Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najlepsza magia do ataku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaka magia jest najbardziej przydatna w wielkich bitwach
Zdrowie
9%
 9%  [ 7 ]
Natura
1%
 1%  [ 1 ]
Aury
0%
 0%  [ 0 ]
Nekromancja
9%
 9%  [ 7 ]
Śmierć
29%
 29%  [ 22 ]
Klątwy
0%
 0%  [ 0 ]
Lód
32%
 32%  [ 24 ]
Ogień
8%
 8%  [ 6 ]
Ziemia
1%
 1%  [ 1 ]
Ofensywa
4%
 4%  [ 3 ]
Defensywa
1%
 1%  [ 1 ]
Hipnoza
2%
 2%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 74

Autor Wiadomość
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 10:21, 31 Maj 2009    Temat postu:

Magia umysłu też potrafi być ciekawa . W Kathai rzuciłem masową hipnozę na szkielety i masową dezorientacje na demony i w kilka chwil mapa była pusta. Za pomocą kontroli szponiaste mumie kontrolowałem ,a lustrzane odbicie ! Cudo! Z kodem na nieskończoną manę możemy przywołać armie klonów , które po pewnym czasie tracą życie ale zawsze można je leczyć . Mniej przydatnym zaklęciem jest niewidzialność , czy wykrywanie magii (pokazuje złoża arii i lenyi na mapie) .Ciekawym zaklęciem jest też medytacja .Na Kruczej Przełęczy kontrolowałem nieumarłych ,aby walczyli ze sobą .
Aby poznać wszystkie pozytywne cechy tej magii należy zagrać magiem umysłu .

PS. Nie aury ,a wzmocnienia - aury są w białej ,czarnej i magii umysłu .
A z umysłu Defensywna ,Ofensywna i Uroki ,a nie Hipnoza .

Ari twój komentarz na nic !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pon 20:15, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:00, 01 Cze 2009    Temat postu:

Z kodem... Psota czy ty przeszedłeś choć jedną plansze nie używając kodu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 20:14, 01 Cze 2009    Temat postu:

Tak przeszedłem . Stwierdzam cechy tej magii - plusy i minusy .
Gdyby wszedł tu jakiś pan X i chciał wybrać magie w której może przywołać armie 80 potworów na mapie RPG to widzi ,że magia umysłu jest wyjątkiem od tamtej reguły . Wiem bo gdy walczyłem z Xalazbarem (czy jakoś tak) to nie miałem szans magiem więc zaatakowała go armia klonów .Nie ma co się czepiać . Niektórym nie chce się przechodzić w pełni uczciwie . Mi kody są potrzebne ,aby móc po powrocie do Empyri chodzić wte i we wte ,bez zagrożenia atakiem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 13:01, 20 Cze 2009    Temat postu:

oczywiście magia lodu jest najlepsza... walisz fale lodu która zamraża wroga akurat na taki czas który wystarczy do jeszcze jednego użycia bez otrzymania obrażeń i znowu i znowu, a jeszcze do tego lodowa tarcza i wrogowie wąchają kwiatki...
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:47, 02 Lip 2009    Temat postu:

Feniks napisał:
Magia umysłu też potrafi być ciekawa.


Odniosę się do tego w ten sposób: Preferuję lód i ogień, ale zawsze chciałem zagrać magiem umysłu, aczkolwiek niekoniecznie jako dodatek, a magię podstawową Razz

W sumie to nie wiem czy wytrwałbym do tych dobrych czarów, bo na samym początku gra magiem umysłu to piekielna udręka Sad

Jednak dręczy mnie myśl że na samym początku zrezygnuję Sad
A co tam mam wakacje to przecież dużo czasu Razz

Magia śmierci? Jest dobra, ale grając taką osobą nie było za wesoło. A to dlatego, że po dwóch czarach przeciwnik ginie. Owszem masowe czary to świetna sprawa, ale czy nie lubicie patrzeć jak wasi żołnierze koszą wroga bez użycia nadnaturalnych zdolności? Ja tak. Czasami nawet robię tak jak wrogowie wysyłam paru zbrojnych czy skrytobójców (zależy od rasy) na zwiady. wiem, że zginą ale przynajmniej bez magii jakoś sobie radzą. Przecież można by było zrobić armię 60 czarnoksiężników i 20 nekromantów, wpisać kod na niekończącą się manę i nikt nie jest w stanie cię pokonać.

Ziemia . . . Tu jest trudniej bo te zaklęcia (przynajmniej u mnie) dużo życia nie zabierały. Deszcz kamieni jak powyżej. Poleciłbym ją łucznikom i kusznikom a szczególnie tym ostatnim. Kuszę zawsze wolniej się "ładuję", wiec taka osoba ucieszy się z tego powodu że rzuci unieruchomienie i wróg może iść "wąchać kwiatki, od spodu" jak napisał to już wcześniej inny user.

Biała magia to według mnie bezsensowny wybór, jako że nikogo tym nie zabijemy, a zawsze znajdzie się ktoś kto nas uleczy. Wzmocnienia to jedyna magia jaką mogę uznać za przydatną z kręgu białej magi, ale tylko jako dodatek. Do tej magii potrzeba cierpliwości tj. do magii umysłu. Niekiedy jednak i ta magia może okazać się przydatna. Np. Walka z bossami nierzadko otoczonymi sługami. Jednak są to tylko pojedyncze sytuacje.

Eastwood napisał:

lepiej polegać na wojownikach niż na magii ;D
Nie warto w ten interes w ogóle inwestować...


A powiesz mi może czemu tak uważasz? Czemu według ciebie "nie warto w ten interes inwestować" ? Ta wypowiedź nie jest niczym poparta. Czyste nabijanie postów.

Odniosę się do tego w ten sposób: Na wojownikach trzeba polegać, ale zauważ, że cała fabuła wiąże się z magią czy zdolnościami, które nie można zaliczyć do "zwykłych" Tak więc bez magii ta gra nie byłaby tym samym spellforcem i chyba każdy przyzna mi tu rację.

Ostatnia rzecz, a mianowicie ankieta: Zdecydowanie lód ! ! !

Sorry za:

Arrow Mały offtopic
Arrow Jakiekolwiek błędy
Arrow Ten długi post Razz

Nawet nie wiesz, jak bardzo chciałbym widzieć same takie posty... //Ari

Miło mi to słyszeć //Soul Lord


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Pią 10:49, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 20:14, 02 Lip 2009    Temat postu:

a nie można wznowić ankiety bo ja chciałbym zagłosować ? o ile już zagłosowałem, wtedy to pomyłka, a tak wgl to czy ankieta jest do jakiegoś czasu czy jest cały czas i może w niej głosować każdy przez cały czas?

Włączyłem opcję dożywotniego głosowania. Ktoś mądry ustawił czas na 3 miesiące //Ari
Powrót do góry
Tallos
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: What?

PostWysłany: Czw 22:44, 02 Lip 2009    Temat postu:

Magia umysłu jest ciekawa ;p można w niej wytrwać ale najbardziej podoba mi się magia lodu bo ja kiedyś zrobiłem armię w Ostrej skale z samych elfek i większość to były łuczniczki wiatru i lodowe czarodziejki jak podchodził wróg to od razu fajne było słychać dźwięk magii lodu ona jest super ! ;p a magia umysłu tylko ciekawa fajna jest kontrola Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 9:39, 03 Lip 2009    Temat postu:

Dla mnie akurat przydatna jest nekromancja. Dlaczego? Grając w SpellForce miałem wiele okazji trafiać na bardzo silnych przeciwników ( jako przykład może posłużyć nieumarły Rohen z armią obdartych ze skóry wojowników). Jak dobrze wiemy "obdarci" zadawali duże obrażenia, w wyniku tego nasze wojsko ginęło niemal jak muchy. Stosując czar "Powstanie umarłych"( nie pamiętam dokładnej nazwy) mogłem skutecznie zablokować drogę przeciwnikom. Oczywiście później musiałem się wycofać, gdyż jednostki z rasy Trolli potrzebują dużo czasu na rekrutację. Mamy także możliwość korzystania z tego w celach obronnych. Prawie zawsze budując wioskę, jesteśmy atakowani. Zagnieżdżając się w okolicy wąwozu bądź wąskiego przejścia, trzeba robić pożytek z danej powierzchni (stawiać także wieże do pomocy). Teraz już wiecie dlaczego wybrałem nekromancję.


Lód również jest dobry.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pią 11:00, 03 Lip 2009    Temat postu:

oddałem głos na ofensywę ^^
Powrót do góry
reZ
Łowca postów


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pią 17:43, 03 Lip 2009    Temat postu:

Przekonałem się o tym nie dawno, że ofensywna magia umysłu jest najlepsza w wielkich bitwach. Czemu?
Niech się nikt nie wypiera bo mi na kolesia o 45 levelu też to podziałało, a na zwykłe jednostki 35 levelu tym bardziej a więc chodzi mi tu o czar masowej hipnozy Smile
Używamy go a potem wrogowie stoją my ich bijemy oni się nie ruszają Smile
Po paru chwilach już ich nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez reZ dnia Pią 17:54, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 20:47, 03 Lip 2009    Temat postu:

Cieszę się że mnie ktoś popiera ^^ Masowa hipnoza jak najbardziej a potem falą szoku Razz a jak jakiś mag kozaczy to go można dezorientacją xD
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:54, 04 Lip 2009    Temat postu:

Taa... faktycznie ofensywa kozaczy aż dwoma zaklęciami, defensywa trzema, a uroki jednym... Faktycznie, klękajcie narody przed taką magią -,-
Sama ta magia jest beznadziejna, ale jak ją połączyć z inną, to nabiera jakiejś wartości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:08, 04 Lip 2009    Temat postu:

A grałaś może takim magiem kiedyś? Nie każdemu musi się podobać ta magia. Jedni wolą żywioły inni wolą "kozaczyć" magią umysłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:18, 04 Lip 2009    Temat postu:

Widziałam ;] Grałam z kimś kto taką postać posiada...

Soul Keeper napisał:
Nie każdemu musi się podobać ta magia.

No właśnie wyraziłam swoją opinię.
Chciałam zaznaczyć, że z magii umysłu tak naprawdę przydaje się z 6 zaklęć, kiedy w innych jest ich o wiele więcej. Do tego przechodząc grę od 1 lvl z magią umysłu jest trudno. Na 50 lvl wiadomo, że się jest pro i się ma wszystkie zaklęcia. ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Sob 8:41, 04 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
reZ
Łowca postów


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Sob 12:40, 04 Lip 2009    Temat postu:

Ale i tak czarna magia = największe obrażenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin