Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy brakuje czegoś w SpellForce ? Czego?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy brakuje czegoś w SpellForce ??
tak
82%
 82%  [ 41 ]
nie
18%
 18%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 50

Autor Wiadomość
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 21:06, 30 Cze 2008    Temat postu: Czy brakuje czegoś w SpellForce ? Czego?

Piszcie tu czego brakuje w SpellForce {1 części}
proszę mi nie pisać głupot.
Piszcie czego jest np. według was za mało {ras,budynków...}
Chce znać wasze opinie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pon 21:10, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Wto 8:12, 01 Lip 2008    Temat postu:

Za mało:Jednostek i Budynków,Gra jest za krótka,Mało dodatków,questów.
Za dużo:hmm nic za dużo w sf nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:35, 01 Lip 2008    Temat postu:

Cooo o.O Kafar oszalałeś?... Za mało budynków?! To w takim razie co powiesz o SpellForce2! Tam to dopiero mało budynków, tu to jest ogrom i różnorodność wszystkiego. Grałam w kilka gier strategicznych polegających na rozbudowaniu wioski i tworzeniu jednostek i muszę powiedzieć, że w SpellForce jest najwięcej budynków.
Czego mi brakuje? Większej inteligencji jednostek, to czasami mnie dobija. Brakuje mi latających jednostek. Czemu gryf, tytan ludzi, który hipotetycznie lata, nie może wlecieć na wzgórze, tylko leci ścieżką? Co prawda w drugiej części już mamy latające gryfy, ale nie ma statków! Szkoda.
Głupio w jedynce zrobili przydzielanie punktów umiejętności, a może precyzyjniej - cech. Nie można zrobić na max poziomie wojowniko-maga, bo brakuje pkt cech.
Co do krótkości to można się kłócić. Osobiście chciałabym, żeby gra nie miała końca, ale jak się pierwszy raz gra, to na pewno zapewnia ona wiele godzin rozrywki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Wto 14:29, 01 Lip 2008    Temat postu:

Też grałem ale widoczne graliśmy w 2 różne gry xDW supreme comander zagraj...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:33, 01 Lip 2008    Temat postu:

Mi brakuje statków. Mi brrakuje tytanów w spellforce 2. Mi brakuje ilości graczy w necie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sylar dnia Wto 14:34, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:40, 01 Lip 2008    Temat postu:

Statki na morzu właśnie tego mi totalnie brakuje w całym spellforce. Ciekawe by było jakie statki by miały mroczne elfy albo trole co nie?
Mi brakuje też lepszej inteligencji komputera. Z tą którą się mierzyłem w zwykłym spellforce to kompletna klapa. Można wyczuć skąd przyjdzie atak, można się domyśleć ilu przyjdzie też, kompletna klapa z inteligencją komputera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:41, 01 Lip 2008    Temat postu:

Kafar, ale ty mi podałeś jedną grę... A ja mówię o kliku grach, więc weź pod uwagę, że "tylko" ta jedna gra, ma więcej budynków niż w SpellForce, a reszta ma o wiele mniej.

Sylar brakuje ci tytanów w dwójce... o.O Nie wiem jak ty, ale te zupełnie mi wystarczą. Lightbringer jak i Ragefire (chyba) są super. Zawsze mają taki lvl jak avatar i przez to są bardzo silni. Zauważ, że tytani z jedynki są jednostkami w dwójce, więc dla mnie bomba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 18:23, 01 Lip 2008    Temat postu:

Mi brakuje m.in. kawalerii (chyba jest w dwójce, ale mój prehistoryczny komp jej nie udźwignął), wyższej inteligencji komputera (chociaż dobieranie jednostek wilczarów było genialne), nieliniowej fabuły (kilka różnych dróg, jak np. w Feniksie, tylko bardziej rozwiniętego) i większej liczby porządnych miast. Oprócz Szarogórza i Empyrii reszta jest taka "biedna", a te dwa wspomniane rzeczywiście żyją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 19:40, 01 Lip 2008    Temat postu:

Sorvinia tylko dwóch tytanów z jedynki
nie licz tytana ludzi ,krasnoludów, orków i trolli{jeździec gryfi,ognisty potworek,golem i cyklop}A więc tylko drzewiec i pajęczyca .
W grze tej jest według mnie trochę mało budynków ,jednostek i ras a co do statków to szkoda że ich nie ma.Ale Sorvinia ma racje z tym że w innych grach jest mało budynków np.Polanie.Co do budynków to brakuje mi wież do krasnoludów ,murów obronnych i bram[także mostów i mostów zwodzonych}.Powinno być także więcej punktów umiejętności
Oraz Sorvinia możesz się nie zgadzać z Kafarem lub z kimkolwiek w tym temacie
ale każdy ma przecież swoją opinie.{Sorry za uszczypliwość ale ja czepiam się
wielu rzeczy}
I jeszcze jedno brakuje mi możliwości mieszania ras ciemności i światła {bo zawsze się zabijają]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Śro 10:40, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 20:08, 01 Lip 2008    Temat postu:

Psota, dwóch tytanów, skoro tak lubisz poprawną polszczyznę. Ja też lubię się czepiać.
Dlaczego nie liczyć? (Nie wiem, nie grałem, tylko pytam)
Mury i mosty - jak by się je rozwalało przed Feniksem? o.O Zwykli żołnierze? Idiotycznie by wyglądali np. zwiadowcy rozwalający mury rękoma -.-
A wież u krasnoludów nie ma, bo byliby nieco zbyt silni. I czym by strzelała?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:38, 01 Lip 2008    Temat postu:

Psota po pierwsze nie miałeś czego się doczepić, ponieważ nie obrażam Kafara, ani nie kłócę się z nim. Szanuję jego opinię. Oczywiście, że mogę się z nią nie zgadzać i tak właśnie jest i próbuję dociec tylko, dlaczego tak myśli. To nic złego.
Co do tytanów - tytana z jedynki można spokojnie porównać do Ragefire. Tytana ludzi do jeźdźca gryfa, tytana elfów do drzewca, tytana mrocznych elfów do kobiety-pająk, a tytana krasnoludów do golema. Fakt, brakuje cyklopa.
Psota czy czasem nie wziąłeś tego motywu z mostem i z murem z Tzara?^^ Mnie tak jakoś się to skojarzyło.

Ari w dwójce kawaleria jest Smile A o co ci chodzi w tym dobieraniem jednostek? (patrz-> twój przedostatni post)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 9:24, 02 Lip 2008    Temat postu:

Tzar dobra gierka, ale mostów chyba tam nie ma ^^ Mi to bardziej pod Polan 2 podchodzi.
Dobieranie jednostek - Ilość strzelców : ilość piechoty : ilość magów
Komputer mógłby mieć ustalone, że przywołuje X magów, Y żołnierzy i Z strzelców i takimi (i oczywiście czasem trochę zmian) oddziałami atakuje. Bo z tego co zauważyłem, atakuje chyba losowymi żołnierzami (raz idą sami wojownicy, za chwilę sami magowie - np. wilkowce w swobodnym). A taktyka Wilczarów była genialna. Wysyłali kilku rekrutów/zbrojnych, mnóstwo kuszników/zwiadowców (Ile razy zdarzyło mi się tam przez umierać, zanim nie zdecydowałem przejść się tego samym avatarem) i na dokładkę paru magów zatrzymujących łuczników (hipnoza, nie wiem czemu nie działała mi na elfki. Ale pomysł udany). Czegoś w tym wstylu bym oczekiwał, oczywiście innych schematów (najlepiej kilku, żeby nie było przewidywanlnie) dla każdego poważniejszego wroga (orkowie, wilczarze, Szkarłatni itd.)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 11:35, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 10:51, 02 Lip 2008    Temat postu:

Nie wziąłem(pomysłu ) z Tzara tylko z Polanie II
Ari w Tzarze są mosty
Co do jednostek to ich jest mało tak jak budynków i ras {6 tak mało??????)
i to co piszesz Ari to w rozrywce swobodnej że atakują wielkimi armiami
1.Dopiero gdy cię odkryją
2.Zależy od poziomu trudności


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Śro 10:51, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 11:42, 02 Lip 2008    Temat postu:

Są? Dawno w Tzara nie grałem, wybacz.
Mało? Dla porównania ze wspomnianymi Polanami i Tzarem.
(Liczby wg kolejności: Spell/Tzar/Polanie 2)
Liczba ras: 6/3/1
Liczba jednostek w rasie (z robotnikami/chlopami i tytanami): 10/10(bodaj)/8
Liczba budynków na rasę (z murami i wieżami): od ~15 (trolle) do ~20 (ludzie) /Sporo, dawno nie grałem ale na oko 30/8-9
Liczby mówią wszystko Wink Co prawda Tzar ma może i więcej budynków (i to spooro, tutaj naprawdę zaszaleli. Zwłaszcza gildie są bomba), ale traci jeśli chodzi mechanizmy rozgrywki (zawsze trafiający łucznicy, jak to denerwuje)
Nie liczyłem jednostek, budynków i ras neutralnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:30, 02 Lip 2008    Temat postu:

Fajnie by było jakby te mosty i mury w Fenixie dodali. Tylko niszczyciele mogliby je rozwalić,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin