Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakon Świtu - pobawmy się w RPG
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy sądzisz, że Spellforceweb RPG to dobry pomysł?
Tak
87%
 87%  [ 34 ]
Nie
12%
 12%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 39

Autor Wiadomość
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 16:51, 18 Paź 2009    Temat postu: Zakon Świtu - pobawmy się w RPG

Na tym forum, skoro (zakładam) wszyscy grali w SF, nie trzeba tłumaczyć sensu RPG.
Większość z nas zapewne przeszła SF, zapewne na wylot, poznając wszyściutkie sekreciki Wink A co, gdyby zmienić wydarzenia w Eo? Gdyby cofnąć się kilka lat przed Przywołaniem, kiedy krainy nie były oddzielone portalami...
Myśleliście o tym? A gdybyś to Ty powstrzymał/-a Runicznych przed Wojną Przywołania? Co byś powiedział/-a na PBF w Spellforce'owym systemie?

Zaznaczam tylko, że nie wyglądałoby to w stylu "włączam szał i koszę po 2k na hita 20 orków" - postać to NIE cyferki, a krew, kości i uczucia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 17:22, 18 Paź 2009    Temat postu:

Bardzo podoba mi się ten pomysł, bardzo ciekawe. Tylko jak by to wyglądało no i kim był by nasz zarąbiście wykoksowany bohater ;>
Powrót do góry
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:25, 18 Paź 2009    Temat postu:

wg. mnie lepiej by było zorganizować LARP'a, ale że to trochę kosztuje(czasu, pieniędzy i wyobraźni) to faktycznie forumowe RPG jest lepszym pomysłem.
Możliwe, że nawet podniesie "oglądalność", z jednym zastrzeżeniem... jak będzie tu taki "koks", że napisze coś w stylu "włączam szał i walę po 12k", to taka gra raczej nie będzie miała sensu... to trzeba zorganizować z głową i rozwagą, zrobić grę "idiotoodporną".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:09, 18 Paź 2009    Temat postu:

Mayor napisał:
wg. mnie lepiej by było zorganizować LARP'a, ale że to trochę kosztuje(czasu, pieniędzy i wyobraźni)...

No cóż, nie jestem pewien ile osób by się zebrało. 30 to maksimum, chociaż ja obstawiałbym przy góra 15...

I Mayor jeszcze napisał:
...jak będzie tu taki "koks", że napisze coś w stylu "włączam szał i walę po 12k", to taka gra raczej nie będzie miała sensu. To trzeba zorganizować z głową i rozwagą, zrobić grę "idiotoodporną"


Oczywiście, że sens takiej gry jest nikły, a wręcz zerowy. Stworzenie czegoś takiego będzie trudne, z wielu powodów. Uważam, że nie da się zrobić gry "idiotoodpornej", gdyż zawsze znajdzie się osoba, która ma wszystko w głębokim poważaniu i będzie spamować i offtopować do oporu (czyt: do wyczerpania limitu Warnów). Jeśli chodzi o "włączam szał" to takich sytuacji również najlepiej unikać. Przydałby się specjalny regulamin nieistniejącej jeszcze strefy RPG, oraz kilka zasad ogólnych. Również trzeba ustalić, jak ma wyglądać świat, oraz całe RPG. Na czym ma to polegać? Wybieramy sobie maga, któremu będzie służyć i w ramach nieśmiertelności wypełniamy jego rozkazy? Czy może, kreujemy naszą postać na wzór "wolnego strzelca" i robimy co nam się żywnie podoba na kontynencie Eo, (a może i nie tylko [?]). Do stworzenia PBF w oparciu o taką grę, jak SpellForce, będzie znacznie więcej pracy niż przy WK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 20:27, 18 Paź 2009    Temat postu:

To ja bym myślał że można by było to zrobić na silniku mutanta. A mianowicie chodzi mi o rozwój postaci. A dokładniej że każdy może zrobić postać ją chce i o jakich chce zdolnościach(Oczywiście GM jest od tego jak ta postać jest za bardzo za wykoksowana to może ją obciąć i zmienić<cwaniak>) Rozwój postaci na silniku mutanta jest powolny. A mówiąc dokładniej gdy postać która ma 1 lvl i awansuje na drugi to nie jest aż tak super odczuwalne Wink
Powrót do góry
Tallos
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: What?

PostWysłany: Pon 13:12, 19 Paź 2009    Temat postu:

Musimy najpierw wybrać GM'ów. Potem ktoś z nich opisze gdzie się znajdujemy, w jakiej sytuacji itp. Następnie trzeba zrobić projekt przykładowej karty postaci. Ale nie uważacie, że jak forum zagarnie RPG to zrobi się większy Chaos?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tallos dnia Sob 12:25, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 14:30, 19 Paź 2009    Temat postu:

holysheep napisał:
Tylko jak by to wyglądało no i kim był by nasz zarąbiście wykoksowany bohater ;>

Żaden wykoksowany >.< Myślałem o grupie bohaterów początkowo zniewolonych (poprzez runy) dla jakiegoś WcieleniaDobraZAureolką lub SuperZUaWGlanach (albo podzielić graczy na dwie grupy :>), a po "prologu" (który miałby opowiadać o akcji oraz zaznajomić graczy z systemem) dać im w miarę wolną rękę w swoich działaniach.
Cytat:
wg. mnie lepiej by było zorganizować LARP'a, ale że to trochę kosztuje(czasu, pieniędzy i wyobraźni) to faktycznie forumowe RPG jest lepszym pomysłem.

LARPa można odwalić na jakimś zlocie (jeżeli się takowy odbędzie) ;]
Cytat:
z jednym zastrzeżeniem... jak będzie tu taki "koks", że napisze coś w stylu "włączam szał i walę po 12k", to taka gra raczej nie będzie miała sensu... to trzeba zorganizować z głową i rozwagą, zrobić grę "idiotoodporną".

Każda KP będzie sprawdzana przez GM-a, więc o koksach nie będzie mowy. (Druid, nawet ArtMoney Ci nie pomoże Razz)
Cytat:
Przydałby się specjalny regulamin nieistniejącej jeszcze strefy RPG, oraz kilka zasad ogólnych

Sztywny regulamin nie jest raczej pisany RPGom, myślałem o kilku w miarę luźnych regułach - jakości postów, jakość KP itp.
Cytat:
i robimy co nam się żywnie podoba na kontynencie Eo, (a może i nie tylko [?])

Eo to nie przypadkiem nazwa świata, nie kontynentu? Zbyt dawno nie grałem. W każdym razie, na początek ograniczyłbym się do lokacji z "jedynki" (Krypty Zegarowe!)
Cytat:
To ja bym myślał że można by było to zrobić na silniku mutanta

Może poszukajmy bliżej i weźmy statystyki (Siła, Zręczność...) ze Spellforce? Wink Jeśli chodzi o moje zdanie, PBF-a wyobrażam sobie raczej jako Storytelling z rzutami w sytuacjach naprawdę krytycznych, kiedy już nie ma innego wyboru.
Cytat:
Rozwój postaci na silniku mutanta jest powolny. A mówiąc dokładniej gdy postać która ma 1 lvl i awansuje na drugi to nie jest aż tak super odczuwalne

W Spellu w sumie też...
Cytat:
Lecz radziłbym ten PBF zrobić na innej stronie bo tu byłoby tego za dużo zrobiłby się jakiś Chaos . . .

Dział + poddziały i żegnaj, Chaosie Wink
Cytat:
Potem ktoś z nich opisze gdzie się znajdujemy,w jakiej sytuacji itp.

Zarys akcji by me - wydarzenia dzieją się kilka lat przez Wojną Przywołania, kiedy Hokan tworzy Ostrza, wiadomość przenika do Zakonu (Zakon był przed, czy po Przywołaniu?) i wtedy do gry wchodzą gracze...
Cytat:
Potem trzeba zrobić hm... przykładową kartę postaci lub coś podobnego do tego

To też nie powinien być wielki problem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Czw 16:14, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:09, 19 Paź 2009    Temat postu:

Ari napisał:
Sztywny regulamin nie jest raczej pisany RPGom, myślałem o kilku w miarę luźnych regułach - jakości postów, jakość KP itp.


Możliwe, że tych reguł będzie trzeba stworzyć więcej, niż ci się zdaje Razz
Chociaż zapewne nie wszyscy będą mieli zamiar ich przestrzegać. Mam nadzieję, że TEN regulamin również będzie obowiązywał.

Cytat:
Eo to nie przypadkiem nazwa świata, nie kontynentu? Zbyt dawno nie grałem. W każdym razie, na początek ograniczyłbym się do lokacji z "jedynki" (Krypty Zegarowe!)


Masz rajcę Wink Wybacz, mój błąd. Zbyt długo nie grałem w spella i wszystko mi się pomieszało Razz Kontynentem to chyba było Xu, (bodajże w cieniu feniksa była o tym mowa, ale głowy uciąć sobie nie dam).

@Down: Nie chciałem zaśmiecać, więc powiem tylko, że może i nazwy są "ambitne", aczkolwiek nietrafne Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Pon 15:19, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 15:14, 19 Paź 2009    Temat postu:

Xu to z kolei "pustynne" okolice Razz BTW, ambitne nazwy ^^'

Tak, regulamin, który podałeś, obowiązuje we wszystkich działach (co zresztą zostało tam napisane Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Śro 7:02, 21 Paź 2009    Temat postu:

Mogę nawet pomóc. Pomysł dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:33, 17 Lis 2009    Temat postu:

Skoro większość jest za... Wink
Schemat KP, propozycja Ariego.

Najpierw parę słów wyjaśnienia, co do każdego punktu.
Imię i nazwisko: Wiadomo. Także tutaj wpisujcie ewentualne przydomki (proszę o nie przesadzanie z ich ilością i "herosowatością"). Nie przepadam za kopiowaniem imion z książek, filmów, gier, ale jeśli gracz się uprze... Jeśli Wena chwilowo zawodzi, polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Rasa: Preferowałbym rasy światła + ew. mroczne elfy. Łatwiejsze w prowadzeniu zarówno dla gracza, jak i MG.

Wygląd: Opisowo bądź link do obrazka.
Osobowość: Parę słów o charakterze postaci. W tworzeniu przyszłych herosów z pewnością pomoże [link widoczny dla zalogowanych]. Byłbym wdzięczny, gdybyście streścili odpowiedzi do długości kilku-kilkunastu zdań, a nie wklejali całą "ankietę".
Historia: Biografia postaci, z uwzględnieniem, jak i dlaczego dołączyła do Zakonu Świtu bądź została żołdakiem Hokana.

Poziom: Tu mam pytanie - zacząć od poziomu pierwszego, czy uwzględnić przeszłość postaci i startować z np. dziesiątym?
Obecne doświadczenie: Obecna ilość PD/Ilość PD potrzebna do awansu na kolejny poziom (póki co wpisujecie 0)

Statystyki Siła->Charyzma: Tu wszystko wygląda jak w SF 1. Początkowe statystyki znajdują się niżej, +5 co poziom z wyjątkiem pierwszego.
Początkowe statystyki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ilość punktów do rozdania na pierwszym poziomie zależy od rasy.
Elf: 0 pkt.
Człowiek: 40 pkt.
Krasnolud: 55 pkt.
Troll: 25 pkt. (zmiana od 21.12.2009.)
Ork: 65 pkt.
Mroczny elf: 15 pkt.
Początkowa wartość cechy nie może przekroczyć 40 (wyjątkiem jest trollowe 45 wytrzymałości)

Umiejętności: Tu również wszystko wygląda jak w SF. Umiejętność główna to np. Lekkie uzbrojenie, poboczne to lekka broń sieczna, lekki pancerz itd.


Ekwipunek: Osobno zaznaczone te używane oraz te w plecaku. Ilość rąk do noszenia złomu ograniczona Razz

Opanowane zdolności bojowe oraz znane czary: Dokładnie jak w SF1, z tym, że niektóre czary/zdolności przyjmowane są naturalnie, na X poziomie umiejętności, a inne dopiero po przeczytaniu księgi, wyuczeniu fizycznym itp. (Taki "mix" Wink ). Postać zaczyna z jednym zaklęciem/zdolnością - odpowiednią do tego, które otrzymałby w Spellforce 1.

Jakieś sugestie? Wink

Czysta KP wygląda tak:
Kod:
[b]Imię i nazwisko:[/b]
[b]Rasa:[/b]

[b]Wygląd:[/b]
[b]Osobowość:[/b]
[b]Historia:[/b]

[b]Poziom:[/b]
[b]Obecne doświadczenie:[/b]

[b]Siła:[/b]
[b]Wytrzymałość:[/b]
[b]Zręczność:[/b]
[b]Zwinność:[/b]
[b]Mądrość:[/b]
[b]Inteligencja:[/b]
[b]Charyzma:[/b]

[b]Umiejętności:[/b]
[b]Umiejętność główna:[/b]
[list]Umiejętność poboczna:[/list]

[b]Ekwipunek:[/b]
[list]Lista[/list]

[b]Opanowane zdolności bojowe oraz znane czary:[/b]
[list]Lista[/list]


Jakby kto pisał KP, prosze ją dostarczyć w formacie *.doc(x) albo na PW w BBCode ["code"]. Trochę mi to ułatwi pracę. Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 15:02, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:30, 19 Lis 2009    Temat postu: PBF XD

Imię i nazwisko:Zarakhi Tal Ach
Rasa:Mroczne elfy

Wygląd:Szczupły, blady, zawsze mający biała maskę, która zasłania jego twarz. Istota posiada czarną, długą pelerynę, oraz kostur adeptów nora (ten kostur to nie jest czasem kosa Sk?? Very Happy)

[link widoczny dla zalogowanych] <--- taki jakby wygląd postaci ;P Smile

Osobowość:Zarakhi to chaotyczny, mroczny elf, myślący wolno, ale poprawnie. Potrafi "myśleć" i jeżeli mu zależy to dochodzi do swojego. Jest adeptem magii, jednak jego nauka zajmuje mu sporo czasu. Nie potrafi walczyć wręcz, najlepiej radzi sobie z magią na dystans. Nienawidzi "małomyślących" trolli, ale podniecają go półnagie elfki Twisted Evil .

Historia:Mój bohater rozpoczyna przygodę w jednej z fortec, w kruczej przełęczy. Jako dziecko był świadkiem budowy fortec mrocznych elfów w tamtej okolicy. Niedługo potem wraz z paroma równowieśnikami utworzyli zakon nikomu nieznany. Musieli go utrzymać w sekrecie z jednego powodu. Głównym celem zakonu było poznanie białej magii, należącej do wyznawców światła. Żaden mroczny elf z tamtych czasów nie mógł poznawać tego typu sztuki magii, a oni łamali tą zasadę. Zakon spotykał się w wąwozie, na północ od fortec. Z czasem jednak inne mroczne elfy zauważyli ich organizacje, więc po cichu musieli uciekać. Wiele podróżowali, aż w końcu zaszyli się w dżungli. Dookoła niebezpieczeństwa były dobrymi pułapkami na nieprzyjaciela. Liczba członków zakonu malała, aż w końcu
Zarakhi został samotnym pustelnikiem. Przemierzając busze dżungli spotkał potężnego maga, Hokana Ashira, badającego dziwną maskę, o której nic nie wiadomo, ale w niej było coś tajemniczego. Z czasem Hokan dla mrocznego elfa stał się mentorem, nauczycielem. Dzięki niemu Zarakhi oprócz podstawowej wiedzy o białej magii, zaczął rozwijać swoją wiedzę na temat żywiołu lodu, co z przyszłością stało się jego zaletom.

Poziom:1
Obecne doświadczenie:0

Siła:36
Wytrzymałość:26
Zręczność:21
Zwinność:21
Mądrość:42
Inteligencja:31
Charyzma:32

Umiejętności:
biała magia:1
zdrowie:1

Ekwipunek:

kosrtur adeptów nora, kościany napierśnik, pierścień czeladnika

Opanowane zdolności bojowe oraz znane czary:
leczenie


sry Ari, że tak długo ,ale siostra na kompa sie wepchała. Jakbym miał jakiś bład to powiedz, ja się starałem to napisać najlepiej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Pią 8:35, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Czw 21:51, 19 Lis 2009    Temat postu:

Kilka osób zadeklarowało już napisanie KP, parę osób mi je wysłało, zatem chcę przejść do kolejnego etapu. Tym razem będą to statystyki liczbowe - poziom oraz cechy - i jeden mały "smaczek".

Po pierwsze, PD. Myślałem, by początkowa ilość PD-ków do osiągnięcia poziomu była niska (tak do 10 dojść ze spokojem) i sukcesywnie rosła. Pierwsze dziesięć poziomów wyglądałoby mniej więcej tak:
1. 0 PD
2. 250
3. 300
4. 375
5. 465
6. 555
7. 650
8. 750
9. 900
10. 1100
Po uzyskaniu nowego poziomu liczba PD się zeruje. Jeśli gracz przekroczył liczbę PD potrzebną do osiągnięcia poziomu (np. po dodaniu będzie miał łącznie 255, a więc osiągnie drugi poziom), pozostałe PD się zachowują (analogicznie, graczowi zostanie 5 PD).

Co do wzrostu cech, miałbym taką propozycję - wzrost na przemian o 2 i 1.
Lvl 1. max. 40
Lvl 2. max. 42
Lvl 3. max. 43
Lvl 4. max. 45
itd. Trolle mogą podnieść wytrzymałość dopiero na 5ym poziomie.

Smaczek początkowo miał być tajemnicą/niespodzianką, ale gdy spytałem dwie osoby, miały baaardzo różne zdania, więc ujawnię ;] Czy chcielibyście, by raz na jakiś czas pojawiały się w sesjach pytania związane z SF1? Odpowiedzi słaliby gracze na PW. Pierwszy, który napisałby poprawną odpowiedź, otrzymałby nieco PD (ilość zależna od poziomu trudności).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:46, 20 Lis 2009    Temat postu:

Ari napisał:
Odpowiedzi słaliby gracze na PW.


O tym już wiem. Dobry pomysł Wink

Jednakże Ari jeszcze napisał:
Pierwszy, który napisałby poprawną odpowiedź, otrzymałby nieco PD...


Pierwszy? Nooł... Myślałem, że wszyscy, którzy wyślą odp. na PW, a nie tylko pierwsza osoba. A jeśli ktoś ma wolnego neta (nie odpisywać, że "ma pecha"), może stać się osobą, która never nie zdobędzie punktów na PW. Myślałem o całym ludzie, który udzieli poprawną odpowiedź. Jak chcesz wysyłać wiadomości do np. siedmiu osób jednocześnie? Przez PA?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Pią 12:46, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 13:44, 20 Lis 2009    Temat postu:

Ma pecha xD

A poważnie, pytanie będzie napisane w poście, więc każdy będzie miał równe szanse. Ponadto, możliwość odpowiedzi będą miały tylko osoby uczestniczące w danym wątku.

EDYT: Pierwsza czwórka, która wysłała mi KP (tj. Mayor, Tallos, SK i DŚ) została wpisana do grupy, która ma dostęp do ukrytego forum. Proszę wkleić w odpowiednie miejsce KP.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Pią 14:13, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin