Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Onyksowe Brzegi-Huzimowie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Shadow of the Phoenix
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek1306
Skrytopisarz


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:32, 18 Lip 2010    Temat postu: Onyksowe Brzegi-Huzimowie

Witam
Czy jest jakiś sposób na pokonanie Huzimów bez dużych strat w armii, bo jak atakuję ten oddział na przełęczy(przed właściwym obozem)to wysyłam tam prawie 100 ludzi, i jak uciekają, to zostaje ich max. 20, a tych Huzimów zginęło może 5.
To jest kampania Feniksa.


Armia, z którą atakowałem Huzimów:
postać gotowa(wojownik ciężkozbrojny, 29lvl)
runiczni bohaterzy(5.)
20 zbrojnych
20 paladynów
20 strzelców
10 kapłanów
10 mentatów
potężny tytan ludzki

Wszystkie jednostki są z ulepszeniami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:45, 18 Lip 2010    Temat postu:

Armia trochę kiepska, to raz. Zamieniłbym to na:

- Strzelcy (z upgradem) 45 EDIT: Warto podzielić ich na dwie grupy.
- Kapłani (z upgradem, jeśli masz wystarczającą ilość surowców) 15
- Paladyni (z upgradem, choć u mnie on w ogóle nie działa) 20

Plus-minus potężny tytan, chociaż ja go nie przywołałem, cienki jest. Szkoda, że nie stworzyłeś tych psiaków, mógłbyś je potraktować jako mięso armatnie. Bohaterowie i Avatar też się przydadzą. Mentaci zaś, są zbędni. Szybko padają, bo zamiast rzucać zaklęcia, biegają po polu walki i nawalają z tej swojej wykałaczki.

Nie mam pojęcia, czy czasem nie grasz na kodach, ale pamiętaj, by nie korzystać z tego, dzięki któremu nie korzystamy z many, rzucając zaklęcia. Dzięki niemu wzmacniasz tancerki ognia u hazimów, gdyż kod działa na Ciebie i Twoje wojska, jak i na wroga.

Gdy już się przygotujesz, po prostu wyślij krwawe ogary na wroga, by nieco stracił manę, a potem rusz z całą siłą, wystawiając na pierwszy ogień paladynów. Strzelcom każ atakować tancerki ognia, coby kapłani mogli jakoś nadążyć z uzdrawianiem. To tyle, powinieneś ich roznieść ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Nie 16:46, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiek1306
Skrytopisarz


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:51, 18 Lip 2010    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź
Ogarach zapomniałem, zrobiłem je sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 17:15, 18 Lip 2010    Temat postu:

Ja bym zrobił trochę Zbrojnych zamiast tylu strzelców, no i może nie 15 a 20 Paladynów. Przede wszystkim nie uderzaj na "hura!", bo skończy się to tak jak poprzednio, że Cię rozniosą. Pamiętaj o uzupełnianiu armii, w tym również Krwawych Ogarów, które będą służyły również dalej za mięso armatnie. Dasz rade Smile. Ta misja nie jest jeszcze taka trudna, później są trudniejsze Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:18, 18 Lip 2010    Temat postu:

Jeśli dobrze pamiętam, to strzały strzelców, w dodatku zmasowane, uniemożliwiały tancerkom choćby rzucenie zaklęcia. Trzeba to było jednak dobrze rozegrać. Choć zbrojni od paladynów są bardziej użyteczni, tu się teoretycznie nie przydadzą. Zanim porządnie narobią strat, będą się palić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 17:37, 18 Lip 2010    Temat postu:

No masz racje co do Strzelców. Ale ja robię Zbrojnych w tej misji, żeby później wspomogli Paladynów w walce z Hazimami (czy jak tam się oni nazywali?), ponieważ w połączeniu z czarem, który rzucają Paladyni staje się to zabójczą mieszanką. Bardzo możliwe jest, że równie łatwo, szybko i przyjemnie da się tą misje przejść bez Zbrojnych, ale jak grałem pierwszy raz i ich nie zrobiłem (miałem armie: po 25 Paladynów i Kapłanów oraz 30 Strzelców) to mnie rozwalili i od tego czasu na tą mapę zawsze robię Zbrojnych Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiek1306
Skrytopisarz


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:47, 18 Lip 2010    Temat postu:

Na przełęczy udało się zniszczyć Huzimów.Dzięki za pomoc.
Paladyni tu mogą się przydać, bo po ulepszeniu mają wysoką odporność na ogień, więc są prawie niewrażliwi na ataki tancerek.
Właściwie, czy kapłani sami sobie regenerują manę, czy trzeba ją im jakoś dać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 17:55, 18 Lip 2010    Temat postu:

No trochę im daje ta odporność na ogień, co jest dużym plusem Paladynów. Spróbuj wysłać sobie kilku Paladynów i Zbrojnych ta długą sciechą wzdłuż Miotaczy Ognia przy ich twierdzy, to będzie pogrom Zbrojnych Razz.
Co do regeneracji many/życia to konieczne do tego jest wybudowanie Magazynu Żywności inaczej jednostki nie będą mogły regenerować obu tych rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:15, 18 Lip 2010    Temat postu:

Dodam tylko, że oprócz magazynu żywności, potrzebujesz również... żywności Wink Pamiętaj, że zawsze, gdy Twoje jednostki regenerują zdrowie i manę, pobierają nieco żywności właśnie z magazynu, więc dbaj o zapasy, żeby czasem nie było zonka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 19:43, 18 Lip 2010    Temat postu:

Najlepiej inwestuj w budynki, które same produkują żywność tj. Gospodarstwo, Fermę Bydła i inne tego typu budowle w pozostałych rasach, ponieważ może na początku chwile trwa zanim zacznie się produkcja, lecz później ich wydajność jest znacznie większa niż myśliwych i zbieraczy. No i nie musisz się obawiać, że zabraknie jakiegoś typu żywności (ryp, owoców, zwierzyny). Pamiętaj też, żeby odpowiednio ustawić Magazyn Żywności i budynki produkujące tą żywność. Jeśli już musisz jednak postawić budynki zbieraczy/myśliwych to staraj się, żeby były to Gildie, gdyż szybciej zbierają i polują niż ich tańsze odpowiedniki Wink.

PS: Vin, ale dobry poradnik daliśmy mu do tej misji Razz.
PS2: Vin czy mi się wydaje, czy on grał bez Magazynu Żywności? Może przez to miał takie problemy, bo mana się mu kończyła u żołnierzy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Nie 19:45, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lol1996
Skrytopisarz


Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:01, 30 Sie 2010    Temat postu: Re: Onyksowe Brzegi-Huzimowie

ja tam miałem dużą odporność na ogień i ich wywabiałem a te tancerki ognia nawet jak mi przyłożyły to miałem bohatera uzdrowiciela Smile

PS. grałem ciężki pancerz lvl. 28


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lol1996 dnia Pon 19:01, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Shadow of the Phoenix Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin