Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:09, 03 Sie 2008    Temat postu:

Co do tych wilkołaków... tylko 4 jednostki? Ne, ne... nie ładnie wymyślone. Przecież po co byłyby takie super wymiatające? Można by im obniżyć statystyki. Do tego dorzucić mrozowilków (tak samo wyglądają i do tego magia dochodzi) oraz Kitharów. Też coś mają z wilka i z kota, a same mają za mało jednostek, więc taki mix zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 16:47, 03 Sie 2008    Temat postu:

Drakon, "przepis" na umarlaków mocarny. Na hordę popielaki (te goblinki z Aryna), a na niszczyciela budynków kościana balista/skorpion (sterowana przez obdarciuchów) i rasa gotowa Wink Tylko u lisza (nie pisze się "licz"?) wyrzuciłbym medytację. Nie wyobrażam sobie medytującego szkieletu Very Happy
Znów Drakon, niech likantropowie mają normalne, nie przepakowane statystyki i zajmują 1 miejsce w limicie. Po co kombinować?

PS Sorv, boski (dosłownie) obrazek ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Pon 14:53, 04 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:07, 03 Sie 2008    Temat postu:

No dobra Sorvina. Możemy zmieszać kitharów, mrozowilków i wilkołaków w jedną rasę. Ale nie umiem tej rasy nazwać...

To potężnej siły wilkołaków w takim dojdą szybkie i śmiercionośne ataki kitharów i bestialska żądza krwi mrozowilków. Dzięki mrozowilkom dojdzie też śladowa magia śmierci. Inaczej mówiąc powstaje nam nowa rasa.

Jednak w takim razie nad tytanem i niszczycielem budynków trzeba trochę pomyśleć. Też trzeba pomyśleć o hordzie. Na hordę to chyba mam rozwiązanie. Niech tą hordą będą wargi, bo do tego świetnie się nadają...

Budynków teraz można więcej dodać. Na pewno kopalnia żelaza( kitharzy używają broni ) i jakiś budynek do jego obróbki.


Ari dzięki za docenienie moich umarlaków. A ten pomysł ze skorpionem to naprawdę czapki z głów. A co do tego lisza to może przegiąłem trochę z tą medytacją. Za silny by był. A te popielaki do hordy to też bardzo dobry pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Nie 19:23, 03 Sie 2008    Temat postu:

Może lepiej zrobić rasę bestie:Mrozowilki,wilkołaki,kitharzy i inne plugastwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:45, 03 Sie 2008    Temat postu:

Wymień jeszcze jakieś inne plugastwo podobne do tych bestii. Bo jakoś inne mi sie nie przypominają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Pon 7:19, 04 Sie 2008    Temat postu:

Kitharzy
Mrozowilki
Wilkołaki
Ogry
Zwierzoludzie
Gobliny
Centaury(nie ma ale by doszły)
Cyklopy(Patrz Wyżej)
Można by nazwać to HORDA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 9:56, 04 Sie 2008    Temat postu:

Było by zbyt przepakowane bo nieumarli już się nie mieszczą ale wpadłem na 2 {z pewnością uznacie je za głupie } pomysły :
-nieumarli :
robotnik :szkielet
Wojownicy:
postrach z krypty
szkielet łucznik
obdarty ze skóry
wysłannik śmierci {zjawa}
Magowie:
obserwator - zaklęcie szok
kościany mag -zamienia w kamień
zjawa -atakuje cierpieniem
Najlepsza jednostka : mumia {trucizna}
Tytan -Obdarty ze skóry faraon{aura :kradzieży życia}
magia:czarna głównie śmierci ale także nekromancja i klątwy
surowce :żelazo ,drewno ,kamień, żywność oraz jeden z surowców magicznych {lenya}
małe kwatery :grób
średnie kwatery :krypta
duże kwatery : piramida
niszczyciel budynków:{tak jak pisze Ari}obdarciuch z taranem
horda:popielaki
drugi pomysł to rasa demony ale może o niej kiedy indziej .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:25, 04 Sie 2008    Temat postu:

Kafar to nie wypali. Z każdej rasy tej twojej ,,hordy'' by prezentowała jedna jednostka? Nie to stanowczo nie wypali. Niech już ta rasa zostanie nazwana,,bestie'' i niech ją prezentują kitharzy, mrozowilki i wilkołaki.

Czemu nie zwierzoludzie? Są słabi jak dla mnie by mogły wejść w skład bestii. Ogry, centaury i cyklopy nadawały by się na nowe potwory bardziej. Gobliny niech będą oddzielną rasą.

Jednak Kafar cyklopy i centaury powinny być w spellforce. Te pomysły jak najbardziej powinny przejść do gry.

Mój pomysł Psota chyba byłby lepszy. Nie potrzebnie jest dowalać do nieumarłych wszystkie ich rodzaje. Na główne jednostki trzeba wybrać najlepiej szkielety, zjawy jako magów, mumie, bo są silne i ghula jako jednostkę wsparcia. Jednak nie powiem, że twój pomysł Psota jest całkowicie do bani. Powiem, że jest całkiem całkiem w miarę dobry.

Demony to już inna bajka. Trudno wogule z nich zrobić rasę. O budynkach już nie wspomnę. Powinniśmy demony zostawić w spokoju. One wychodzą z bram piekieł do świata Eo by tylko siać zamęt i spustoszenie. Ale to tylko moje zdanie. Jak ktoś ma pomysły to niech napisze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 14:07, 04 Sie 2008    Temat postu:

Demony:
robotnicy:mały demon
Wojownicy:
Czerwony Demon
Ognisty Demon {broń zadaje obrażenia od ognia }
Bazyliszek
Królewski Gargulec {atakuje zaklęciem kamienny pocisk}
Magowie:
Kusicielka {demonica atakuje zaklęciem kontrola na max 1 jednostkę}
Niewolnica Ognia {atak ogniowy }
Kochanka Zaracha {szok}
Najlepsza jednostka :Przeklęty Strażnik {meduza}zaklęcie petryfikacja dodatkowo atakuje łukiem i zwołuje gargulce zdolności bojowe :celny strzał .
Tytan :Ulahter
magia :umysłu i żywiołów pomijając magie lodu
surowce :żelazo ,kamień ,żywność oraz aria
Kwatery:
małe :kamienny dom
średnie:wieża
duże : 3 wieże połączone z dużym gmachem
niszczyciel budynków:wielki demon władający magią ognia
horda: ognisty skorpion
A jako monument trzy demony :
sukub z prawej strony
demon z lewej strony pośrodku meduza podpierana przez gargulce .
Kolejny pomysł niebawem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Wto 17:19, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 14:51, 04 Sie 2008    Temat postu:

Co do umarlaków Psoty racja, że taki mix na dobre by nie wyszedł. I obdarciuch nie z taranem, tylko ze skorpionem/katapultą/czymś takim. Bo muszą móc atakować budynki na odległość (żeby zniszczyć np. wieże ostrzy).
W demonach nie pasuje mi Ulather, bo przecież go pokonaliśmy. Zresztą, jest jeden taki pan. Może "zły" (karmiony sercami) Ifrit? Oczywiście nieco większy, lub lepiej w ogóle z nowym wyglądem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:40, 04 Sie 2008    Temat postu:

Albo władca otchłani. Potężny, ogromny i zabójczy demon. Umiałby rzucać sekwencyjną kulę ognia i aurę spowolnienia ruchów. Umiałby każdym uderzeniem mocno podpalić z wybuchu ognia i byłby takim kolosem który zadaje ogromne obrażenia. Odporny byłby na ogień a wrażliwy na lód.

Co o tym myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 18:04, 04 Sie 2008    Temat postu:

Myślę, że lubisz napakowanych (w sensie umiejętności Razz) mocarzy ^^

Sekwencyjna kula ognia + podpalenie wystarczą. I nie każdym uderzeniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:47, 04 Sie 2008    Temat postu:

I musi zadawać silne obrażenia też. Przecież tacy są tytani ^^ .

Lubię napakowanych mocarzy. Dlatego podsunął mi się ten pomysł z wilkołakami. I tak powstała dzięki temu nowa rasa.

Jednak udało mi się utkać w mojej głowie nowy szatański plan. Przedstawię go teraz na tym forum:
A mianowicie goblinki ^^ :
robotnik - goblin robotnik
Wojsko:
goblin zabijaka-mięso armatnie
goblin ratownik-podstawowy kapłan wśród goblinów
goblin skrytobójca-premia do ataku przeciwko innym rasom niż gobliny
goblin skałomiot-podstawowy mag wśród goblinów. Używa zaklęcia ,,kamienny pocisk''
goblin ogniomistrz-podstawowy mag wśród goblinów. Używa zaklęcia ''kula ognia''
hobgoblin osiłek-potężny wojownik. Umie zmotywować inne gobliny do działania zaklęciem ,,okrzyk bojowy''
hobgoblin kapłan-potężny uzdrowiciel. Używa zaklęcia grupowe uzdrowienie do leczenie swoich pobratymców.
hobgoblin magik-potężny magik goblinów. Używa zaklęcia fala ognia i zamienienia w kamień by dzięki temu pomagać innym goblinom w realizacji swoich podłych planów.
Horda:
Smarkacze-bardzo szybkie i zwinne jednostki o powiększonym zasięgi widzenia. Wyśmienite do patrolowania terenu
Tytan:
Okrutnik-potężny nieumarły olbrzym skalny, który umie petryfikować swoich wrogów. Umie też rzucać zaklęcie rozkład które kruszy pancerz przeciwnika. Oprócz tego używa też ogromnego młota, którym sieje spustoszenie wśród wrogów.

Rasa ta od dawna nie została rozstrzygnięta. A więc postanowiłem ją stworzyć dzięki mojej wybujałej wyobraźni i klawiaturze ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 19:25, 04 Sie 2008    Temat postu:

Hobgoblin magik z unieruchomieniem za silny, poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń Smile Good work, soldier ;]
A jak hobgobliny miałyby wyglądać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:33, 04 Sie 2008    Temat postu:

To taki pół człowiek-pół goblin. Wygląda z natury jak człowiek ale ma od cho.... zniekształceń, uszy jak goblin, kły jak goblin(głowa to mieszanka goblin i człowiek) no i jest trochę głupi jak goblin.

Dobra, niech magik hobgoblinów używa tylko fali ognia z wybuchem ognia. Wtedy będzie już nie za silny.

Myślę nad stworzeniem tych bestii. Muszę wymyślić jednostki i takie tam inne rzeczy.

Dzięki Ari za pozytywne ocenienie moich goblinów. Za niedługo stworze jeszcze te bestie no i może jeszcze cos nowego wymyślę. Czekam jszcze na inne komentarze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 13 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin