Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dają poszczególne staty?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
~OmeN`
Niemy Mędrzec


Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:12, 05 Cze 2010    Temat postu: Co dają poszczególne staty?

Siła-Większy Dmg
Wytrzymałość-Więcej HP/Punktów Życia
Zręczność- (Nie wiem)
Zwinność-(Nie wiem)
Inteligencja-Więcej Many
Mądrość-(Nie wiem)
Charyzma-(Nie wiem)

Mój problem nie wiem co dają staty z (Nie Wiem).Mógłby ktoś zrobić kopię [UP] i to co w nawiasach (Nie wiem) powypisywać co one dają?Najbardziej zależy mi na Mądrości i Charyzma bo gram teraz Magiem Żywiołów Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Skrytopisarz


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:33, 05 Cze 2010    Temat postu:

Zręczność-łatwiej trafić w wroga
Zwinność-łatwiej uniknąć ciosu wroga
Inteligencja-zwiększa tempo regeneracji many
Mądrość-zwiększa maksymalny limit punktów many
Charyzma-zwiększa prawdopodobieństwo udanego użycia pozytywnych czarów takich jak leczenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:59, 05 Cze 2010    Temat postu:

Grając magiem żywiołów, charyzma wcale nie jest Ci potrzebna. Wręcz można powiedzieć, że jest zbędna i do niczego Ci się nie przyda. Postaw na mądrość i inteligencję, z naciskiem na to drugie, choć oba atrybuty staraj się się mieć na równi. Punkty, które Ci zostaną przeznacz na zwinność, lub wytrzymałość, zależnie od gustu. Na koniec, dwadzieścia pkt. które Ci zostaną możesz przeznaczyć w Czarną Magię. Ew. możesz pakować w tą charyzmę, kosztem inteligencji i mądrości, by na koniec dorzucić pkt. umiejętności w Białą Magię.

Twórcy sugerują połączenie Magii Żywiołów z lekkirm uzbrojeniem. Miałbyś wtedy do rozdania cztery pkt. cech, co automatycznie kwalifikuje się w "bzdurę". Pzdr. i powodzenia w grze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 10:48, 05 Cze 2010    Temat postu:

Drago napisał:
Zręczność-łatwiej trafić w wroga
Zwinność-łatwiej uniknąć ciosu wroga
Inteligencja-zwiększa tempo regeneracji many
Mądrość-zwiększa maksymalny limit punktów many
Charyzma-zwiększa prawdopodobieństwo udanego użycia pozytywnych czarów takich jak leczenie


A to wszystko można wyczytać w trakcie tworzenia postaci, bądź też później, już w grze, w momencie rozdawania statystyk. Temat absolutnie zbędny, a że ponadto odpowiedź została udzielona - zamykam.
A autor niech uważa z zakładaniem takich tematów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin