Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc w SpellForce
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 14:30, 17 Maj 2008    Temat postu: Pomoc w SpellForce

Witam. Temat założyłem aby zmniejszyć ilość niepotrzebnych tematów na forum. Tu możecie pytać się jak wykonać jakieś misje, jak zdobyć jakiś przedmiot, po prostu tu pomagamy sobie nawzajem. Więc ja mam pierwsze pytanie. W Empyrii, Isthar, kapitan straży miejskiej każe mi odszukać Brigora, który handluje bodajże snopyłem. Gościa już złapałem, i mam dwie możliwości, albo go puścić wolno, za co on powie mi jak wkraść się do banku, albo wydać go kapitanowi. Nie wiem czy ten złodziejaszek nie oszukuję z tym bankiem, więc pytam się was. I pytanie bardzo podobne, jak dostać się do banku Empyrii? Chodzi mi o te skrzynki ^^
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Sob 14:32, 17 Maj 2008    Temat postu:

On nie kłamie, ale ja bym radził go wydać i przeczytać jak sie dostać do banku
http://www.spellforceweb.fora.pl/porady,3/odpowiedzi-na-najczestsze-problemy-graczy,92.html


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:33, 17 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:32, 17 Maj 2008    Temat postu:

Ja bym go wydała kapitanowi, bo nawet bez tej wiedzy, możesz otworzyć później bank. Oczywiście możemy ci powiedzieć. Co do tematu, to wydaje mi się kiepski. W takim razie po co by był cały dział "Pomoc" skoro byłby w nim ten jeden temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 14:40, 17 Maj 2008    Temat postu:

No tak, ale tworząc oddzielne tematy robi się jeden wielki bajzel, za to w jednym temacie raz dwa się zapytasz, raz dwa ci ktoś odpowie Smile Przykład wziąłem z dobrze prosperującego forum, gdzie właśnie wszystko dot. danej gry jest w jednym temacie, ale akurat tu mam podforum Pomoc, czyli ten temat służy tylko do pomocy. I dzięki za pomoc ^^


EDIT: Czyli eee... ja muszę te 4 pieczęcie zdobyć? O cholibka, a jak dostać 1 pieczęć w mieście dusz, skoro gram jako strażnik feniksa?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:41, 17 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Sob 14:43, 17 Maj 2008    Temat postu:

W Czerwonych Pustkowiach jest portal do zachodniej części Miasta Dusz Smile
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:50, 17 Maj 2008    Temat postu:

Mój drogi, masz taki magiczny temat przeze mnie napisany, zajrzyj a sie dowiesz. To jaką postacią grasz nie ma żadnego znaczenia. http://www.spellforceweb.fora.pl/porady,3/odpowiedzi-na-najczestsze-problemy-graczy,92.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 15:27, 17 Maj 2008    Temat postu:

Moja droga, właśnie zajrzałem do twojego tematu, i jestem wniebowzięty, ponieważ rozwiązał on wszystkie me pytania, za co serdecznie ci dziękuję Smile

----------------------------------

-=[EDIT]=-:
Mam jeszcze jeden problem. Jestem już w zach. części Miasta Dusz, i nie wiem co mam robić ^^ Pojawił mi się quest, żebym zabił Strażników Studni, jakoś tak, ale na te gargulce nie działa magia, co gorsze, nawet niekiedy nie zdążę chociaż spróbować ich zaatakować, ponieważ walą a to hipnoza, szok, hipnoza, szok Sad Doradźcie mi. I jeszcze jedno. Bo mogę jakiegoś golema sobie zrobić, i mam do wyboru albo dać mu onyks, albo jakiś kamień, co lepiej dać mu jako serce?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:58, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:27, 18 Maj 2008    Temat postu:

Hm... Tam pisze, że każdy z tych kamieni daje golemowi jakąś umiejętność. Jeśli dasz mu odporność na czarną magię, to wtedy będziesz mógł dostać się do twierdz od strony wież, natomiast jeśli dasz ten drugi kamień to wtedy chyba on będzie mógł pokonać te gargulce. Co do drugiej opcji to nie za bardzo wiem, czy tak faktycznie jest, bo zawsze brałam odporność na magię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 12:32, 18 Maj 2008    Temat postu:

Ech... a jak przejść te gargulce? Bo właśnie pokonałem, po 5 minutach, Złodzieja Snów, a wziąłem onyksowego. Jak ty przeszłaś do tej meduzy?

[EDIT]: eee, o co w ogóle chodzi w Mieście Dusz? Jakaś powalona mapa. Ciągle ubijam tego Gnomię, i nic, idę do Hirina, a ten nic, kurde, co ja mam zrobić? <totalna załamka>


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:50, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:44, 18 Maj 2008    Temat postu:

Miasto Dusz jest dość dziwną krainą. Od początku.
Wychodzisz z portalu. Zabijasz na razie tych wrogów, do których masz dostęp. Z ich ciał zbierasz części golema. Tworzysz takiego, który albo zabije gargulce, albo takiego, który zniszczy wieże. Meduzy, które kręcą się po mieście mają magiczną osłonę, która daje im nieśmiertelność. W pewnej części mapki jest nieruchomy gargulec otoczony czterema misami. Kiedy gargulec obróci się w kierunku którejś, dana meduza traci na ten czas magiczną ochronę, wtedy możesz ją zabić. Po niej zostaje się diamentowy miecz, którym możesz zniszczyć jedną misę i tym samym zniwelować kolejną ochronę meduzy. Gnomię da się pokonać. Mnoży się najpierw nie miłosiernie, ale po pewnym czasie pojawia się ten "oryginalny". Po zabiciu go kończy się proces namnażania. W tej krainie są również dwie jaskinie, z których wychodzą stwory. Ich tworzenia się nie ma końca, jedynie możesz sobie nabić cenne punkty doświadczenia. Hirin praktycznie nie wiem po co jest. Nie można mu pomóc. Nie ma żadnej misji z nim związanej. Jedynie wpisując pewien kod można z nim więcej pogadać, ale i tak nic to nie daje.

Coś jeszcze? ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 15:16, 18 Maj 2008    Temat postu:

Tak... Mówisz że osłona znika, no bajer, ale ja nie mogę pokonać tych gargulców, bo mam onyksowego. Racja, kamienny zabija gargulców, ale wtedy nie mogę mieć onyksowego Sad
I jeszcze jedno. Jak przestawić dźwignie w Kruczej Przełęczy aby otworzyć bramę? Może sam do tego dojdę, ale warto zapytać.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 15:19, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:20, 18 Maj 2008    Temat postu:

Ale po co chcesz zabijać gargulców... Przecież do twierdzy masz dwa wejścia, albo przez te czarne wieże, albo przez gargulce. Tylko, że jeśli otworzyłeś bramę od strony wież, to musisz później iść do Driady, aby dała ci klucz do tej drugiej części miasta, gdzie są meduzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 15:40, 18 Maj 2008    Temat postu:

Ahaa... Do Driady po klucz? Tej Driady z Gaju Driad? Na to to bym nie wpadł Smile

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 15:56, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:13, 18 Maj 2008    Temat postu:

Wpadłbyś, wpadł... Bo do niej musisz iść jak oczyścisz te miejsca z demonów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 21:40, 18 Maj 2008    Temat postu:

Killaz napisał:
I jeszcze jedno. Jak przestawić dźwignie w Kruczej Przełęczy aby otworzyć bramę? Może sam do tego dojdę, ale warto zapytać.
To nie Krypty Zegarowe Wink Wystarczyło przestawić każdą dźwignię raz, po przestawieniu stawała się nieaktywna OIDP.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin