Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wady SpellForce'a?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 11:13, 03 Sty 2009    Temat postu:

Najbardziej mnie wnerwia brak przycisku atak, takiego jaki jest w Warcrafcie III. Tj. nie można skierować jednostek w określone miejsce, by one podczas "pochodu" atakowały wrogów.

@down

Dzięki zbawco! Rozwiązałeś jeden z moich największych problemów dot. Spellforc'a ^^. Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:22, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:14, 03 Sty 2009    Temat postu:

Dziwne... zdawało mi się, że jest taki klawisz, który za to odpowiadał... Sprawdź alt+p.klik, shift+p.klik lub ctrl +p.klik wiem, że dało się tak robić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 23:36, 03 Sty 2009    Temat postu:

Mnie wkurza, że nie ma opcji ataku w szeregu np. jakimiś rekrutami albo innymi jednostkami jak w filmie Troja.
Powrót do góry
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pon 15:27, 05 Sty 2009    Temat postu:

Ja nie lubie tego że jest limit lvl Sad . Mogliby też duuużo wydłużyć spella Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 15:29, 05 Sty 2009    Temat postu:

A mi nie podoba się to że w swobodnej w 1 i 2 nie można zapisać mapy (musisz zawsze zaczynać od nowa) .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Wto 13:26, 06 Sty 2009    Temat postu:

Do jedynki mogliby też tak zrobic tak jak w 2, że jest walka o surowce i nieprzyjaciel się rozbudowywuje razem z nami Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drzewiu
Odbębniacz postów


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:53, 15 Lut 2009    Temat postu:

ja nienawidzę jak zapiszę grę i potem jak wczytam to połowa mapy jest zaczerniona i muszę z powrotem całą odkrywać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 11:46, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Moim zdaniem spellforce ma jedną wadę. Brak możliwości wyborów np. między dobrem a złem itp.
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Czw 13:03, 02 Kwi 2009    Temat postu:

To jest bardziej strategia, niźli RPG Wink Nie zapominaj, że w pierwszym SF jesteśmy Sługą Run, co już coś sugeruje ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 8:35, 15 Kwi 2009    Temat postu:

No tak ale fajnie by było czasami móc wybrać po czyjej stronie stanąć itp.
Powrót do góry
Eastwood
Skrytopisarz


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmiem wątpić czy na pewno chcesz wiedzieć ;p

PostWysłany: Śro 14:44, 20 Maj 2009    Temat postu:

Z tego co pamiętam w spellforce zakon świtu jest pare questów które mają kilka rozwiązań ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eastwood dnia Czw 14:38, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 12:21, 26 Maj 2009    Temat postu:

a ja mam jednego gupiego buga ktorego w zaden sposob nie moge wyeliminowac Sad

Rozchodzi sie o to ze jak cos kupuje to zamiast odejmowac mi kase to dodaje(zdroja kosztuje 20 zlotych? ok! kupuje i mam zbroje + kasa). Takim sposobem na poczatku gry moge wykupic sobie wszystkie itemsy czary i co tam jeszcze mi sie podoba. Wkurwiajace
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 9:53, 14 Lip 2009    Temat postu:

a mnie wnerwia ta cala mapa - nic nie widac, dopiero trzeba sie przejsc do jakiegos miejsca zeby bylo co kolwiek widać. Jak np. mam obóz jakiś do rozwalenia to wiele razy jest tak, że miejsce to sie zasłania i musze na ślepo atakować..
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 11:08, 14 Lip 2009    Temat postu:

Wpisanie i wyłączenie kodu na odsłonięcie nieco przyspiesza odsłanianie mapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 12:04, 14 Lip 2009    Temat postu:

ale i tak w calości wszystkiego nie zobacze, zreszta nie wiem ten kod u mnie nie zabardzo działa
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin