Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wyborem broni.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Made_of_Hate
Odbębniacz postów


Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:52, 06 Sie 2010    Temat postu: Problem z wyborem broni.

Na początek umiejętności
ciężkie uzbrojenie 20,ciężki pancerz 20,ciężka broń sieczna 20,ciężka broń obuchowa 20
trening
130 siły
114 wytrzymałości
66 zręczności
33 zwinki(;D)
ekwipunek
gromorga(najlepszy ring,wymaga ciężkiego pancerza 20)
irimaldar(ciężkie uzbrojenie 1Cool
wielki zestaw świtu(hełm,zbroja,i spodnie wyglądające jak te Świtu-tylko że nazywają się Arcydzieło Skarviga)
Z ekwipunkiem mam:
218 siły
198 wytrzymałości(hell yeah 5200 HP to jest to ;>)
111 zręczności
33 zwinki(Very Happy)
No i mam problem z wyborem broni(bo wydaje mnie sie że nic lepszego z ringów/pancerza już nie znajdę)
do wyboru mam
Kostur Hirina:
95 % szybkości,dmg 38-51,wpływ-Wybuch lodu,wybuch ognia,śmierć,siła +15,zręczność + 15
dalej:
Tysiącbójca:
90 % szybkości,dmg 48-53
I ostatnie:
Tabula Rasa
85 % szybkości,dmg 46-61

I teraz mam dylemat i to ogromny.Staram się odejśc od koncepcji ciężkiego uzbrojenia który trafia raz na 10 hitów ale jak już przyłoży to widać.szczególnie po trafionym.
teoretycznie z kosturem hirina dzięki bonusowi do siły mam podobne dmg(gwoli ścisłości staty z przedmiotami były pisane z tysiącbójcą),a efekty i zręcznośc są super
tysiącbójca daje całkiem całkiem kopa do dmg,ale jest już wolniejszy i sporo rzadziej nim trafiam
tabula rasa jest najwolniejszy(a?) ale dmg jest duużo lepsze.
No i teraz takie pytanko co uważacie za najlepsze?
I przy okazji,żeby nie zakładać nowego tematu drobne pytanka
1)gdzie w cieniu feniksa jest hełm szermierczy,i nagolenniki kowala świata(zbroja i hełm są w Koloseum) ?
2)Gdzie w Oddechu zimy możemy dostać runę jakiegoś orkowego szamana(tak mi się gdzieś o uszy obiło że taka jest,a mimo że staram się dogłębnie[bez skojarzeń] grę przechodzić to jej nie znalazłem)?
Pozdrawiam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 15:09, 06 Sie 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o moje zdanie, to Kostur Hirina byłby najlepszym wyborem. Jednak jeśli jest to postać do multi (i będzie zabronione korzystanie do edytowania ekwipunku z AM) to najlepszym wyborem wydawałaby mi się Tabula Rasa (te 5% w szybkości chyba nie jest aż tak odczuwalne, za to jest różnica w zadawanych obrażeniach większa).

Teraz odnośnie Twoich pytań:


1) Jeśli dobrze kojarzę, chodzi o komplet Błogosławieństwo Niethalf'a

- Hełm - kupiec Barrago, Colloseum
- Zbroja - Zerbo, nagroda za wygranie 5 (piątej) rundy w Colloseum
- Spodnie (nagolenniki) - mniejszy Kowal Dusz (południowy-zachód mapy), Twierdza Mrocznego Wiatru


2) Zapewne chodzi o runę Gultark'a. Esencję do jej utworzenia znajdziesz w Szrenicy (niestety gdzie dokładnie nie pamiętam, kojarzą mi się te góry obok bramy, do której klucz ma elfka po którą biegniesz pół mapy). Oczywiście potrzebujesz jeszcze czystego kamienia runicznego i udać się do "mhrocznego" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:19, 06 Sie 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o kampanię to ja zawsze brałem kostur Hirina. Z efektami, które ten kostur daje wojownik jest w stanie pokonać mumię (śmierć zadaje 155 obrażeń). Pozostałe efekty też są bardzo przydatne, bo lodowy wybuch ma dość długi okres działania, a wybuch ognia zawsze zadaje te obrażenia. Na dodatek statystyki, które dodaje...

A tryb swobodny to jak najbardziej Tabula Rasa. Tysiącbójca... ma w sumie małą rozrzutność obrażeń, co zadaje optymalną liczbę punktów życia, ale mimo to bierz broń obuchową Wink


Co do runy Gultarka. Ork jest za bramą elfek. Musisz iść cały czas południową półką skalną, aż znajdziesz takie wejście. Idź tam na górę. Jest tam taka jaskinia i tam jest ten szaman. Słaby jest, ale sam bohater może być interesujący (możliwość używania broni obuchowych na poziomie 7 i magii śmierci też na tym poziomie. Bardzo ciekawe dwa zaklęcia).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pią 15:52, 06 Sie 2010    Temat postu:

Tylko i wyłącznie Kostur Hirina (zarówno w kampanii jak i grze swobodnej! Wink szkoda tylko, że na oficjalne multi go nie można mieć (wg mnie to błąd, ale ok) Confused). Nie dość, że daje fajne premie do siły i zręczności to jeszcze te efekty magiczne! A jeśli Ci się poszczęści i akurat jak wrzucisz szał/okrzyk bojowy i wejdzie wybuch lodu to praktycznie każde obrażenie wtedy wchodzą we wroga Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Made_of_Hate
Odbębniacz postów


Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:56, 06 Sie 2010    Temat postu:

dobra,odnośnie kosturu dzięki Very Happy I runy też Wink
ja dodam od siebie że mam 2 pkt lekkiej do szału i błogosławieństwa.Na szale z tym kosturem po 1000 i więcej ciosy walę więc nie jest źle Very Happy
to jeszcze muszę się dowiedzieć gdzie jest hełm szermierczy(ten od kompletu który daje 10% szans na to że przeciwnik sam sobie zrobi kuku xD)?
Co do bicia mumi Drakon Arach to też to zauważyłem i też z niego cały czas korzystałem żeby je trochę pobić Wink
Jeszcze muszę poprosić o pomoc w dwóch sprawach.
1)Czemu wojownicy w kampani feniksa są tak pokrzywdzeni?Chodzi mi o te nieszczęsne mumie,jedyna możliwość to ww kostur Hirina(ew miks woja z magiem,ale wiadomo że w SPellforce to chała)
Zastanawiałem się trochę i nie przychodzi mi do głowy zaden przeciwnik który byłby szczególnie odporny na magię,czyli w druga stronę to nie działa

i drugie pytanie
W Twierdzy Mrocznego Wichru pod koniec,mamy do czynienia z 4 jaskiniami z których wychodzą wszelakie ostrza(w tym te przeklęte koszmary ;s).Mamy w queście,ze trzeba te wejścia zablokować.
Jak?
Zastawić po 40 wież ;z???Założmy ze mamy armię 80 istot,krasnale i elfy.No i jak to rozdysponować.Wszędzie wsadzić po 40 wież,i po 20 łuczniczek wiatru?
Nie mam kompletnie na to pomysłu.Ja robiłem po prostu tak że wbijałem na środek całą 80 osobową ekipą.Łupu Cupu i po Sha,szybko z craigiem pogadałem(bo jak zaczyna się rozmowę to ostrza z przed jaskiń biegną do centrum mapy) i całą armią uciekałem żeby zabić mniejszego kowala z obstawą(ew. armię zostawiałem-niech się bije,a sam metodą wybawiania rozprawiałem się z kowalem)
Pytam,bo wydaje mi się że jest jakiś lepszy sposób na rozwiązanie tego-a ja go nie znam ;x


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 18:04, 06 Sie 2010    Temat postu:

Wystarczy podstawić dwie-trzy jednostki, a w dobre miejsce (tu musisz się niestety kierować "na wyczucie") - Ostrza nie będą wychodzić Wink

To magowie są pokrzywdzeni, muszą nosić kiecki Very Happy A na poważnie, niestety, każdy mag zjedzie woja jak tylko będzie chciał. I to z kosturem w nosie. I chyba nie da się nic z tym zrobić :<


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:09, 06 Sie 2010    Temat postu:

Co do zastawiania tych grot, to po prostu wsadź tam kilku wojowników i po krzyku. Ew. możesz zrobić jeszcze jedno: Znajdź... nazwijmy to miskami... No więc znajdź "miski" (na tej samej mapie) z których będziesz mógł zabrać żarełko. Gdy je znajdziesz, opróżnij je i udaj się do miejsca, w którym przetrzymują Wojownika Cienia. Stamtąd udaj się na północ (północny zachód? Nie potrafię tego dokładnie określić) i znajdź inne "miski", do których będziesz mógł to jedzenie włożyć. Zaczekaj do północy i po prostu je tam wsadź. Po jakimś czasie, na mapce powinien pojawić się stwór na pięćdziesiątym poziomie (nastawiony do Cb. wrogo, wyglądem przypominający wilkowca), który będzie łaził od groty do groty i niszczył Ostrza. Zadaję spore obrażenia i będzie żył, dopóki ktoś go nie ukatrupi. Po prostu łaź za nim i gdy on oczyści którąś jaskinię, po prostu tam poczekaj, a gdy ją opuści, zostaw tam kilku wojowników (robotników też możesz, to bez znaczenia) i powtarzaj tę czynność, dopóki nie zablokujesz wszystkich. Na końcu pozbądź się "sprzymierzeńca" i ciesz się, bo wykonałeś zadanie dodatkowe, które nie widniało w Questach Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 18:37, 06 Sie 2010    Temat postu:

Made_of_Hate napisał:

to jeszcze muszę się dowiedzieć gdzie jest hełm szermierczy(ten od kompletu który daje 10% szans na to że przeciwnik sam sobie zrobi kuku xD)?


Sorka, nie zauważyłem tego za pierwszym razem. Ten hełm znajduje się na mapie Krucza Przełęcz, w skrzyni na południu mapy, niedaleko portalu do Rozpalonych Kamieni. (resztę chyba masz, skoro nie pytasz Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Made_of_Hate
Odbębniacz postów


Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:12, 06 Sie 2010    Temat postu:

tak,resztę mam nie wiadomo skąd i gdzie ale mam xD
Cytat:
, opróżnij je i udaj się do miejsca, w którym przetrzymują Wojownika Cienia.

gram wojownikiem cienia ;x i uprzedzając jakieś pytania to mój towarzysz strażnik feniksa zaraz po bramie się pojawia i nie musżę nikogo uwalniać ;x
poszukam tych beczek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:15, 06 Sie 2010    Temat postu:

W takim razie, jest to miejsce, w którym więziony jest Craig bodajże. Szukaj szukaj, bo warto Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Made_of_Hate
Odbębniacz postów


Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 12 Sie 2010    Temat postu:

dobra to tak się spytam bo u mnie ten przeklęty wilkowiec pojawił się zaraz po cut scence no tu zaaplikowałem mu potężną dawkę

a czemu tak warto?Jakiś ciekawy itemek się dostaje?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin