Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak,kim,czym zacząć?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 11:15, 25 Wrz 2009    Temat postu:

dla tych ktorzy chcą szybko lvl proponuje bialych magow(ich expi sie najszybciej) osobiscie gram lekko zbrojnym i osobiscie gra mi sie nim lepiej niz ciezko zbrojnym
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 14:05, 25 Wrz 2009    Temat postu:

SpellerForce napisał:
dla tych ktorzy chcą szybko lvl proponuje bialych magow(ich expi sie najszybciej)

Proszę o uzasadnienie tego stwierdzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 14:40, 03 Paź 2009    Temat postu:

hymm... Osobiscie gram teraz Cien Feniksa postacia z 47 lvl
19 lekka sieczna
19 drzewcowa
12 lod

i gra sie mi b.dobrze Wink uzbrojony w bronie Bestia i Taniec Smierci spokojnie kosze wrogow Very Happy za niedlugo zaloze sprzet "kowala swiata" Smile

kolejna postac to 27 lvl a Arynie
11 sieczna
11 smierc
11 nekromancja

to dopiero ciara az milo Very Happy hehehe


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:41, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Nie 16:12, 28 Mar 2010    Temat postu:

Ja lubię postacie z magią lodu oraz ciężką sieczną i pancerzem(zwłaszcza jak mają na sobie zbroję świtu). Początkującym graczom polecam woja ciężkozbrojnego ponieważ kampanię świtu przechodzi się nim bardzo łatwo. Potem mogą być problemy, ale jak się nauczy grać to jakoś się sobie poradzi.
Powrót do góry
Mr. Z
Niemy Mędrzec


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:31, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Witam wszystkich
Po kilku latach powróciłem do gry SpellForce – znowu mnie wzięło Wink Poprzednio kampanie przechodziłem różnej maści wojownikami, teraz przyszła kolej na magów. Na początek prawie klasyczny mag (lód+ogień+ śmierć). Inwestując w Inteligencję i Mądrość aż do osiągnięcia 20 lvl danej magii trochę punktów zostanie do rozdania. I tu pojawia się moje pytanie, podpakować zwinność czy zręczność? Ciekaw jestem Waszych opinii opartych na doświadczeniach z gry.

P.S. A może jednak zamiast ognia wziąć nekromancję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 11:39, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Ja bym podpakował w zwinność. Zręczność jeśli nie masz siły i zadajesz małe obrażenia nie jest przydatna ponieważ co z tego że trafiasz jak zadajesz mało obrażeń. Zwinność natomiast ma to do siebie że przeciwnikom trudniej będzie przerwać twoje zaklęcie i trafić cię a jak jesteś otoczony przez wrogów i chcesz rzucić jakiś czar aby się uratować to dzięki dużej zwinności masz szansę to zrobić.
Powrót do góry
Mr. Z
Niemy Mędrzec


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:23, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Jeśli dobrze rozumiem to zręczność daje wymierne korzyści tylko w połączeniu z siłą, czyli de facto potrzebna jest tylko postaciom walczącym wręcz. Co do zalet zwinności to raczej nie trzeba mnie do nich przekonywać. Chociaż myślałem, że może jednak zręczność ma jakiś tam wpływ także na ataki magiczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr. Z
Niemy Mędrzec


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:46, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanko odnoście maga żywiołów. Gra ktoś jeszcze takim magiem w czystej postaci tzn. ogień + lód + ziemia, a jeśli tak to w co polecacie zainwestować pozostałe punkty biorąc pod uwagę, że nie wystarczy ich do opanowania umiejętności na maksymalnym poziomie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenris
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wziąłeś?

PostWysłany: Pon 8:59, 26 Kwi 2010    Temat postu:

W kampanii dla maga przydatne jest 2 lvl lekkiego uzbrojenia dla błogosławieństwa, zawsze można też pokombinować z białą magią Very Happy Btw 200 zwinności(dzięki itemom) i otoczony przez minotaury dostawałem każdego możliwego hita. Zręczność dostajesz z itemów, dzięki czemu spokojnie możesz mieć 60-90 a to już liczba porządna, jak dla mnie w CF nie opłaca się w nią ładować tak jak w wytrz albo siłę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr. Z
Niemy Mędrzec


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:27, 26 Kwi 2010    Temat postu:

No właśnie nad Białą Magią się zastanawiam. W początkowej fazie gry dzięki kilku punktom można mieć dostęp do kilku ciekawych broni a przy okazji trochę się podleczyć. Poczekam jeszcze trochę może ktoś będzie miał inną, mniej standardową propozycję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenris
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wziąłeś?

PostWysłany: Pon 20:28, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Jedyny inny mądry wybór to magia umysłu defensywna na poziomie 12 dla czaru medytacja. Jednakże postać będzie musiała dużo punktów wydawać i do walki wręcz nadawać się raczej nie będzie, za to będzie mega killerem na duże armie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr. Z
Niemy Mędrzec


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:44, 26 Kwi 2010    Temat postu:

I o to mi właśnie chodziło. Zastanawiam się tylko czemu sam na to nie wpadłem. Teraz tylko muszę policzyć punkty, żeby czegoś nie spie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin