Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka porad na dzień dobry
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 10:01, 28 Cze 2005    Temat postu: Kilka porad na dzień dobry

1. Nie pozwalaj wrogowi wiazać w w walce w ręcz twoich łuczników, chyba że nazywaja sie karsnoludzkimi obrońcami, łucznicy po za obroncami nie nadaja sie do walki wręcz.
2. Jednostki magiczne są słabe w zwarciu, idosc mocno dostaja od łuczników. W każdej jednak armi przyda sie kilka jednostek leczacych. Kapłan przyzwoity na polu walki, Kapłan krsnoludow nawet dobry. Uzdrowicielka bardzo słaba ,druidka bardzo słaba. Uzdrowicielka i drudka raczej długo nei żyja gdy walczą trzeba na nie uważać jednak dobrze leczą.
3. Na szkielety odpusc sobie łuczników, to nic nie daje sa zbyt słabi by walczyć z szkieletami do tego szkielety maja odpornosc bardzo znaczna na ataki łucnzicze.
Powrót do góry
Kahad
Administrator


Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z głupoty; z zaskoczenia!

PostWysłany: Pią 22:18, 01 Lip 2005    Temat postu:

I i jeszcze coś: zanim aktywujecie jakikolwiek monument, warto pozwiedzac okolicę. W chwili aktywacji monumentów wróg wzmaga, lub wręcz rozpoczyna działalność militarną. Samym avatarem można w dość łatwy sposób ukończyć kilka, trudnych do zaliczenia za pomocą armii lokacji, jak choćby Boski Mur.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 16:28, 19 Mar 2006    Temat postu:

Do ożywienców druidka nie jest wcale taka słaba, stosuje świętość , wróg przy masowym ataku nie ma szans. Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 19:07, 02 Maj 2006    Temat postu: ROHEN ma racje

rohen masz racje leczja lubie sie pobawic i zawsze buduje armijke,Spell Force to nie Diablo . Rolling Eyes
Powrót do góry
Aiurus
Skrytopisarz


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:43, 18 Maj 2006    Temat postu: aktywacja monumentu

teoretycznie rzeczywiście wróg rozpoczyna działalność z chwią, gdy odpalamy monument, jednak NIE ZAWSZE!! czasem wystarczy, że zaczniemy samemu wojować przez dłuższy czas. wróg wtedy produkuje sie ( Very Happy ) strasznie szybko i kiedy odpalimy monumet zaleje nas fają nie do odparcia. ja zalecam ostrozność, jeśli chodzi o wali w pojedynkę z obozami wroga ( kiedyś postanowaiłem spróbowac samemu jak najwięcej zniszczyć w shiel, kiedy nie dałem rady z resztą odpaliłem monumet, a wróg zalał mnie takim wojskiem, że nawet gdy uciekłem do obozu utrańczyków, to ci z trudem odparli atak (wiele zginęło, ale na szczęście odnaiwali się) potem zaczeli atakować dużymi oddziałami od samego początku, wiec nie miałem szans na rozbudowe, wiec musiałem ABSOLUTNIE SAM rozwalić tą ... piękną kraine ( techniką podjazdową- podchodze do obozu, wszyscy sie na mnie rzucają wiec uciekam, większośc rezygnuje z pościgu, reszte dobijam itd. potem tylko zebrałem lenye i...juz wiadomo)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 12:52, 16 Lut 2007    Temat postu: Re: aktywacja monumentu

Aiurus napisał:
....potem tylko zebrałem lenye i...juz wiadomo)


a co to takiego?(podejrzewam ze miecz jakis).
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 16 Lut 2007    Temat postu:

Lenya to taka magiczna roślina, którą zbierają elfy i orkowie. Potrzebują jej do produkcji jednostek posługujących się magią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pią 8:01, 13 Lip 2007    Temat postu:

ja zaczynam na początek zbierać armię potem czekam aż pierszy wróg zacznie mnie szpiegować. ubijam drania i atakuję obóz wroga.Ja gram na zasadzie atakuj zanim będziesz atakowany.I to się sprawdza.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kafar dnia Śro 16:15, 19 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 14:57, 30 Sie 2007    Temat postu: Re: Kilka porad na dzień dobry

Uthar napisał:
1. Nie pozwalaj wrogowi wiazać w w walce w ręcz twoich łuczników, chyba że nazywaja sie karsnoludzkimi obrońcami, łucznicy po za obroncami nie nadaja sie do walki wręcz.
2. Jednostki magiczne są słabe w zwarciu, idosc mocno dostaja od łuczników. W każdej jednak armi przyda sie kilka jednostek leczacych. Kapłan przyzwoity na polu walki, Kapłan krsnoludow nawet dobry. Uzdrowicielka bardzo słaba ,druidka bardzo słaba. Uzdrowicielka i drudka raczej długo nei żyja gdy walczą trzeba na nie uważać jednak dobrze leczą.
3. Na szkielety odpusc sobie łuczników, to nic nie daje sa zbyt słabi by walczyć z szkieletami do tego szkielety maja odpornosc bardzo znaczna na ataki łucnzicze.

Akurat jak się wjedzie armią łuczniczek elfów z ulepszeniem (zamrożenie) to dostają i to ostro ;] Ta jednostka akurat jest świetna na wszystko nawet ożywieńców Smile
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 19:20, 18 Cze 2008    Temat postu:

1.obuduj się wieżyczkami
2.wszystkie wieże są dobre na wroga ale tylko w dużych ilościach
3.na początek staraj się rekrutować silne jednostki
4.uzdrowiciele są zawsze przydatni
cytuje :1. Nie pozwalaj wrogowi wiazać w w walce w ręcz twoich łuczników, chyba że nazywaja sie karsnoludzkimi obrońcami, łucznicy po za obroncami nie nadaja sie do walki wręcz.
po pierwsze krasnoludzkimi obrońcami a po drugie oni rzucają toporem dopiero po ulepszeniu[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Śro 19:25, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pią 12:59, 20 Cze 2008    Temat postu:

-Gdy grasz elfami buduj chatki leśnika tam gdzie planujesz bitwę,sprowadzając tam wroga elfy będą miały mniejsze obrażenia i silniejsze ciosy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:43, 20 Cze 2008    Temat postu:

Ja dam trochę rad na temat troli:
1. Rasa ta jest nastawiona tylko na atak. Ma bardzo dobrych o wytrzymałych wojowników i bardzo silnych łuczników(dokładnie 2). Rasa ta nie posługuje się magią, ale pewne ulepszenia mają związek z magią np. Głazomiot i bojownik mogą zamrażać przeciwników gdy opracuje się,,Północną drogę''.
2. Kupuj większość ulepszeń. Trole mają ich wyjątkowo duzżo i tylko jedna jednostka zgniatacz nie posiada ulepszenia. Ulepszaj tylko te które najbardziej ci sie przydadzą np. Kiedy grajobraz jest zimowy to ulepsz miotaczy i ich produkuj zamiast głazomiotów mimo, że są silniejsi.
3. Trole mają najlepsze jednostki strzeleckie. O niebo biją łuczniczki wiatru i podróżniczki. Wykorzystuj też to, że ich atak na odległość jest silniejszy, bo uzywają kamieni zamiast strzał.
4. Trole kiedy mają 40% swoich punków życia rzucają szał. Wykorzystuj to właśnie lęcząc je w tym momencie swoim bohaterem.
5. Trole posiadają jednostke bardzo silną przeciwko budynkom. Jest nim burzyciel. Koniecznie go ulepsz i zawsze wysyłaj je do ataku na wieże przeciwnika.
6. Zabijaki jak sie ulepszy moga kraść mane. Wykorzystuj to rzucając ich na magów.
7. Mocarze po ulepszeniu mogą wywołać u przeciwnika obłęd.
8. Co do ich tytana to lepiej go tworzyć. Może jest brzydko ale za to jest silny no i przydatny za sprwą wnerwiającej aury.
9. Trole posiadaja budynek o nazwie kostnica. Jeśli już nie masz jak produkować żarcia to możesz do armii przyłączyć 5 robotników którzy po walce będą zbierać jedzenie z poległych do niedaleko wybudowanej kostnicy.

Mam nadzieje, że troche pomogłem i wyjaśniłem jak silne są trole.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pią 14:19, 27 Cze 2008    Temat postu:

Drakon Arach napisał:
Ja dam trochę rad na temat troli:
1. Rasa ta jest nastawiona tylko na atak. Ma bardzo dobrych o wytrzymałych wojowników i bardzo silnych łuczników(dokładnie 2). Rasa ta nie posługuje się magią, ale pewne ulepszenia mają związek z magią np. Głazomiot i bojownik mogą zamrażać przeciwników gdy opracuje się,,Północną drogę''.
2. Kupuj większość ulepszeń. Trole mają ich wyjątkowo duzżo i tylko jedna jednostka zgniatacz nie posiada ulepszenia. Ulepszaj tylko te które najbardziej ci sie przydadzą np. Kiedy grajobraz jest zimowy to ulepsz miotaczy i ich produkuj zamiast głazomiotów mimo, że są silniejsi.
3. Trole mają najlepsze jednostki strzeleckie. O niebo biją łuczniczki wiatru i podróżniczki. Wykorzystuj też to, że ich atak na odległość jest silniejszy, bo uzywają kamieni zamiast strzał.
4. Trole kiedy mają 40% swoich punków życia rzucają szał. Wykorzystuj to właśnie lęcząc je w tym momencie swoim bohaterem.
5. Trole posiadają jednostke bardzo silną przeciwko budynkom. Jest nim burzyciel. Koniecznie go ulepsz i zawsze wysyłaj je do ataku na wieże przeciwnika.
6. Zabijaki jak sie ulepszy moga kraść mane. Wykorzystuj to rzucając ich na magów.
7. Mocarze po ulepszeniu mogą wywołać u przeciwnika obłęd.
8. Co do ich tytana to lepiej go tworzyć. Może jest brzydko ale za to jest silny no i przydatny za sprwą wnerwiającej aury.
9. Trole posiadaja budynek o nazwie kostnica. Jeśli już nie masz jak produkować żarcia to możesz do armii przyłączyć 5 robotników którzy po walce będą zbierać jedzenie z poległych do niedaleko wybudowanej kostnicy.

Mam nadzieje, że troche pomogłem i wyjaśniłem jak silne są trole.


Po pierwsze trolle nie maja łuczników {co jest napisane w pierwszym punkcie}
po drugie nie strzelecki, strzelecki znaczy strzelający z łuku lepiej napisać
miotający
po trzecie podczas szału lepiej pozwolić trollom mieć słabe życie - będą lepiej walczyć
po czwarte musisz mieć wrogów by pobudować kostnice
i po piąte ILE błędów ORTOGRAFICZNYCH .{zaznaczone na CZERWONO}


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pią 14:23, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:55, 27 Cze 2008    Temat postu:

O choroba ale błędów narobiłem! Dobra poprawię się, poprostu niechciało mi się prawidłowo pisać, a żeby nie offtopować to dam jedną radę.
Używajcie wszelkich zaklęc działającyh na grupe jednostek. Szczególnie dobre są fale różnych żywiołów. Najlepsza z nich według mnie jest fala mrozu, bo zamraża.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 18:07, 27 Cze 2008    Temat postu:

a tak wogóle po przejęciu monumentu zrób dużo robotników i szybko buduj wieże (z 8 wystarczy) i zawsze rozwalaj zwiad bo potem masz małe szanse na odparcie ataku
EDIT
na późniejszych mapach duuużo więcej wież Razz


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 10:32, 28 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin