Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gra swobodna - dyskusja ogólna
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 16:40, 30 Kwi 2008    Temat postu: Gra swobodna - dyskusja ogólna

Nie znalazłem takiego tematu, a chyba warto o nim porozmawiać. Wreszcie nie musimy przechodzić po raz (wstaw dowolną liczbę) gry, żeby w Spella pograć. I mi szczerze mówiąc bardziej podoba się ten tryb od kampanii Feniksa (Onyksowe wzgórza mnie nużą, a co będzie dalej?).
A Wy jakie macie zdanie?
Swoją drogą możecie mi podpowiedzieć, gdzie znajdę kopalnię księżycowego srebra mrocznych elfów? Przeszukałem wszystko aż do lodowych bagien i coś znaleźć nie mogę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 7:13, 03 Maj 2008    Temat postu:

Też jestem od pewnego czasu miłośnikiem gry swobodnej. Do 50 lewelu doprowadziłem postać maga czarnej magii (20 lewel Śmierć i Klątwy) z dodatkiem białej magii (20 lewel wzmocnień). 'Olałem' nekromancję. Wzmocnienia uważam za 'prawie niezbędne' z 2 powodów: 1. aura szybkiego chodu (bez tego gra na pewnych etapach dłuży się niemiłosiernie) i 2. Świętość (do rozwalania rozmaitych 'zwłokochodów', w tym Ostrzy). Obecnie 'hoduję' maga umysłu - dopiero 7 lewel, ale zabawa przednia z czarem kontroli jednostki. Docelowo chcę dojść do poziomu: magia umysłu po 20 każdy + wzmocnienia białej magii 10.
Z całą pewnością kopalnia księżycowego srebra mrocznych jest w jakiejś skrzyni, nie trzeba jej kupować, jak dojdę do tego obecną postacią, napiszę.
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 12:40, 03 Maj 2008    Temat postu:

Już znalazłem Smile w Bruździe, koszt "jedyne" 300 sztuk złota. Ja dopiero raczkuję, mam postać na poziomie 14 Razz więc taka cena jednak uderza w kieszeń, zwłaszcza że dopiero kupowałem średnie kwatery (zastanawiał się ktoś, czemu budynki mrocznych elfów są takie drogie? o.O)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 12:48, 03 Maj 2008    Temat postu:

Ale nie trzeba kupować ŻADNYCH budynków, z wyjątkiem tych, które ma do sprzedania Sprzedawca run i planów w Szarogórzu (czyli w wersji gry swobodnej 'Marketplace'). Wszystkie pozostałe są 'do zdobycia'. Pamiętam na 100%.
EDYTA dodaje, że kopalnia księżycowego srebra Mrocznych Elfów jest w skrzyni na wschodnim końcu mapy zwanej w grze swobodnej 'Coop 16'. Jeśli pomyliłem nazwę, to chodzi o tę mapę, gdzie w grze 'zwykłej' obstawiało się wejścia do jaskiń, a potem szło się przez taki dłuuugi, kręty rów.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 11:30, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 19:36, 12 Maj 2008    Temat postu:

O, dzięki, znalazłem Smile
A z jednostkami też tak jest? Szukam tylko Czarnoksiężnika, za Postrachami coś nie przepadam.
PS w misji z Długą Nocą (tej, w której Nocna Pieśń i Nazshar się spotykają), którą wybraliście stronę i dlaczego? ;>
Ja stanąłem po stronie Nocnej Pieśni. W wypowiedzi Nazshara była wzmianka o zniszczeniu Norcainów, a mój awatar z niego się wywodzi (moja bujna wyobraźnia Razz).. Dużego wyboru nie miałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 21:29, 12 Maj 2008    Temat postu:

Mi przede wszystkim gra swobodna służy do wszelkiego testowania nowych postaci. Na razie mam 7 poziom białego maga -> zdrowie i lodu, ale jest fajnie :-]
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 14:45, 13 Maj 2008    Temat postu:

A mnie bardziej wciągnęła niż kampania Feniksa Razz (to zemsta za śmierć Uriasa, o! Razz) Pewnie dlatego, że zatrzymałem się na misji, gdzie jest "superhiper" (gorszego dla mnie wymyślić nie mogli Razz) połączenie krasie + elfki. Phi. A w swobodnym mogę do woli grać mhrokami ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 9:05, 14 Maj 2008    Temat postu:

Nie wiem czemy wszyscy lubią te elfki. Onie są słabe i do tego feministki(żadnych mężczyzn w rasie. Jak się rozmnażają?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 12:51, 14 Maj 2008    Temat postu:

Sylar napisał:
Nie wiem czemy wszyscy lubią te elfki. Onie są słabe i do tego feministki(żadnych mężczyzn w rasie. Jak się rozmnażają?)

A jak krasie/trolle/orkowie/mroczne elfy? Razz
Elfkami trzeba umieć grać. Ja stawiam raczej na silne zaklęcia (zalanie wroga śmiercią z rąk kilkudziesięciu czarnoksiężników Twisted Evil ) i wojsko osłaniające, czyli walczące wręcz (U elfek ciężko o taką bez żelaza)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:38, 14 Maj 2008    Temat postu:

Ja umiem grać to przewspaniałą rasą. Kiedy mam wszystkie dostępne budynki i wojowniczki... W odpowiedniej proporcji się je wytworzy... Ach... Lece jak burza. Jedną armią można by było i całego SpellForce'a przejść gdyby się dało... Jest to moja ulubiona rasa.
Na drugim miejscu na pewno Ludzie. Nie mam żadnych zastrzeżeń oprócz takich, że ulepszenie magów kosztuje zbyt dużo arii. Później są Mroczne Elfy. Wada ich jest taka, że niektóre jednostki strasznie długo się wytwarzają i często brakuje niektórych surowców. Gdyby nie to, to na drugim miejscu na bank by byli. Następnie Trolle. Brak magów, długo jednostki się tworzą i jeszcze parę szczególików, ale lubię je za to, że mają silne i wytrzymałe jednostki. Orki - bardzo słabe jednostki. Mała wytrzymałość, za słabe ciosy zadają. Plus za magów i tytana. Na końcu niestety Krasnoludy. Brak wież, magów, niektóre jednostki długo sie wytwarzają, jedzenie bardzo długo się zbiera. Plus za zdobywanie doświadczenia.
Jeśli patrząc na przydatność i możliwości ras to tak się to u mnie przedstawia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Śro 15:53, 14 Maj 2008    Temat postu:

U mnie:
1.Mroczne elfy -biją wszystko a armia nigdy nie liczy 80 jednostek(w zasadzie to tytan i bohaterowie i avatar też sie liczy czyli 87 jednostek.)Zawsz dojdą ożywieńcy lub jak sie ma postrachy zjawy.
2.Ludzie-Najbardziej uniwerslna rasa i da sie nią grać całą gre.
3.Orkowie-2 świetne jednostki szaman i bębniarz i sie leci nimi.
4.Elfy-Same łuczniczki ale łuczniczki wiatru są dobre.
5.Krasnoludy-nie mają wież a to obniża poziom obrony i przyjemność gry.A tak wogóle to wieże krasnoludów czym by strzelały,świniami?
6.Trolle-Tylko 3 dobre jednostki i nic więcej nie oferują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 16:59, 14 Maj 2008    Temat postu:

1.Elfy.Łuczniczki wiatru z ulepszeniem + uzdrowicielki i lodowe maginie i nic więcej mi nie trzeba po za tytanem i bohaterami wtedy można jechać na żywioł (:
2.Ludzie.Przedewszystkim za kapłanów i Paladynów naprawde nie często się zdarza że umrze jakaś duża ilość ludzi przy odpowiednich proporcjach do kapłanów.
3.Orkowie.Może i zaskok ale zaklęcie fali ognia wg.mnie wymiata jeżeli 30 magów zrobi to naraz to przeciwnik leży i kwiczy ;P no i ten tytan ;p
4.Mroczne Elfy.Bardzo dobre jednostki tylko ten czas...Dla mnie najważniejsza jest zabawa z gry i dlatego dopiero 4 miejsce +tytan taki dość przeciętny pająk na resorach xD
5.Krasnoludy.+doświadczenie i walka w zwarciu,tytan - brak budynków obronnych i jednostek walczących na dystans bo ci obrońcy z ulepszeniem to sory ale ja tego nie kupuje :p do tego system uzdrawiania najgorszy w grze bo dopiero bitwa musi się zacząć żeby kogoś uleczyć :S
6.Trole.Czaaaaaas,nie lubie zasypiać przed kompem.
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 17:24, 14 Maj 2008    Temat postu:

U mnie ocena jest bardzo, bardzo subiektywna - mam unikalną taktykę walki Wink
1. Mhroki. Cud, miód i orzeszki. Długie przywoływanie jestem w stanie przebaczyć, buduję kilka(naście) Onyksowych i Warsztatów i tyle. Tytanów zazwyczaj nie używam (za dużo surowców biorą), i bez tego armia czarnoksiężników jest niepokonana :] zżerają dużo arii, ale opłaca się. Z drobną pomocą postrachów i wojenników (zwłaszcza lubię tych drugich, nie wiem czemu) są w stanie rozwalić wszystkie obozy na mapie i będzie ich więcej, niż wyruszyło (szkielety, dobre mięcho).
2. Hmm... Ludzie. trochę mi się przejedli, ale nie oznacza to, że są źli. Przez większą część gry walczymy z nieumarłymi, więc ocena paladyna rośnie (szkoda tylko, że wtedy potrzebnych ludzi już za bardzo nie ma...). Poza tym lubię Strzelca i Kapłana, jako tako Mentata.
3. Orkowie/Elfy. Obie rasy są dość podobne. Raczej nie najlepsze w bezpośrednim starciu, dobre do "kombinowania" - u elfek połączenie lodowych, łuczniczek wiatru i druidek, u orków bębniarze/trębacze (nie wiem czym się różnią), weterani ogniomistrzowie/szamani (zależy ile mam lenyi). Mocne pod względem "magicznym", dobre uzupełnienie awatara - wojownika.
5. Krasie. Właściwie lubię tu tylko dwie jednostki - obrońcę (tylko po ulepszeniu! Bez niego jest tak nudny jak reszta) i mędrca. Kapłan bitewny też ujdzie, ale leczenie w jego wykonaniu jest conajmniej cienkie.
6. Trolle. Za olbrzymie budowle (pół mapy rzadko kiedy udaje mi się znaleźć), długie szkolenie (w machaniu pałką - bez skojarzeń Razz - taa... Ale jak wspominałem, jestem w stanie przebaczyć) i magiczna słabość. Plusem jest to, że w przeciwieństwie do elfów, potrafią wydobywać żelazo potrzebne najsilniejszym jednostkom.

Fiu, ale się rozpisałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 17:24, 14 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 18:26, 14 Maj 2008    Temat postu:

1. Elfy - za czarodziejki lodu, jednostki dystansowe, bardzo mocne wieże, i za wygląd Smile Jedyna wada to brak dobrych jednostek "tankujących", które mogłyby spokojnie zatrzymywać wroga, dopóki łuczniczki itp. nie załatwią go. No i uzdrowicielki (Driady)

2. Ludzie/Mroczne Elfy - tu miałem dylemat. Ludzie są uniwersalni, uwielbiam kapłanów, paladynów, zbrojnych. W ogóle można rzec - potęga. Mroczniaki, bo są w ogóle pr0 0wnerami ^^

3. Pozostałe nacje, bo są bleee ^^
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 21:16, 14 Maj 2008    Temat postu:

Ari dzięki za moje pomszczenie Very Happy a tak ogólnie to u mnie wygląda tak:

1 Mroczne Elfy - po prostu moja ulubiona rasa Smile

2 Ludzie - Strzelcy, Mentaci i Paladyni = impreza jak w Ekwadorze

3 Elfy - Druidki i Łuczniczki Wiatru duży plus za to że, mogą sadzić lasy (Green Peas) Razz

I pozostałe rasy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 1 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin