Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy brakuje czegoś w SpellForce ? Czego?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy brakuje czegoś w SpellForce ??
tak
82%
 82%  [ 41 ]
nie
18%
 18%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 50

Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 15:36, 27 Gru 2008    Temat postu:

Owszem, ale oni mają brązową skórę i jeszcze by się nowe budynki zrobiło, runę bohatera, robotników, wojsk i wszystko inne po dopracowaniu mogłaby być najsilniejszą rasą w grze Twisted Evil Very Happy
Powrót do góry
MagnusArias
Łowca postów


Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sri Dźajawardanapura kotte

PostWysłany: Sob 16:11, 27 Gru 2008    Temat postu:

Według mnie jest mały wybór broni i uzbrojenia, mało cech dla bohaterów i czarów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Sob 17:56, 27 Gru 2008    Temat postu:

Vaderus ma racje byłoby za mało wojowników czarów i tego wszystkiego Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:32, 27 Gru 2008    Temat postu:

Przepraszam bardzo, ale jest inny temat o rasach. Zakończcie ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Nie 20:37, 28 Gru 2008    Temat postu:

Dobra to w spellforce mogłoby być więcej budynków, więcej misji, map itp., i większy limit lvl Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordWitold
Skrytopisarz


Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Czw 18:50, 09 Kwi 2009    Temat postu:

za mało poziomów mało map i mało rzeczy takich bonusowych np
walka+50% bieg+50% brak editora 1,53


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 20:27, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Osobiście chciałbym zmienić grywalność w grze... mianowicie 1 opcję...
Abyśmy mimo bycia sługą run... mogli rekrutować jednostki jak wrogowie... znaczy, że wychodziłyby one z tego magineczgo 'kółeczka' obok budynków; i żeby nasi sojusznicy walczyli z nami ramie w ramie... np. jak mamy w falronowej nadziei (ulubiona mapka! Very Happy ) nasi sojusznicy walcza z wrogiem w ten sposób...
Podsumowująć... to raczej nie do tego czego brakuje... choć to osobista opinia względem grywalności. (niemniej, to właśnie chciałbym zobzaczyc w grze)
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 19:51, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Powiedziałbym odwrotnie - żeby wróg budował bazę tak, jak my (byle nie rushował tak jak w SF2 o.O), a nie że mamy jakieś "kółeczko" :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 19:54, 10 Kwi 2009    Temat postu:

chodzi mi o sam sens - wyrównanie pewnego 'poziomu' abyśmy z wrogiem zaczynali tak samo...
Co zostało rzecz jasna naprawione w dwójce.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 14:01, 14 Kwi 2009    Temat postu:

No zgadzam się z Arim wróg powinien budować bazę na tej samej zasadzie co my.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 14:30, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Przydałoby się więcej skinów dla itemów, żeby np mroczna kosa nie wyglądała jak ostrze ziemi itd :))
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 15:07, 14 Kwi 2009    Temat postu:

No to by się przydało a poza tym przydałoby się rozbudować elementy rpg.
Powrót do góry
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 15:40, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Jak dla mnie przede wszystkim brakuje nieco limitu lvl dla postaci. Jak w ZŚ kończę przeważnie mając 27-28, czyli na styk powiedzmy, tak w CF, grając postacią z ZŚ, na kilka map przed końcem mam już 50 lvl i więcej rozwijać swojej postaci się nie da :/ (niestety).
Generalnie podobałoby mi się również, aby postaci mogły być bardziej wszechstronne, tzn np 3 punkty cech zamiast 2 i jakieś 7-8 do umiejętności zamiast 5. Być może postać byłaby wtedy bardzo silna, ale wprowadzić takie zmiany np. tylko przy grze na najwyższym poziomie trudności, jako bonus dla gracza.
Wybór broni jest spory, ale w niektórych momentach gry (tych cięższych, trudniejszych misjach) można byłoby otrzymywać nieco lepsze uzbrojenie (np więcej dodatków do umiejętności, lub większy % szybkości broni, większy damage itp.).
Zawsze starałem się wykonywać wszelkie zadania poboczne, a pomimo tego nie kończyłem na jakimś oszałamiającym lvl - grając tylko główny quest można byłoby uzyskać np 27 lvl, a wykonując poboczne zadanie większą ilość doświadczenia, aby ukończyć grę na np 30 lvl (bez używania żadnych kodów, cheatów itp. badziewia).
Jako ze SF1 zdecydowanie bardziej mi się podoba niż 2, mogliby wydać jeszcze jakiś jeden dodatek, jako kontynuacje ZF (aby można było rozwijać postać dalej), bądź tez patch? dodatek? oferujący dodatkowe mapy do podstawowej wersji gry - ZŚ, aby wydłużyć czas gry, kilka, kilkanaście dodatkowych map i questów.

Tyle na razie mi się "wymyśliło" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 16:43, 14 Kwi 2009    Temat postu:

misiu888 napisał:
No zgadzam się z Arim wróg powinien budować bazę na tej samej zasadzie co my.

Cytat:
No to by się przydało a poza tym przydałoby się rozbudować elementy rpg.

Czyste nabijanie sobie postów. Zanim napiszesz, przeczytaj wypowiedź dwa razy i zastanów się, czy na pewno wnosi coś do tematu.

@misiu: Rozbudować elementy rpg? Po co?
@St34l3k: Ja stawiam na specjalizację i jestem zdecydowanie przeciw tylu punktom umiejętności, jako że nie miałbym je na co wydawać ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:15, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Moim zdaniem nie mam zdania. Żarcik. Sądzę że w grze brakuje Kampanii. To znaczy że najpierw mamy szansę na pogranie dobrym sługą run, a po zakończeniu możemy podążyć od początku ścieżką zła. Jednak najbardziej brakuje mi edytora. Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin