Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wady SpellForce'a?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MG-89
Niemy Mędrzec


Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 14 Sie 2007    Temat postu: Wady SpellForce'a?

Ja wiem, ja wiem. SpellForce to jedna z najlepszych gier ostatnich lat. Nowe pomysły, grywalność, ciekawa fabuła, świetna oprawa itp. Sam zagrywałem się w nią swego czasu, ile wlezie.
Tyle, że nie ma rzeczy idealnych. Na pewno jest coś, co wkurza nas w naszej ulubionej gierce. Coś co można było poprawić, żeby była jeszcze "idealniejsza", niż jest obecnie.
Chciałbym wiedzieć, czy tylko ja widzę słabe punkty SpellForce'a, a jeśli nie, to jakie Wy widzicie. Tylko proszę, bez bluzgów na mnie i nie bierzcie mnie za jakąś marudę, której nigdy nic nie pasuje i ciągle narzeka. Po prostu mnie ciekawi zdanie innych na ten temat.

Zaczynam. Wg mnie dziwne jest, że przeciwnicy (np. Armie Czarnej Pięści, Nieumarli, czy Ostrza) nie są pełnoprawnymi rasami. Ciekawiej by było, gdyby mieli swoich robotników, mogli naprawiać swoje budynki i, tak jak my, musieli zdobywać surowce, choćby po to, żeby trzeba było walczyć z nimi o złoża. a nie tylko o dostęp do portalu i menhirów.
Ich inteligencja momentami pozostawia wiele do życzenia. Po pewnym czasie stają się przewidywalni. Rozmnażają się zawsze w ten sam sposób, miarowo, a jedyną ich siłą i przeszkodą dla nas jest ich liczebność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 23:00, 14 Sie 2007    Temat postu:

Ale armia pięści Branningana to tylko grupa opryszków i orków na usługach Mrocznego zresztą występuje tylko w zakonie świtu a Ostrza to maszyny do zabijania które są tworzone przez magów kregu więc po co by im było jedzenie,drewno itp...? Ożywieńcy to również sługi Hokana Wink mam nadzieje że jak będzie SF 3 to będą znowu runiczne monumenty i monumenty Ożywieńców bo Hokan w końcu już nie żyje ;D Tak samo zresztą jak Branningam ;]
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Sob 7:53, 03 Maj 2008    Temat postu:

Dla mnie jedyną wadą SpellForce'a jest to, że gdy pozabijamy wrogów, trzeba się długo tułać, żeby dotrzeć do jakiegoś konkretnego miejsca, np. portalu (dlatego ulubionym czarem dla mnie jest aura szybkości).
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 12:29, 03 Maj 2008    Temat postu:

Jedną z niewielu wad Spellforce'a jest pathfinding, czyli "wyszukiwanie" tras przez jednostki. Np. zawsze idą po tej stronie kanionu, w którą zaraz skręcą, zamieniając się w dłuuugi sznurek (zwłaszcza, gdy jest ich np. 80). To utrudnia sterowanie i walkę.
Druga, głupota awatara! Po rzuceniu czaru stoi sobie jak kołek, gdy obok niego ktoś zostanie zaatakowany to samo itp.
Trzy, przewaga broni (tej zdobycznej) do walki wręcz nad bronią do walki dystansowej, zwłaszcza łuki kuleją.
Niesamowita odporność wrogów na niektóre zaklęcia, np. zarazę. Ona jeszcze NIGDY nie trafiła wroga, nawet kilkanaście poziomów słabszego (nie wiem nawet jak działa)...
Kilka wad na pewno jeszcze istnieje, ale obecnie sobie nic nie przypominam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Sob 12:30, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:07, 03 Maj 2008    Temat postu:

Tak. Te wady występują w pierwszej części gry. W drugiej zostało to poprawione. Wróg rozbudowuje się w tym samym czasie co ty, jest walka o surowce. Avatar reaguje na to, jak jego sprzymierzeńca atakuje wróg. A co do tej przewagi broni ręcznej do dystansowej to bym się kłóciła ;]
Aaa... i zaraza... Nigdy nie trafiła? No co ty. Co prawda nie można silnego przeciwnika zaatakować tym zaklęciem, ale trochę słabszego jak najbardziej. Jak działa? Zarażona postać, jeśli nie zostanie uleczona, zawsze umrze. Najpierw ma zabierane po 2 pkt życia, później po 6, i zwiększa się ta liczba, dopóki postać nie zginie.

Edit:
Zapomniałam. W pierwszej części zawsze mnie to wkurzało, że jak się miało uaktywnioną aurę, to nie można było rzucać innych czarów, ponieważ znikała. W drugiej części nie było takiego problemu... Dlaczego? Bo w ogóle nie ma aur ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Sob 16:14, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 19:56, 03 Maj 2008    Temat postu:

chamska niedoróbka jest w BoW-ie dzisiaj sobie normalnie gram na granicy bezcienia i odrazu pierwsze co zrobiłem to akcja ze zgubą ognia no to kiedy już miałem około 30 typów poszedłem na ten pierwszy obóz trolli potem podbiłem ilość armi,poszedłem dalej w kierunku monumentu elfów i musiałem ponownie robić tą zgube ognia tylko że problem w tym że to się nie zatrzymuje na jednym poziomie tylko rozświetla się ile wlezie tak że potem to juz mi się gra zacinała |: kiedy zrobiłem save-a (tylko tak żeby podczas robienia kamera nie była na armi) i potem ponownie wczytałem wszystko było na normal poziomie tylko że odporność na ogień mojego avatara zmalała do 0 (OMG) no i trzeba było zaczynać od początku także misja z małym zacięciem że tak powiem ;d a z aurami to fakt chamstwo w państwie :D co jeszcze jest troche wnerwiające to że naraz da się zaznaczyć "tylko" 100 jednostek normalnie to nic ale jeżeli się ma monumant mrocznych elfów to huh a jeszcze jeżeli mamy od kogoś jakieś jednostki w promocji to woho :)

Aha no i to że tytanom się mana nie odnawia też jest jakimś mankamantem :P


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:59, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:15, 03 Maj 2008    Temat postu:

Fakt, z tą stówą to chamówa^^. Co?? Tytanom się mana nie odnawia ;o? od kiedy? Mnie się zawsze odnawia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Sob 20:51, 03 Maj 2008    Temat postu:

Mi sie nie odnawia bo cały czas mają aure w bitwie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 21:26, 03 Maj 2008    Temat postu:

Naprawdę, nigdy nie trafiła. Próbowałem na umarlakach (to trzeba być mną ^^) i na Wilczarach.
W kampanii Feniksa jest taki koleś, który ma trzy aury (uzdrawiania, siły i czegoś jeszcze) i tu mamy dylemat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 22:13, 03 Maj 2008    Temat postu:

No mnie sie zdaje że nie za bardzo się odnawia zawsze jedna bitwa mana siupp i dalej już nima nic jak to konon mówi.Ja jak mam do wyboru aure siły,szynkich ciosów i leczenia i mam w misji armie to zawsze daje aure leczenia zwłaszcza kiedy jest to armia złożona z jednostek mrocznych ras :)
Bo taka aura siły jest dobra ale mana się wyczerpuje w tępie zasobów ropy naftowej :P
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:30, 03 Maj 2008    Temat postu:

Ja jestem święcie przekonana, że mana się odnawia. Przysięgam, że sprawdzę jutro, bo mi się wierzyć nie chce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 11:36, 04 Maj 2008    Temat postu:

Pewnie, że się odnawia. Może nie miałeś magazynu żywności lub zapasu żarełka?

Ja też zawsze biorę aurę leczenia, zwłaszcza jak idę samymi bohaterami - są praktycznie nieśmiertelni do utraty many :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 14:04, 04 Maj 2008    Temat postu:

dobra dobra zagadka już rozwiązana poprostu się zagapiłem i nie zauważyłem że miał cały czas tą aure odpaloną i zaraz jak się coś odnowiło to było wykorzystywane na jakiegoś żołnierza.

Ale nie to jest tematem ;d otóż dzisiaj wczytałem sobie gre jeszcze na granicy bezcienia i ide sobie normalnie avatarem do portalu Shal Dun oczywiście ja i moja armia cali rozświetleni jak choinka tą zgubą ognia aż tu w pewnej chwili wszytko zniknęło a moja odporność na ogień urosła do astronomicznych rozmiarów...



Co się stało? :O
Powrót do góry
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:15, 04 Maj 2008    Temat postu:

OMG. To musi być jakiś bug!

EDIT:
Mnie denerwuje jak wysyłam gddzieś jednostki a one przaz chwile stoją w bezruchu a poten ruszają(żadko tak się dzieje). Nie reagują nawet jak ktoś je atakuje.

Edit by Kahad. Evil or Very Mad

I'm sorry master!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sylar dnia Pon 9:22, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pon 13:56, 05 Maj 2008    Temat postu:

Wczoraj grałem sobie w Shile goblin stoi jakieś 5 metrów przed moimi jednostkami i moje jednosstki go nie zauważyły!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin