Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gra swobodna - dyskusja ogólna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Sob 9:14, 21 Cze 2008    Temat postu:

A co do tych elfek feministek{jak się rozmnażają}
tak jak wszystkie runiczne rasy przez PRZYWOłANIE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:13, 21 Cze 2008    Temat postu:

Psotka dobra ale chodzi tu o normalne elfki te nie zyjące z runy. Np. w Eloni lub w Tirganach. A co do Ari to może masz racje. Głazomioty wymagają dużo kamienia bo chyba bodajże 120. Ale najlepiej na początku wybudować te 5 zbrojowni, bo dzięki temu przyspieszy to produkcje. A co do ich wielkości: wystarczy budować te najważniejsze. Potem jak już trole wyrąbią troche drewna to będzie można następne postawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 13:06, 21 Cze 2008    Temat postu:

120 miotacze, 120 (i chyba 40 żelaza. Albo 60, ale raczej 40) głazomioty. Z tym, że głazomioty muszą jeszcze mieć kuźnię żelaza (chociaż jeden mały budynek), czy jak to się zwie.
Tylko że czasem, nawet po wycięciu drzew, nie ma miejsca Wink jak np. Farlornowa Nadzieja(dobrze, że tam nie ma trollowego monumentu) albo Bruzda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Nie 1:10, 29 Cze 2008    Temat postu:

ja tak:
Mroczne elfy za wszystkie jednostki i wieże a poza tym mój ulubiony bóg
Orki wszystkie jednostki po za zbirem nie użyłem nigdy no chyba że do zabawy w szkieleciki i fajne chatki obronne ulubiony bóg
krasnoludy kul tylko kapłani bitewni nie fajni bo tylko siebie uleczają i brak wież
ludzie każda jednostka super i w ogule ale jakoś tak słabi magowie mym zdaniem
RESZTą gardze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:16, 29 Cze 2008    Temat postu:

Ja tam żadną rasą nie gardze. Wręcz przeciwnie, każda rasa ma swoje wady i zalety.
Orki mają mistrzowskie opanowanie w dziedzinie magii ognia i posiadają jednostki wspomagające które posiadają przeróżne zdolności bojowe. Ale gdybyś niewiedział orki dostaną od praktycznie każdej rasy po tyłku. Praktycznie każda rasa ma jakąś jednostkę która jest dobra na jednostki orków.
Mroczne elfy są bardzo silne i posiadają mistrzowskie opanowanie w czarnej magii. Są bardzo potężne ale trzeba nimi umieć grac by szerzyć zamęt. Ich chyba jedyną wadą jest ich drogość.
Krasnoludy są bardzo silne. Cenie ich jednostki, bo są bardzo odporne na ataki i magię. Ale ich wadą jest brak wież, brak magów, i co najgorsze brak żadnych jednostke strzelającyh(poza obrońcami).
Ludzie są bardzo dobrzy. Ale w ich przypadku to są we wszytkich dziedzinach średni. Tylko ludzie opanowali do perfekcji magię umysłu. Magą ostro dać w kość trolom, orkom, ale z innymi rasami ich szanse są ostro średnie.
Trolami nie wolno gardzić. Są bardzo potężne jeśli się umie nimi grać. Praktycznie każda jedostka posiada jakieś alternatywne ulepszenie które daje im zabójcze możliwości. Mógłbym bez konća wymieniać ich zalety. No ale i ini posiadaja wady. Wielgachne budynki, długa produkcja dobrych jednostkek i słabość do magii umysłu to ich najpoważniejsze wady.
Elfkami też nie wolno gardzić. Może są mało wytrzymałe, ale za to posiadają wiele przydatnych bonusów! Eksperckie opanowanie zywiołu lodu daję im wielką przewagę nad wieloma rasami! Może lefki to są feminiskti ale znają się na wojennym rzemiośle. Jest to rasa która najlepiej sobie radzi z ożywieńcami razem z ludźmi!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 10:40, 29 Cze 2008    Temat postu:

Och są elfy i tego i tego rodzaju męskie i żeńskie
Tyle że sterujemy elfkami {elfy zajmują się domem}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:18, 29 Cze 2008    Temat postu:

Możecie przestać pleść głupoty o tym, że elfy to feministki... Przecież co kogo to obchodzi. Jeśli chodzi o runy to u reszty ras są sami faceci i jakoś nikt się nie czepia.
Do tego elfkami trzeba umieć grać, trzeba sobie odpowiednią proporcję ułożyć odpowiednich jednostek. Dla mnie najlepszą jednostką (jak już wiele razy mówiłam) są elfki. Nimi (prawie) całego SpellForce'a mogłabym przejść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 19:00, 29 Cze 2008    Temat postu:

Ja też .
W grze swobodnej wybieram tylko elfki lub elfy {mroczne}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 20:17, 29 Cze 2008    Temat postu:

Ja ostatnio też mam fazę na elfki. Chociaż grać nie umiem, jest całkiem przyjemne. Tylko bohaterkę mam do bani (ofensywna magia umysłu + drzewcowa broń + łuki)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:30, 29 Cze 2008    Temat postu:

Ja pierdziele niewiem co się ze mną dzieje. W grze swobodenj też je wybieram! Przez te ich ciągłe ich wybieranie wreszcie nauczyłem się nimi grać! Dziwie się, czemu je wybieram.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Pon 14:50, 30 Cze 2008    Temat postu:

Drakon sorry za te trolle racja fazę kitharów w swobodnej to nimi stłumiłem miałeś rację że trolle są niezłe przeciw kitharą ale co do elfek gdyby nie lodowe czarodziejki , łuczniczki wiatru i strażniczki to ta rasa nie miała by przyszłości w podbojach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 20:10, 22 Lip 2008    Temat postu:

Miała by.
A co z podróżniczkami,druidkami ,uzdrowicielkami i samym Drzewcem.
Poza tym wszystkim się zdaje że elfy są słabe ale takie elfki mają wiele zalet i niezłych ulepszeń
np. Dar Elen czy sam fakt że mogą sadzić lasy i są mistrzami w obróbce drewna
{chata mistrza drwalskiego , 2 chaty leśnika i tartak i mamy po 10 minutach drewna po uszy}.To że elfy są słabe to tylko złudzenie m.
Mając w armii tylko druidki i podróżniczki {oraz Drzewca} moglibyśmy pokonać całe armie drzewołaków ,nieumarłych a nawet kitharów ponieważ elfki szybko się leczą i na terenach leśnych wydatek many jest bardzo niski.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Wto 20:11, 22 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 10:16, 23 Lip 2008    Temat postu:

Moim zdaniem najlepsze jest połączenie elfów i ludzi Very Happy.Szczególnie dlatego że:
-elfki mają boskie (jak dla mnie) wieżyczki szczególnie te lodowe..gdyż przy dużej jej ilości przeciwnicy prawie wcale sie nieruszają...a dobijają wieżyczki strzlnicze...owszem zabierają dużo leyny... bo chyba 100 ale jeśli gra sie równocześnie ludźmi to neitrzeba sie o to martwić...tak samo jak wieże strzelnicze...elfki maja kupe Very Happy drewna
-Naprawde jak dla mnie śą dobrzy Kapłani ludzi...Gdy ich ma sie 20-30...to prawie nikt nieginie...(szczególnie mi sie to podoba jak wszyscy naraz biorą leczenie) Very Happy
-Może i słobsi sa kusznicy od luczniczek elfów...ale od czego są lefowie Very Happy a jednostki walczące w zwarciu takie jak paladyn i zbrojny sa naprawde wypasione...(i można miec 2 tytanów )
-moim zdaniem taka kombinacja pokona każdego... Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:17, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:12, 23 Lip 2008    Temat postu:

Pokona każdego? To trochę za mocno przesadzone ale racja ta kombinacja nie ma sobie równych...

Tylko, że ja w tej kombinacji używam i wyłącznie paladynów, druidek, łuczniczek wiatru i obydwóch tytanów tylko. Czasami się weżmie czarodziejki lodu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
reZ
Łowca postów


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Sob 18:17, 16 Sie 2008    Temat postu:

Cóż każdy może tu wypowiedzieć się więc i ja udzielę się Razz
1)Mroczne Elfy - najlepsza rasa nie ma lepszej ich czary bija na głowę a postrachy przywołują zjawy które no wiadomo co robią Wink
2)Ludzie - Posiadają wszystko czego potrzeba jednym słowem wszystko mają rozwinięte na dobrym poziomie bo i magia i walka wręcz i walka na dystans oraz wieże itp.
3)Krasnoludy - Bardzo wytrzymałe i silne jednostki, co z tego że nie mają tam jakiś magów mają silnych wojowników taranów i obrońców po ulepszeniu którzy rzucają młotami.
4)Trole - to silniejsze jednostki niż krasnoludy to fakt, ale nie są zbytnio inteligentne.
5)Orki - mniej wytrzymałe i mniej silne ale nawet inteligentne, mają też silnych szamanów i dobrych ognimistrzów.
6)Elfki - najgorsza rasa, co prawda umiem nią grać ale kiedy zawsze przypominam ich sobie to rzygać mi się chcę. Nie dość że są mało wytrzymałe i mało silne to prawię wszędzie się pchają np do niszczenia wież itp a co robią wieże? szybko biją ich na głowę ale to nie wszystko! gdy wrogowie są blisko tzn nie tak że koło jednostek ale kawałek dalej to one stoją w miejscu i nic nie robią wszczególnie łuczniczki za to np krasnoludy od razu atakują nawet jak jednostki są daleko! Jedyne co ich ratuje to Druidki bo uleczają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 3 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin