Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 20:45, 04 Sie 2008    Temat postu:

Takie potężniejsze bestie, a'la hobgoblin z Baldura?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafar
Zaklinacz słów


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Żywy Las...

PostWysłany: Wto 8:19, 05 Sie 2008    Temat postu:

Hobgoblin to w Heroes3 ulepszona postać goblina.Pewnie Drakon z tej gry zaczerpną pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 9:57, 05 Sie 2008    Temat postu:

Kafar, tak, wiem. Ale hobgoblin w np. Baldurze jest dużo większy i szerszy od człowieka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 10:01, 05 Sie 2008    Temat postu:

Homogobliny nie pasują .Jeżeli będziemy robili krzyżówki ras to połączymy jeszcze pełzacza z elfem i pająkiem i powstanie nam super zmutowany 8 nogi pełzacz o twarzy elfa z zaklęciem uderzenie lodu. Czasami trzeba się stopować w ściąganiu pomysłów co dano mi już do zrozumienia na tym forum. Co do tytana to powinien być jakiś wszechpotężny goblin a nie nieumarły olbrzym {gobliny by go od razu otruły} mam także zastrzeżenie co do Homogoblina kapłana -armia była by za silna nie lepiej dać mu aurę uzdrawiającą? Efekt podobny tyle że armia nie była by wszech potężna .To na razie tyle pomysł i opracowanie świetne .Teraz tylko opracować budynki w odpowiednim stylu
teraz wystarczy ustanowić im tylko odpowiednią kulturę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Wto 10:29, 05 Sie 2008    Temat postu:

Ale psota koleś krzyżówka goblina z człowiekiem to nie to samo co połączenie pełzacza olbrzymiego pająka i elfa wtedy wyszła by taka istota co by bogowie pozazdrościli jej mocy a taki hopgoblin to takie silne siły żołnierza wzrostu no nie wiem krasnoluda? zręczności goblina zresztą już dawno mówiłem o krzyżówkach ale z tą krzyżówką trolla i goblina a na tytana mam inny pomysł pamiętacie lodomiota goblinów może trochę za słaby ale kto mówił że gobliny są takie potężne ja zaznaczyłem je o ile pamiętam na ankiecie w temacie runa w kampanii oddechu zimy i w ogolę ja lobię gobliny ale myśląc zastanówcie się czy gobliny mają szanse z tymi wszystkimi okropieństwami z trzech kampanii + i jeszcze trybie gry swobodnej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 11:18, 05 Sie 2008    Temat postu:

To nie ma być krzyżówka goblina z człowiekiem, chodzi tylko o ustalenie jak ma mniej więcej wyglądać. Sam widzisz, są już dwie wersje wyglądu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 13:22, 05 Sie 2008    Temat postu:

Ach , myślałem że ma być to krzyżówka no to się zgadzam szczególnie z tym lodomiotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:46, 05 Sie 2008    Temat postu:

Chodzi mi o takiego z Baldura. Ale nie byłby aż taki identyczny. Byłby trochę mniejszy niż człowiek i nie był by taki gruby. Psota może ci nie pasować ten pomysł ale gobliny muszą mieć silniejsze jednostki, bo były by słabą rasą. Olbrzyma nieumarłego dałem, bo dobrze do nich pasuję. W Władcy pierścieni gobliny zawsze kumplowały się z trollami górskimi i olbrzymami. To czemu nie miałaby być tak w spellu? Ja z wielu gier biorę pomysły na rasy.

Chyba w opisie Hobgobilna nie był opisany jego wygląd. Tylko w jakimś moim poście podałem mój przykład wyglądu. Są 2 opisy wyglądu. Możecie wybierać który jest lepszy.

Mroczny Mag gobliński lodomiot to rodzaj pewnego lodowego golema który uderza chyba z fali mrozu. Nie mógłby być tytanem goblinów.

Pomyślałem nad bestiami. Oto moja propozycja:
robotnik-kithar robotnik
Wojsko:
-mrozowilk rekrut-mięso armatnie
-mrozowilk siewca klątw-magik który rzuca klątwę na wrogów(aura osłabienia siły)
-mrozowilk podżegacz-wojownik, który dodaje kondycji swoich pobratymcom(aura kondycji)
-kithar wojownik-szybki wojownik, elita bestii
-kithar bojownik-kithar który umie zagrzewać swoich wojowników do dalszej brawurowej walki(dobrodziejstwo)
-kithar łowca-zwinny kithar który umie atakować na odległość prostym łukiem.
-wilkołak nekromanta-potężna bestia potrafiąca wysysać życie poprzez uderzenie.
-wilkołak pogromca-straszne monstrum które jest w pewnym stopniu(nie całkowicie) na magię. Potrafi odbierać manę magom poprzez uderzenie i ich blokować(brak możliwości rzucania zaklęć w jego pobliżu)
Horda:
stado wargów-szybkie jednostki. Idealne do dobijania ledwo żyjących jednostek
Tytan:
Behemot-monstrualny ,przeogromny i straszliwy monstrum. Nie cierpi magii. Nadrabia to potężna siłą swoich ogromnych łap. Umie kruszyć pancerze przeciwnika swoimi wielkimi pazurami.
Burzyciel budynków:
Zwierzołak samobójca(cholera musiałem jednak go dodać)-obładowany ładunkami wybuchowymi które zostały ukradzione krasnoludom. Podpalają się jeśli mają kontakt z budynkiem tworząc wielki wybuch.

Rasa bardzo droga. Nie posiadają żadnych systemów obronnych.

Co o tym sądzicie?

Ps. Kultury i budynki niebawem wymyślę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drakon Arach dnia Wto 17:15, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 17:24, 05 Sie 2008    Temat postu:

Żywiołaki i Golemy
Pozwolę sobie opracować tę rasę.
robotnik - żywiołak zwykły
Armia
Magowie .... normalne
żywiołak ziemi zaklęcia :kamienny pocisk
żywiołak lodu zaklęcia :uderzenie lodu
żywiołak ognia zaklęcia:wybuch ognia
żywiołak żywiołów zaklęcia:petryfikacja
wojownicy:
kamienny golem :kamienny pocisk ,rozkład
lodowy golem :uderzenie lodu ,lodowa tarcza
ognisty golem :wybuch ognia ,ognista tarcza
Najlepsza jednostka:
Golem wszech żywiołu :esencja żywiołów
Tytan:
Władca żywiołów {olbrzymi golem z mieczem}aura :kradzież życia
Horda:.
coś w rodzaju skalniaków z ostrej skały.
Niszczyciel Budynków :Skalna Katapulta
Surowce:Aria ,Lenya ,Księżycowe srebro oraz kamień i pożywienie +drewno {potrzebne do przywołania żywiołaka ognia}.
Dlaczego tak dużo ?
Ponieważ ta rasa jest bardzo silna aż chyba za bardzo.
Wieże aż trzy tyle że każda wymaga po 200 ari ,lenji lub księżycowego srebra .
Co wy na to .
Ps.Gobliny nadrabiają słabość prędkością.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Śro 13:56, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 7:39, 06 Sie 2008    Temat postu:

Ciekawe jak te zwierzołaki podejdą do wież ostrzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:01, 06 Sie 2008    Temat postu:

Sylar te zwierzołaki będą podwieszone ładunkami wybuchowymi! Nawet jak je te wieża ostrzy zatrzyma to i tak je wybuch materiałów wybuchowych mocno uszkodzi tę wieżę...

Psota ta rasa jest:one, za silna(5 golemów lodu robi miazgę 20 osobowemu oddziałowi byle jakiej rasy,two,jest ona za droga,three,nigdy nie osiągnie pełnego limitu and four nie stworzyłeś burzyciela budynków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 12:09, 06 Sie 2008    Temat postu:

Drakon Arach to że rasa jest droga ,bardzo droga w sam raz do rozgrywki swobodnej i jest na poziomie gry można ją złagodzić tylko że te fale są dopiero po ulepszeniu które kosztuje .
Każdy surowiec jest związany z odpowiednią magią
Aria z magią lodu
lenya i drewno z magią ognia
a księżycowe srebro i kamień z ziemią .Ponadto czas ich przywoływania byłby dłuższy i ostatnia rzecz dlaczego tak jest to zrobione ? Ponieważ taka rasa jak horda zrobiła by z nich miazgę i trzeba wyważyć także odpowiednio umiejętności troch się zastanawiam nad tymi falami ale wróg zwykle ma poziom 21 -22 a ty runy poziom 9-11 i niektóre zaklęcia nie działają długo .Napisz co jest nie tak a ja to zmienie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:16, 06 Sie 2008    Temat postu:

Ja również uważam, że te golemy byłyby za silne. Fala lodu odpada. Najwyżej wybuch lodu i ewentualnie tarcza. Załóżmy, że jednemu golemowi wystarczy many na dwie fale lodu. Produkujesz nawet samą armię złożoną z ognistych i lodowych golemów. Armia wroga pada. Z taką potęgą nie ma szans. I to, że jest droga, nie ma nic do rzeczy. Bo równie dobrze, mogę i misję przechodzić cały dzień, tym samym zbierając tyle surowców ile mi potrzeba do wytworzenia 80 jednostek. Stanowczo nie. Zresztą cała ta rasa nieźle jest naciągana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:33, 06 Sie 2008    Temat postu:

Po pierwsze ta rasa już jest za silna z powodu tych fal. Dobra, rozumiem, że przeciwnicy maja większy poziom niż runy ale i tak takie 20 żywiołów lodu pozamraża oddział wroga bez problemu(ale oddział ten jest narażony na typ pewny jednostek który jest na lód odporny). A więc żywioły ognia nie zabija paladynów z ulepszeniem, żywioły lodu tytanowi elfów, a kamienia mocno opancerzonej jednostce(bohater, tytan, najsilniejsza jednostka z rasy typu mocarz, postrach). Jednak żywioł żywiołów i golem wszech żywiołów i władca żywiołów zrobi miazgę każdej rasie. Musisz coś z tymi jednostkami zrobić(chyba, że każda rasa otrzyma jednostkę pt.paker nad pakerami).

Ja przedstawiłem moje rasy bez ulepszeń. Gdybym te ulepszenia dodał to te rasy byłyby za silne.

Jednak rasa mogła by nawet dojść do spellforce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 13:43, 06 Sie 2008    Temat postu:

Dobra zmieniam już zmieniłem.
Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 14 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin