, 01 Gru 2010    Temat postu:

@Up ja próbowałem zrobić trainera , udało mi się , jednak działał tylko jednorazowo.Jak już wyłączyłem grę i włączyłem na nowo trainer nie działał , ponieważ adres się zmienił.Dlaczego , tego nie wiem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin