Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogromna porada dla początkujących, a może i nie tylko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:40, 04 Paź 2010    Temat postu:

ja gram po pracy i wtedy kiedy mojej kobiety nie ma lub śpi ,usunelem tego ciezkiego woja i zrobie go od nowa takiego samego tylko ze dam te 6 punktów w zrecznosc i zamiast obuchowej to dam tarcze 16 ,moze kiedys sie przydadzą

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Pon 22:41, 04 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pon 22:47, 04 Paź 2010    Temat postu:

Hmm... po pracy. Praca jednak nie wymaga potem tyle roboty w domu co nauka w roku maturalnym^^...

To zrób go on nowa, ale zmniejsz mu też silę i wytrzymałość.
Wg mnie tarcze mu się nie przydadzą. Dla mnie ciężki wojownik lepiej się sprawdza z bronią 2H. Choć czasem tarcze mogą się przydać tym, że podnoszą staty. Tu wybór w co te 16 ptk umiejętności z broni obuchowej zainwestować zostawiam Tobie, bo zależy jakiego wolisz wojaka i jakim Ci się gra lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:47, 06 Paź 2010    Temat postu:

powiedzmy ze mam ciezkie uzbrojenie 20 ,ciezka bron sieczna 20 ,ciezki pancerz 20 ,biala magia 8 , wzmocnienia 8 ( siła 138 , wytrzymalosc 138 , madrosc 52 , charyzma 41) i zostalo mi 24 punkty umiejetnosci i 6 punktów cech to w co bys to wpakował? i mam lekko zbrojnego woja, lekkie uzbrojenie 20 , lekka bron sieczna 20 , lekki pancerz 20 , ciezkie uzbrojenie 13 , tarcze 13 ( siła 84 , wytrzymalosc 84 , zrecznosc 102 , zwinnosc 100) zostalo mi 14 punktów umiejetnosci i 5 punktów cech ,w co bys je wpakowal przemmir? ja myslalem ze dac te punkty cech 3 w sile i 2 w wytrzymalosc ale wole sie poradzic ciebie a co do punktów umiejetnosci to nie mam zadnego pomyslu ,moze jakas magia albo łuki lub kusze, i tamtego łucznika twojego przepisu co jeden punkt umiejetnosci zostawal to dalem go w kusze bo bron drzewcowa na co mi ,kusze 1 poziom tez sa bez urzyteczne ale lepsze to niz drzewcowa 1

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Śro 23:04, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lectre
Niemy Mędrzec


Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:13, 07 Paź 2010    Temat postu:

W co zainwestować pozostałe punkty umiejętności robiąc włócznika?
CU > Pancerze
LU > Broń drzewcowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:14, 07 Paź 2010    Temat postu:

nie potrzebuje włóczni , u lekkiego woja chce miec miecz i tarcze albo 2 miecze 1h a u ciezkiego albo dwa miecze 1h lub jakas bron 2h na 20 poziomie ciezkiej siecznej albo miecz 1h i tarcze, a skoro mam rozwinieta do konca lekkie lub ciezkie uzbrojenie to i tak najlepszej włóczni nie bede mial bo najlepsza włócznia wymaga 15 poziom lekkiego uzbrojenia i 15 broni drzewcowej i 15 poziom ciezkiego uzbrojenia a ja bym osiagnol maxymalnie 13 poziom w lekkim woju a w ciezkim jeszcze mniejszy, jak juz bym miał robić włócznika to zrecznosc i zwinnosc bym rozwijal tylko do kiedy bym nie uzyskal poziom 15 lekkiego uzbrojenia a reszte bym pakowal w sile i wytrzymalosc zeby miec jaknajwyzszy poziom ciezkiego uzbrojenia a z tamtad bym wybral ciezki pancerz bo włócznie sa wolne a jak bym mial lekki pancerz to bym wiecej hp tracil ,nie znam sie zbytnio na tej grze i nie mam żadnego doświadczenia w grze przez sieć ale troche tu wyczytałem i pomyslalem logicznie zeby stworzyc taką postac to mi jest potrzebna duza sila i wytrzymalosc oraz pancerz ze wzgledu ze włócznie są wolne, najlepsza ma 85% szybkosci chyba

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Czw 13:25, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Czw 17:11, 07 Paź 2010    Temat postu:

Z tego co pamiętam najlepsza włócznia jest na 17 a nie na 15. I są to bronie, które mają największe obrażenia bazowe.
Chcesz rozdać 6 ptk cech?! Człowieku z tym nie da się zrobić nic sensownego... Wrzuć może w białą magię-zdrowie, to będziesz chociaż miał aurę siły i kondycji, bo reszta czarów (nawet te dwie aury co wymieniłem) są za słabe na postać na 50 lvl^^.
24 ptk umiejętności jest dla mnie akurat oczywiste, że takiemu ciężkiemu wojowi wrzuciłbym wszystko w zręczność.
Dla lekkiego polecam dwa szybkie miecze, bo dają często efekt uniemożliwienia ataku przeciwnikowi. Natomiast ciężkiemu możesz dać tarcze choć ja osobiście wolę broie 2H, ale jeśli potrzebujesz więcej HP, pancerza czy odporności na magie kosztem mniejszych obrażeń to noś tarcze i jednoręczną broń. Aha i tak btw to wg mnie lepsze są ciężkie bronie obuchowe niż sieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lectre
Niemy Mędrzec


Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:22, 07 Paź 2010    Temat postu:

Po prostu cały czas mam "nadmiarowe" punkty, których zwyczajnie wydać nie można, bo są wymagania odnośnie lvlu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Czw 22:34, 07 Paź 2010    Temat postu:

No tak i nie wiem co w tym dziwnego, bo tak jest ta gra skonstruowana, żeby nie można było co level postaci wrzucać sobie kolejnych umiejętności na wyższy poiom^^. Jak osiągniesz poziom 'X', jest zawsze napisane który (po najechaniu myszką na daną umiejętność) to będziesz mógł dalej rozwijać tą daną umiejętność. Jeszcze raz podkreślam: tak jest ze wszystkimi umiejętnościami, więc nie masz się co martwić, bo jeśli odpowiednio rozdajesz ptk cech to będziesz mógł mieć wybraną umiejętność na 20lvl.
A co do Twojego wcześniejszego pytania: inwestuj w ciężki pancerz dla włócznika jest to wprost konieczność.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Czw 22:42, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:49, 08 Paź 2010    Temat postu:




wybierz przemmir 10 najlepszych czarów które mi sie przydadza. a co do tych włóczni to znalazlem u handlarza na poziomie 17


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Pią 4:12, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pią 14:36, 08 Paź 2010    Temat postu:

Dżiżys! Już Ci wybierałem czary dla tej postaci^^. W dodatku masz tylko 8 zdolności i 13 czarów (razem 21;]) z czego połowa jest nie przydatna, więc chyba nie trudno wybrać te 10 najkorzystniejszych? Naprawdę nie widzę w tym nic trudnego -,-.
A co do włóczni to lepszej nie znajdziesz, bo nie da się wyżej rozwinąć naraz LU i CU niż 17lvl...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:40, 08 Paź 2010    Temat postu:

no ale tam nie ma aury zrecznosci i zwinnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pią 22:08, 08 Paź 2010    Temat postu:

przemmir napisał:
W wypadku tego wojownika wybór jest akurat jak dla mnie prosty.
-szał, dobrodziejstwo, riposta, aury: siły, kondycji, zręczności, zwinności, szybkiego chodu; większe uzdrowienie, białą esencja

Widzisz może i tam nie było tych czarów, ale i tak je wymieniłem...^^.
Musisz sam się nauczyć metodą prób i błędów, czyli gier co-op, multi i singiel, jakie czary są dla danego bohatera najlepsze Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:53, 09 Paź 2010    Temat postu:

moze lepiej zamiast dobrodziejstwa dac błogosławieństwo? szał jest lepszy niż okrzyk bojowy?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Sob 6:31, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zachary09
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:21, 09 Paź 2010    Temat postu:

Jak już napisał Przemmir, każdemu odpowiada co innego. Może zamiast (tak jak napisał przemmir) pytać innych o zdanie, przetestuj, co Ci najbardziej odpowiada?
Moim prywatnym zdaniem Szał przyda się na mapy RPG, natomiast Okrzyk Bojowy na mapy PVP lub Co-Op.
Jeżeli nie masz kapłana w drużynie, stawiaj na Błogosławieństwo zamiast Dobrodziejstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:55, 09 Paź 2010    Temat postu:

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin