Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowiedzi na najczęstsze problemy graczy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 17:53, 30 Sie 2009    Temat postu:

Ale żeby zostało 15 to który mniej więcej lvl trzeba wbic? 5-6?
Powrót do góry
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:36, 30 Sie 2009    Temat postu:

Lord VadiM III napisał:
Ej, mi z tym kopiowaniem itemków działa Very Happy Nawet fajnie się gra zmieniona postacią.... juz w Eloni miałem 30 lvl za pomocą ArtMoney'a:

SPOSÓB:
1.Rozpoczynamy grę i jednocześnie w Artmoney'u szukamy wartości 1
2.Wbijamy jak najszybciej następny lvl, czyli 2 i szukamy w artmoney'u wartości 2
3.powtarzamy te czynności aż zostanie nam mniej niz 15 wyników
4.klikamy zieloną strzałkę w art, potem zmieniamy na 30 wszystko!

W swobodnej wam się nie uda bo pisze ze Dane gracza są uszkodzone. Nie ręczę, że w kampanii też będzie działać!



Taki sposób, no to nie za bardzo o nim pomyśałeś.
Fajnie masz 30 lvl, ale co z tego.
Nie dostajesz więcej expa, więc nie możesz mieć więcej punktów ujmiejętności, oraz charakteru. Taki sposób, no, ja na nim obarczam wiele trików, ale z nim wiele nie zdzialrz. Według mnie sposób fajny tylko dla screena.

Ps. da się edytować postacie w swobodnej ;P
Ale może o tym kiedy indziej opisze, troche by mi to zajęło ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 13:58, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Jeśli pomogłem - zostawcie, jeśli było - usuńcie



runy najlepszych bohaterów niezależnie od poziomu


otóż jak mamy runy takich lepszych bohaterów:

4737 Rune Archer Ulme Level 36 - Conditions: Level 43. Slot
4739 Rune Mage Uska Level 37 - Conditions: Level 44. Slot
4741 Rune Warrior Ygor Level 38 - Conditions: Level 45. Slot
4743 Rune Warlock Falk Level 39 - Conditions: Level 46. Slot
4745 Rune Priest Siri Level 40 - Conditions: Level 47. Slot
4747 Rune Mentalist Ada Level 25 - Conditions: Level 28. Slot
4749 Rune Warlock Orvo Level 26 - Conditions: Level 30. Slot
4751 Rune Warrior Sunder Level 27 - Conditions: Level 32. Slot
4753 Rune Mentalist Cerdo Level 28 - Conditions: Level 34. Slot
4755 Rune Warlock Nuala Level 29 - Conditions: Level 36. Slot
4757 Rune Archer Alahnna Level 30 - Conditions: Level 37. Slot
4759 Rune Mage Ennis Level 31 - Conditions: Level 38. Slot
4761 Rune Warlock Mirjami Level 32 - Conditions: Level 39. Slot
4763 Rune Archer Thrasylon Level 33 - Conditions: Level 40. Slot
4765 Rune Mage Halvar Level 34 - Conditions: Level 41. Slot
4767 Rune Warlock Sinistro Level 35 - Conditions: Level 42. Slot
4769 Rune Fighter Syrene Level 36 - Conditions: Level 43. Slot
4771 Rune Priest Virginie Level 37 - Conditions: Level 44. Slot
4773 Rune Mentalist Gaukur Level 38 - Conditions: Level 45. Slot
4775 Rune Archer Saija Level 39 - Conditions: Level 46. Slot

to mają oni wymagania od nas pewnoego lvl'u

4773 Rune Mentalist Gaukur Level 38 - Conditions: Level 45. Slot
w tym wypadku 45.

Aby mieć runę tego bohatera wystarczy w ArtMoney'u wpisać liczbe ID o jeden większą.

W wyżej wymienionym przypadku zamiast 4773 trzeba wpisać 4774 i dostaniemy runę mentata Gaukura na 38 lvl której możemy użyc nawet na naszym 1 lvl'u ;]



jak pomogłem... to dajcie pomógł! xD
jak nie - usuńcie... mówiłem to już?
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 14:18, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Dzięki Martinus pomogłeś mi z numerkiem 4775. Zawsze szukałem tej runy.
Takie rzeczy, to chyba raczej na PW Razz Możesz mu dać przecież pochwałę w poście Razz //Soul
Powrót do góry
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:23, 24 Paź 2009    Temat postu: Gra spellforce w okienku

Jak grać w spellforce w okienku??

Na pewno nie jeden z was myślał o grze w okienku spellforce.
Jest to bardzo prosty sposób, ale nie jestem pewien czy działa na wszystkich wersjach.
Potrzeba nam skrótu do gry. Wchodzimy w jego właściwości.
Teraz przyjrzyjcie się paskowi z elementem docelowym.
Na jego końcu wpiszcie "-window"(tj. na screenie).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Sob 12:08, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 20:21, 27 Paź 2009    Temat postu:

Cześć wszystkim. Zastanawiam się nad tymi ID jednostek i wpadłem na pomysł, że bardzo chciałbym zagrać postacią np. Cenwen lub Rohenem. Niestety ID postaci podane przez Doyle'a mi nie działają. Reszta tak. Czy ktoś nie zna ID Cenwen?
Powrót do góry
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pią 13:10, 25 Gru 2009    Temat postu:

Z racji, że Sorvina mówiła o zamieszczaniu takich rzeczy tutaj, więc zamieszczam:

Poradnik gry ludźmi i elfami

Wstęp:
Tu obalam stwierdzenie niektórych graczy na temat, że rasa ludzi jest słaba. Jeśli się połączy z inną rasą bardzo się przydają - szybko wydobywają surowce, ich budynki zajmują mało miejsca a biała dłoń przy obronie bazy działa cuda. Niektóre jednostki też mogą się przydać - np. Paladyn jeśli walczymy z orkami(orkowie często posiadają ogniomistrzów) po ulepszeniu paladyn ma wysoką odporność na magię ognia. A jeśli walczymy z ożywieńcami, armia paladynów prawie zawsze wygra - czar Świętość.

Początek:
Przywołajcie robotników ludzi - 10 do drewna, 10 do kamienia. Wraz z rozwojem bazy budujcie kwatery aby uzyskać więcej robotników i budujcie budynki rzemieślnicze żeby szybciej wydobywać surowce, potem aktywujcie monument elfów i dalej postępujcie tak jak jest napisane poniżej;]

Budynki:
Jeśli chodzi o ludzi, wybudujcie wszystkie kwatery, budynki do pozyskiwania surowców, warsztat płatnerski, główną zbrojownię i to chyba wszystko, ponieważ elfy będą od walki na dystans:] Elfy: Wybudujcie chatę zbieracza lenyi i jagód oraz budynki wojskowe do przywoływania jednostek. Przy wylotach z bazy ustawcie najlepiej lodowe wieżyczki - zamrażają wroga i zadają duże obrażenia. Teraz macie bazę gotową to rozwoju:P

Jednostki:
Robotnicy - Ludzie - 10 robotników do drewna, 10 do kamienia, 10 do żelaza, 1 do tartaka, 1 do magazynu żywności, 5 do chaty myśliwskiej, 5 do gildii rybackiej, 1 do warsztatu. Zostanie 7 robotników do ewentualnego odbudowywania po ataku wroga. Elfy - 10 do lenyi, 5 do jagód i reszta do budynków armijnych. Jeśli tak zrobicie wszystkie surowce będą się bardzo szybko wydobywać, zwłaszcza ważna żywność. Jednostki bojowe - Ludzie - 30 zbrojnych lub paladynów(w zależności od wroga);]. Elfy - ja robię to tak: 15 lodowych czarodziejek, 20 uzdrowicielek i 15 łuczniczek wiatru. Taka armia jest potężna, choć jak kto woli można dodać kilku kapłanów od ludzi zamiast uzdrowicielek - nie będzie tyle lenyi potrzeba;]

Strategia walki:
Jeśli ma się armie taką jak powyżej to wystawić zbrojnych(lub paladynów) do głównego ataku, z tyłu uzdrowicielki będą leczyć zbrojnych jak nie wyrobią i na równi z uzdrowicielkami łuczniczki wiatru i lodowe czarodziejki - będą walić z czarów i zamrażających strzał. Taka armia mi bardzo przypadła do gustu. Zamraża, zadaje duże obrażenia, leczy;].

Oczywiście to jest mój sposób grania i nikogo nie zmuszam do takiej gry Wink Piszcie oceny:]

By Sknerus
Orkowie to zielone stwory, orki to ssaki żyjące w oceanach...
Hm... zapomniałem.;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sknerus dnia Czw 23:23, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:32, 25 Gru 2009    Temat postu:

Proste pytanie: Czy zawsze można stworzyć tą twoją armię? Chyba raczej nie, z racji tego, że żrą zbyt dużo lenyi. Poza tym przywołanie takiej armii chyba troszkę trwa, a przecież wróg nie śpi i od razu zaleje nas swoim wojskiem. Grasz na kodach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pią 14:26, 25 Gru 2009    Temat postu:

Jakbym grał na kodach to bym nie pisał o zbudowaniu surowców. Kodami gardzę. A poza tym w swobodnej zwykle chodzi o to żeby dużo wrogów nas zalewało(exp). W kampani też takowa technika jest dobra, bo jak się za wolno przywołują to można wybudować więcej budynków armijnych(tych w których pracuje robotnik) żeby szybciej się przywoływały:]. A i jeśli lenyi brak to druga technika ze zbrojnymi;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sknerus dnia Pią 14:28, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:38, 25 Gru 2009    Temat postu:

Zbrojni gorsi od paladynów Wink Poza tym w walce z ożywieńcami to dodatkowa siła ognia. A wydanie trochę arii na paladynów i wybudowanie kilku dodatkowych budynków armijnych nie szkodzi Wink

Co do ustawienia armii... znasz taką komendę jak utrzymać pozycję? Po co marnować druidki i uzdrowicielki, jak można je zatrzymać w miejscu? Będą wtedy sobie stać i leczyć. To samo z lodowymi magami. Dzięki temu praktycznie możesz zmniejszyć ilość druidek i uzdrowicielek w armii na rzecz np. strażniczek, bo w walce wręcz też zamrażają Wink A, że grasz też ludźmi to masz dostęp do żelaza.

Armia droga, a skuteczna aż taka nie jest, bo co zrobisz jak np. napadnie cię 30 kitharów, a po chwili kolejna taka fala? Twoja armia pójdzie w rozsypkę, bo druidki i uzdrowicielki nie wyrobią z uzdrawianiem, a w walce są słabe. Kolejna godzina odrabiania żołnierzy ;/

Ale takie sytuacje zdarzają się rzadko, a taka armia w innych przypadkach sobie radzi. Więc poradnik taki zły nie jest Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Pią 14:50, 25 Gru 2009    Temat postu:

Cały czas zapominacie o drugiej propozycji opisanej w poradniku - zbrojni zamiast druidek - chociaż ty nie zapomniałeś:] Poradnika nie uwzględniałem do każdego wroga, raczej ogólnie, ale chyba tak zrobie - prawda paladyni są świetni do ożywieńców - w kampani Feniksa w Kathai moi paladyni rozbili ich w mak:]

PS Kathai radzę przechodzić tak: Najpierw avatarem wybijcie dość dużo baz - inaczej ożywieńcy nie dadzą wam przywołać nawet jednej jednostki:/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sknerus dnia Pią 14:52, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 17:45, 27 Gru 2009    Temat postu:

Mi sie wydaje że Zbrojni lepsi sa od Paladynów poniewaz szybko sie je przywołuje , sa silniejsi i wytrzymalsi.
Powrót do góry
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 19:42, 27 Gru 2009    Temat postu:

Leonidas napisał:
Mi sie wydaje że Zbrojni lepsi sa od Paladynów poniewaz szybko sie je przywołuje , sa silniejsi i wytrzymalsi.


Owszem Zbrojni są silniejsi i bardziej wytrzymali niż Paladyni dodatkowo szybciej się przywołują i to oni są praktycznie trzonem naszej armii, ponieważ są też tańsi od Paladynów. Paladyn ma za to jedną bardzo użyteczną cechę, i nie chodzi mi tu o 'aurę zręczności' bo ta jest przeciętna, a mianowicie czar 'świętość' - to zaklęcie jest świetne na Ożywieńców i Ostrza, zatem wszędzie tam gdzie występują te wrogie jednostki znacznie lepiej jest robić Paladynów. Jeśli do Paladynów dodamy jeszcze sporo Kapłanów (Strzelców oczywiście też!) to Paladyni będą trudni do pokonania.

PS: Jak grałem w Kathai po raz pierwszy to nie wiedziałem, że są tam Ożywieńcy i przywołałem Zbrojnych, którzy też ich nieźle roznieśłi Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Nie 19:46, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 14:17, 28 Gru 2009    Temat postu:

Jesli gramy tam gdzie są ożywiency zdecydowanie lepsi Paladyni , tak jak powiedziałeś Smile
Powrót do góry
Sknerus
Zaklinacz słów


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eloni

PostWysłany: Wto 20:23, 29 Gru 2009    Temat postu:

Dobra, poprawiłem nieco poradnik - teraz powinno być w porządku;] A to że zbrojni są silniejsi od paladynów to prawda;] Ale jak walczymy z ożywieńcami paladyni wymiatają Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin