Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy brakuje czegoś w SpellForce ? Czego?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy brakuje czegoś w SpellForce ??
tak
82%
 82%  [ 41 ]
nie
18%
 18%  [ 9 ]
Wszystkich Głosów : 50

Autor Wiadomość
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 12:33, 02 Lip 2008    Temat postu:

Mury ok, ale do mostów to raczej zastosowania nie znalazłem (chyba, że by zmieniono plansze).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:35, 02 Lip 2008    Temat postu:

Taa... pamiętam jak grałem w bfme i poustawiałem na każdym murze katapulty. Szkoda, że takich doznań nie ma w spellforce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 12:20, 19 Lip 2008    Temat postu:

Troche statków mogliby dać, a nie same portale :p
Brak mi:
- auto ataku bohatera
- misji typu krypty zegarowe, muldiar (czy jak to sie tam pisze) itp.
- zmiany czarów u bohaterów (tych 5 oczywiście)
- większej inteligencji jednostek (np. stojąca arma atakuje tylko jeden budynek na raz)

Aha, i to nie prawda, że agresja ras światła i mroku jest zła. To bardzo dobre.
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 12:28, 20 Lip 2008    Temat postu:

Na planszy runicznej powinno być więcej miejsc na bohaterów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 15:06, 22 Lip 2008    Temat postu:

Wady związane z realistką -
- zamrożona jednostka powinna mieć zerową zwinność (inaczej - powinien atakujący zawsze trafiać)
- gdy ktoś weźmie na klatę atak ogniowy a po nim lodowy to ten poprzedni powinien być anulowany i na odwrót Very Happy

I małe pytanko, czy u was też jest tak że jak zabijecie jednostkę pod wpływem masowego zamrożenia to umiera, ale ciało zastyga w miejscu (nie upada)
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 19:48, 22 Lip 2008    Temat postu:

Tak jest prawie zawsze ale to nie jest błąd tylko to że zamrożone ciało stoi do czasu roztopienia lodu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 22:27, 22 Lip 2008    Temat postu:

Chyba mnie nie zrozumiałeś, (albo łacha ciśniesz) ono stoi CAŁY czas, jak wrócę po 1h to dalej tam jest...
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 11:53, 23 Lip 2008    Temat postu:

No to musi być jakiś bug.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 19:01, 27 Lip 2008    Temat postu:

Psota napisał:
Na planszy runicznej powinno być więcej miejsc na bohaterów .

Po co? o.O 5 całkowicie wystarcza.
Cytat:
- zamrożona jednostka powinna mieć zerową zwinność (inaczej - powinien atakujący zawsze trafiać)

Niekoniecznie, nie zawsze trafisz nawet stojącego przeciwnika Wink
Cytat:
- gdy ktoś weźmie na klatę atak ogniowy a po nim lodowy to ten poprzedni powinien być anulowany i na odwrót

Albo odwrotnie - obrażenia dotyczące szoku termicznego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 19:31, 27 Lip 2008    Temat postu:

Tu się z tobą zgodzę Ari powinien być szok termiczny i potwór który doznał takiego szoku nie powinien się ruszać w zależności od mocy zaklęcia {na 1 poziomie} 10 sekund.
A poza tym powinien być nieograniczony limit robotników i wojowników zależący od wzniesionych budynków np.mając 2 razy duże kwatery w wiosce można mieć 160 wojowników i 100 robotników ale tylko w rozgrywce swobodnej i jeszcze raz 10 razy więcej budynków
5 stron po 10 planów czy 12.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pon 14:58, 28 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pią 12:31, 26 Gru 2008    Temat postu:

Zgadzam się z Psotą i mogliby dać limit lvl w swobodnym do 100lvl lub więcej Very Happy mogłaby być też runa robotników szkieletów i ostrzy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 16:12, 26 Gru 2008    Temat postu:

Jasne i jeszcze lodowych elfów.
Powrót do góry
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pią 20:22, 26 Gru 2008    Temat postu:

Zapomniałem bez dodatkowych map w swobodnym ciężko by było wbic 100lvl Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 8:52, 27 Gru 2008    Temat postu:

Mi się w spellu widzi nowa rasa-Jaskiniowi Orkowie, też ciekawą odmianą ludzi są Rycerze Świtu, ci Wulgarfscy z tymi skórami wilka na sobie i jeszcze Hazimy i Mrocznych Krasnali Twisted Evil Very Happy
Powrót do góry
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Sob 9:45, 27 Gru 2008    Temat postu:

Mogłoby być ale jaskiniowi orkowie to prawie to samo co orkowie Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin