Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowiedzi na najczęstsze problemy graczy.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:19, 03 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedzi na najczęstsze problemy graczy.

[usunięty]

Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pon 22:30, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 13:31, 01 Cze 2008    Temat postu:

Zauważyłem coś dziwnego w Kryptach Zegarowych. Zagadka ze skrzyniami otoczonymi pochodniami - na południe od sali strażników, w poradniku przytoczonym przez Sorvinę mamy coś takiego:
LEWA STRONA: PRAWA STRONA:
1 –7 – 5 – 2 5 – 3 – 8 - 2

4 3 2 1 1 2 3 4

SKRZYNIA SKRZYNIA

5 6 7 8 5 6 7 8

Jeżeli przechodzimy Krypty wojownikiem cienia to numeracja obelisków z lewej strony jest troszkę inna:
1234
skrzynia
5678
rozwiązaniem pozostaje 1-7-5-2 (lub jak kto woli, przy poprzedniej numeracji dotykamy obelisków 4-7-5-3). Dziwne jest to, że gdy przechodziłem Krypty strażnikiem feniksa kilka tygodni temu, to pamiętam, że układ podany przez Sorvinę był prawidłowy. Dziwne Confused .
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Sob 20:18, 12 Lip 2008    Temat postu:

Witam, to mój pierwszy post na tym forum.

Z racji tej, że niedawno znalazłem wszystkie lalki hadeko chciałbym się podzielić mą wiedzą.

Cień - Znajdujemy go przy kluczniku na kruczej przełęczy
Odźwierny - Znajdujemy go w mapie dodatkowej Rozżarzone kamienie, jest przy ciele lub blisko ciał Golemów ognia, którzy znajdują się przy jednej z bankowych pieczęci.
ArcyMag - Znajdziemy go w ciele potężnego złodzieja snów w mieście dusz
Bohater - Dostajemy go od Zerbo po wygraniu kilku walk na arenie w planszy koloseum
Mentor - Po użyciu Pazura kradzieży na losowo wybranym mieszkańcu emparii
Oszust - Po użyciu pazura kradzieży na losowo wybranym mieszkańcu emparii

Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 19:50, 17 Sie 2008    Temat postu:

<hm... wała, nic nie dostaniecie bo nie zasługujecie>

Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Doyle dnia Wto 16:35, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 12:46, 19 Sie 2008    Temat postu:

No to wklejam jeszcze trochę ID :] (jak co, to scalcie z poprzednim postem, tylko dopiszcie że to ode mnie ]:>). Niektóre mogą się powtarzać, bo nie sprawdzałem, czy są już takie.
Post będzie edytowany, jak tylko zbiorę po trochu nowych.
No to wio:

Zaklęcia:
211 - Przywołanie wilka, poziom 11
219 - Większe uzdrowienie, poziom 9
1509 - Aura kradzieży życia, poziom 9
1666 - Masowe cierpienie, poziom 9
1708 - Szok, poziom 7
1742 - Zaraza, poziom 12
1802 - trucizna, poziom 8
1932 - Śmierć, poziom 7
2105 - Masowe uzdrowienie, poziom 5 (zwój)
2108 - Masowe uzdrowienie, poziom 8 (zwój)
2109 - Masowe uzdrowienie, poziom 10 (zwój)
2143 - Zauroczenie zwierzęcia, poziom 12 (zwój)
2111 - Masowe uzdrowienie, poziom 12 (zwój)
2132 - Rozproszenie białej aury, poziom 9 (zwój)
2134 - Rozproszenie białej aury, poziom 11
2402 - Aura siły, poziom 9
2503 - Antidotum, poziom 9 (zwój)
2808 - Dezorientacja, poziom 10 (zwój)
2811 - Dezorientacja, poziom 11
3011 - Oświecenie, poziom 10 (zwój)
3112 - Aura szybkich ciosów, poziom 9
3483 - niewidzialność, poziom 3 (zwój)
4051 - Biała wszechmoc, poziom 9
5021 - Aura szybkiego chodu, poziom 13
5117 - Aura światłości, poziom 13
5129 - Aura światłości, poziom 19
5159 - Aura regeneracji, poziom 18
5178 - Aura powolnych ciosów, poziom 20 (zwój)
5237 - Aura osłabienia, poziom 17
6637 - Tortura, poziom 13
6969 - Przeniesienie many, poziom 19

Broń:
28 - Ognisty miecz (1H)
29 - (brka wyglądu), obr. 7-12, wpływy: Kradzież życia, Niezdarność, Wyssanie many
31 - Cień księżyca (miecz 1H)
69 - broń dwuręczna, obr. 10-14, wygląda jak oprawca
365 - Jednoręczny kostur, obr. 11-14, wygląda jak Kostur Elfich Kapłanów
503 - Pięść minotaura, obr. 4-12 (brak wyglądu)
512 - Szabla, obr. 10-15
666 - ćwiekowana maczuga
667 - Mały buzdygan
1243 - Dwuręczny kostur, obr. 8-14
2710 - Jedna z kul dla magów, nic nie daje
3007 - Dwuręczny kostur obr. 14 -17, innej broni o takim wyglądzie nie znam
3620 - Pięść, wywołująca duszność, obr. 4-12

Zbroja:
405 - FakeDeerOld - Niestety, nie wiem jaka to jednostka (a jakiejś jednostki to na pewno)
485 - Strój mrocznego elfa - Havoc'a (Postrach?)
511 - Ubiór mentata
547 - Nagolenniki cieni
1408 - strój orka robotnika
1409 - strój elfki robotnicy
1410 - strój Elfickiego rzemieślnika

Tarcze:
702 - Tarcza z ogniostali
7410 - Lśniąca tarcza

Hełmy: (by Psota)
590 hełm straży
601 pęknięty hełm wojownika
602 hełm weterana
603 stalowy hełm wojenny
604 hełm bitewny
605 pospolita czapka
606 czapka rabusia
607 czapka złodzieja
608 hełm świtu
609 hełm gildii
610 niedokończona obsydianowa maska
611 hełm wilczej straży
612 czaszka demona
613 elfi stalowy hełm
614 hełm gwardzisty
615 hełm wyznawców
616 czapka czeladnika
617 kruczy hełm
618 czapka mnicha
619 hełm prawdziwej wiary
620 zwykła obsydianowa maska
621 maska runiczna
622 obsydianowa maska magów
623 obsydianowa maska arcymaga
624 obsydianowa maska Cery
625 żelazny hełm
626 prosty stalowy hełm
627 skórzana czapka
628 czerwona maska
629 lodowy hełm
2358 maska magii

Runy:
802 - Robotnik ludzi, poziom 7

Przedmioty związane z misjami/kamienie itp:
2193 - Srebrny Księżyc (kojarzy ktoś?)
2905, 2906 - Szmaragd

Inne:
0 - brak przedmiotu
1, 521, 1206, 1234 - Teoretycznie coś daje, ale nigdzie nie da się tego umieścić (?)
3478 - Widły Very Happy brak parametrów
3479 - Em... Wygląda jak bukiet z liści lenyi. Brak parametrów
3480 - jw.
3481 - Wielgachna fiolka, którą ludzie i m. elfy zbierają arię
3482 - Jw, inaczej trzymana


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Nie 11:54, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 13:52, 19 Sie 2008    Temat postu:

<kasacja>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doyle dnia Wto 16:36, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 13:59, 19 Sie 2008    Temat postu:

<kasacja>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doyle dnia Wto 16:36, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 11:02, 02 Paź 2008    Temat postu:

co do krypt zegarowych i skarbca do którego trzeba sie dostac zapalajac oczy 5 głowa to tam wazna jest kolejnosc otwierania skrzyń kiedy przekracisz klucz w skrzyni to jedna z pozostałych skrzyń znika kolejnosc otwarcia pierwszych 4 skrzyń jest napisana na obelisku w labiryncie pierwsza trzeba otworzyć to z napisem zerbita kiedy ja otworzysz zniknie skrzynie w której jest tylko mglisty kryształ w pozostałych jedynastu są po jednej monecie ogniai jakies dodatkowe przedmioty ja chwile sie pobawiłem i udało mi sie znaleść odpowiednia kolejność otwarcie reszty skrzyń dzięki temu w skarbcu strzeżonym przez demony otworzyłem tez wszystkie skrzynie
moja numeracja skrzyn
====3= 13=7
1 ===4====8 ==11
2 ===5====9 ==12
====6====10

12 to ta z napisem zerbita ja otwierasz jaka pierwsza znika 7

nastepnie otwierasz 4 znika 12
potem 10 2 8 6 1 9 3 11 5
kiedy skończysz powiniwnes miec 11 monet ognia teraz możesz otworzyć 13 skrzynie urzywajac 5 monet ognia w niej jest berło wiatru
ta kolejnosc jest kiedy przechodziłem bochaterem z ostrzem cienia jeszcze nie sprawdzałem czy ze strarznikiem feniksa jest tak samo takze radze zrobic save przed wejsciem do skarbca

za to mam problem z lalkami hadeko mam wszystki 6 ale nie znalazłem jeszcze sposobu zeby mini zagrać w miescie dusz stoi jakiś boski posłaniec ale nie jak go zagaduje to mam tylko opcje wyjdz żadnego dialogu nie udało tez mi sie znależć prawdziwego "gnomie" jeśli ktos moze mi pomuc byłbym wdzieczny


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 11:07, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 16:48, 21 Paź 2008    Temat postu:

HADEKO
Niektórzy na pewno mieli kiedyś problem którą lalkę wystawić by wygrać z Zerbo za pierwszym razem .
odźwierny - mentor
bohater - cień
mentor - oszust
cień - odźwierny
oszust - bohater

Poprawione -Feniks


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Wto 12:58, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 14:09, 24 Gru 2008    Temat postu:

Zna ktoś ID do armoney na runiczne ostrza z Bow?
Te ostrza co przyzywamy jak nam zamaskowany zrobi runy.

Poszukałem i co nieco znalazłem :

Gizmo 3951
Tkacz ostrzy 3953
Sługa ostrzy 4111
Mroczny elf 4113
Ork 4115
Princeps ostrzy 4117
Elfka 4119

Tak wiec mam juz wszystkich


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 18:06, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
MagnusArias
Łowca postów


Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sri Dźajawardanapura kotte

PostWysłany: Nie 18:55, 08 Lut 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nareszcie jest!
Spolszczenie do najnowszej wersji ArtMoney'a. Spolszczenie jest wykonane w 95%, więc jeśli znajdziecie jakieś niedociągnięcia to proszę Pw lub GG... Smile

---------- Specjalne podziękowania ----------
kmsi - Beta-tester
Major - Tłumaczenie niektórych wyrażeń


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MagnusArias dnia Nie 17:08, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 10:15, 04 Mar 2009    Temat postu:

sylwek333 napisał:
co do krypt zegarowych i skarbca do którego trzeba sie dostac zapalajac oczy 5 głowa to tam wazna jest kolejnosc otwierania skrzyń kiedy przekracisz klucz w skrzyni to jedna z pozostałych skrzyń znika kolejnosc otwarcia pierwszych 4 skrzyń jest napisana na obelisku w labiryncie pierwsza trzeba otworzyć to z napisem zerbita kiedy ja otworzysz zniknie skrzynie w której jest tylko mglisty kryształ w pozostałych jedynastu są po jednej monecie ogniai jakies dodatkowe przedmioty ja chwile sie pobawiłem i udało mi sie znaleść odpowiednia kolejność otwarcie reszty skrzyń dzięki temu w skarbcu strzeżonym przez demony otworzyłem tez wszystkie skrzynie
moja numeracja skrzyn
====3= 13=7
1 ===4====8 ==11
2 ===5====9 ==12
====6====10

12 to ta z napisem zerbita ja otwierasz jaka pierwsza znika 7

nastepnie otwierasz 4 znika 12
potem 10 2 8 6 1 9 3 11 5
kiedy skończysz powiniwnes miec 11 monet ognia teraz możesz otworzyć 13 skrzynie urzywajac 5 monet ognia w niej jest berło wiatru
ta kolejnosc jest kiedy przechodziłem bochaterem z ostrzem cienia jeszcze nie sprawdzałem czy ze strarznikiem feniksa jest tak samo takze radze zrobic save przed wejsciem do skarbca


Dziwna ta Twoja numeracja Smile W kazdym razie potwierdzam (bo nikt tego nie napisal), ze ze straznikiem feniksa otwiera sie skrzynki w takiej samej kolejnosci.
Caly szkopol polega na tym, zeby je otwierac alfabetycznie - jak obeliks wskazuje od Z do A (a wlasciwie do F)
Powrót do góry
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Sob 21:25, 04 Kwi 2009    Temat postu:

<kasacja>

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Doyle dnia Wto 16:37, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Sob 21:41, 04 Kwi 2009    Temat postu:

<kasacja>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doyle dnia Wto 16:37, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 17:55, 08 Kwi 2009    Temat postu: Obeliski

OBELISKI W ODDECHU ZIMY


Witam, postanowiłem, że napiszę poradnik do obelisków w oddechu zimy ponieważ uważam, że przyda się to wielu graczom, którzy zaczynają lub zaczną grać w ten dodatek.
Zwodnicze bagna
Oko + Czaszka = Zwój zagłady
Oko + Ropucha = Słoneczna moneta
Oko + Dłoń = Zwój aury niezdarności
Czaszka + Oko = Zwój aury elastyczności
Czaszka + Czaszka = Księżycowa moneta
Czaszka + Ropucha = Zwój rozkładu
Czaszka + Dłoń = Gwiezdna moneta
Ropucha + Oko = Zwój kuli ognia
Ropucha + Czaszka = Zwój obłędu
Ropucha + Ropucha = Zwój goblina-ożywieńca
Ropucha + Dłoń = Moneta czaszki
Dłoń + Oko = Zwój niewidzialności
Dłoń + Czaszka = Gwiezdna moneta
Dłoń + Ropucha = Zwój zamrożenia
Dłoń + Dłoń = Zwój większego uzdrowienia
Shal'Dun

Shal'Dun - portal do SzrenicySłońce + Słońce + Słońce = Zbroja Kathai
Słońce + Słońce + Księżyc = Hełm Kathai
Słońce + Słońce + Gwiazda = Hełm Żelaznych Sokołów
Słońce + Księżyc + Księżyc = Zbroja Żelaznych Sokołów
Słońce + Księżyc + Gwiazda = Płomienne oko
Słońce + Gwiazda + Gwiazda = Kusza strzelca
Księżyc + Księżyc + Księżyc = Zaklinacz wiatru
Księżyc + Księżyc + Gwiazda = Ognisty miecz
Księżyc + Gwiazda + Gwiazda = Nagolenniki Żelaznych Sokołów
Gwiazda + Gwiazda + Gwiazda = Moneta czaszki
Shal'Dun - portal do Mirraw ThurSłońce + Słońce + Słońce = Zwój hipnozy
Słońce + Słońce + Księżyc = Zwój fali szoku
Słońce + Słońce + Gwiazda = Zwój autoiluzji
Słońce + Księżyc + Księżyc = Zwój fali lodu
Słońce + Księżyc + Gwiazda = Moneta czaszki
Słońce + Gwiazda + Gwiazda = Zwój fali kamieni
Księżyc + Księżyc + Księżyc = Zwój aury światłości
Księżyc + Księżyc + Gwiazda = Zwój aury regeneracji
Księżyc + Gwiazda + Gwiazda = Zwój aury kradzieży życia
Gwiazda + Gwiazda + Gwiazda = Zwój masowego cierpienia

Jeśli o czymś zapomniałem proszę o dopisanie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin