Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 13:08, 29 Lip 2008    Temat postu:

A kto na robotników? Tytan, jak mniemam, coś a'la Ulather?
Trochę słabo z wyglądem, ale nadrabiają umiejętnościami. Głównie magia, ognia i śmierci. Nie jest źle, typowo magiczna rasa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 13:33, 29 Lip 2008    Temat postu:

rasa: robotnicy: tytan:
- meduzy -słabe meduzy -olbrzymia Gorgona
- demony -malutkie demony -coś a'la Ulahter
- sukuby -słabe sukuby -kochanka Zaracha
- drzewołaki -małe drzewołaki -Leśne Straszydło
- obserwatorzy -latające główki -Stwórca
- mumie -pomniejsze mumie -Faraon
- zjawy -niewolnicy umysłu -Nigdy Więcej
-szkielety i zombie - słabe zombie -Obdarty ze skóry władca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 14:10, 29 Lip 2008    Temat postu:

Miałbym kilka zastrzeżeń, ale jest ok. Teraz trudniejsze zadanie - przygotować i wyważyć (w sensie umiejętności, cech...) jednostki, budynki, ustalić historię, jakąś kulturę... Większość z ras, które tu podałeś są trochę zbyt prymitywne, gorsze nawet od trolli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 15:26, 29 Lip 2008    Temat postu:

Są tak pokazane.
Przecież te stwory nie mogą być silniejsze od naszego Avatara!
Moge jeszcze więcej ich wymyślić bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:45, 29 Lip 2008    Temat postu:

Wy chcecie robić grę? Moda? A może dodatek do gry? Ale pomyśl dosyć fajny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 15:46, 29 Lip 2008    Temat postu:

Psota napisał:
Są tak pokazane.

No tak, co racja co racja. Jestem jednak za tym, by ładnie uporządkować kilka tych ras w jedną - ożywieńców. Znajdowałyby się w niej szkielety, zombie, obdarciuchy, mumie i (ew.)zjawy.

Drakon - nie, ale
1) pomarzyć zawsze można ^^
2) Gdyby tak napisało się petycję, po ustaleniu wszystkich szczegółów, do Phenomic... Chociaż, jak mówiłem, większa szansa że powstanie nowa rasa do dwójki. Jeśli nie wyjdzie, zostaje...
3) ... nadzieja na to, że znajdzie się ambitny i wykształcony moder i z nudów dorobi kolejną rasę ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 15:49, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:49, 29 Lip 2008    Temat postu:

No to by powstała niezła rasa. Ale jdnak z nieumarłych można zrobić dobrą rasę na monument. Ale pewnie nie wiecie jak ale ja mam pomysły...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 18:30, 29 Lip 2008    Temat postu:

Ale te rasy muszą być rozłączone bo się za bardzo różnią .
Scenery:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam pytanie co do Edytora Map czy muszę mieć wersje gry 1.52?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Czw 15:00, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 10:16, 01 Sie 2008    Temat postu:

Robotnikami demonów mogły by być np. Diabliki(słabe waczyć nie umieją).

JAKI EDYTOR?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 12:23, 01 Sie 2008    Temat postu:

[offtop]Sylar, jest edytor map do SF, nie wiedziałeś?
Psota- tak, 1.52+ któryś dodatek. Nie pójdzie na ZE z klasyki[/offtop]
Diabliki? Jak wyglądają? (Te od elfów to chochliki, ale ich nie widziałem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Pią 21:51, 01 Sie 2008    Temat postu:

No skończył mi się ban nareszcie Psota co to za różnica na obu drzewołaki nie rozumiem
ps Ari nie w temacie czemu czemu nazywasz się głównym narzekadłem forum nie rozumiem tego a tak w ogóle co do nowych run to może zajmijmy się już nie wymyślaniem nowych nie wiadomych ras tylko wyślijmy ten materiał do głównej siedziby Pheonomic lub jowood i niech oni do jedynki zrobią moda z paroma wybranymi przez nich rasami może możliwe nawet że ten mod zrobi z sf 1 gorszą graficznie wersje sf 2 czyli dorobią parę jednostek do każdej rasy i dorobią te 2-3 nowe rasy np według rankingu ankiety albo ich widzi mi się tylko sorvina i kahad muszą sie zgodzić na to .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mroczny mag dnia Pią 21:54, 01 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 10:33, 02 Sie 2008    Temat postu:

Jest jeden mały problem. Wątpię, żeby znali język polski. Trzeba by to wszystko przetłumaczyć na inglisz.

RePS: A nie jestem narzekadłem i to głównym na forum? o.O


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Sob 11:09, 02 Sie 2008    Temat postu:

Mroczny mag chyba nie czytałeś tematu więc przeczytaj go jeszcze raz a zrozumiesz o co chodzi z drzewołakami .
Co do ras myślałem i wymyśliłem
-rasa -robotnicy -tytan
-pająki -pająki albinosy -duch mistrza pająków
-smokowce -smokowce -Fyrmir
-ogry -ogry mini -wielki ogr
-olbrzymy -mini wersje< -Hogr
Na razie to wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Sob 16:03, 02 Sie 2008    Temat postu:

psota sorki już wiem o co chodzi z drzewołakami bo chodziło ci o to że drzewołaki to nie umarli czyż nie ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mroczny mag dnia Sob 23:37, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:40, 02 Sie 2008    Temat postu:

Zaraz chyba będzie chrząszcz wojownik-chrząszcz-mistrz chrząszczy...

Ja mam pomysł co do nieumarłych ale zapewne wszyscy to oleją...
robotnik: zombie
wojsko:
-szkielet wojownik-mięso armatnie
-szkielet łucznik-podstawowa i jedyna jednostka dystansowa nieumarłych
-wsysacz życia(ghul)-wysysa życie i atakuje w zwarciu łomem
-postrach umysłu-zjawa wywołująca obrażenia poprzez szok(dobry na magów)
-złodziej myśli-kradnie manę(dobry na magów)
-strach żywych(zjawa)-wywołuje cierpienie u swoich wrogów(rzuca cierpienie i jego sekwencyjną odmianę
-licz-zaawansowany mag rzucający 3 czary(grupową hipnozę, medytację i wyssanie życia
-kapitan nieumarłych(mumia)-potężny wojownik. Rzuca szał na siebie i jest odporny na obrażenia od broni i broni strzeleckiej.
Tytan:
-kościany smokowiec-potężna istota ożywiona przez magię nekromancji. Odporna w 50% na obrażenia z dystansu i rzucająca 2 zaklęcia: kradzież życia i szok. Całkowicie odporna na magię śmierci. Wrażliwa na świętość(nie może się przed tym atakiem w żaden sposób obronić).

Stworzyłem jak widzicie w spellforce 1 nową rasę runiczną. Wygląda na trochę za silną ale rasy światła takie jak elfy i ludzie mogą sobie z nią poradzić. Mam zamiar trochę pomyśleć też nad szaikanami. Ale to już póżniej napiszę w innym poście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 11 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin