Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 18:16, 23 Kwi 2009    Temat postu:

fajnie by było jakby były jakieś runy jakiś smoków Very Happy
Powrót do góry
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:06, 23 Kwi 2009    Temat postu:

Najlepiej by było gdyby powstała runa ostrzy ponieważ mają wszystko to co lubię. Magię lodu, spore obrażenia i fajny wygląd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 19:41, 23 Kwi 2009    Temat postu:

Ja bym chciał runę Hazimów! ;]
Są dobrymi magami, maja silne jednstki bliskiego kontaktu, jak i te na odległość. I wogóle, to tacy lepsi ludzie!
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 19:52, 23 Kwi 2009    Temat postu:

pewnie dlatego że są z CF, ale mnie oni bardzo wkurzają, więc nie wiem czy bym ich chciał po tych ee horrorostyczno-dramatyczno-psychologicznych przeżyciach
Powrót do góry
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:24, 23 Kwi 2009    Temat postu:

No hazimi są super ale ja jednak wolę ostrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 20:31, 23 Kwi 2009    Temat postu:

a nie raczej 'hazimiowie" w każdym razie ja bym chciał żeby było wszystkie runy i mieć możliwość korzystania z każdej i wtedy można by było stwierdzić, która no ... jest fajna i tyle xD, ta de best xD
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pią 6:49, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Ja bym chciał zagrać żywiołakami i golemami. W sumie to wojsk już jest. Jestem ciekaw jakby rozwiązali problem Tytana Smile
Powrót do góry
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:33, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Latwo tytanem ostrzy byłby np. kowal dusz. Fajnie by było. A tak na marginesie to żywiołaki i golemy są cieńkie bo to stwory przywoływane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrizztPl02
Odbębniacz postów


Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieszczady

PostWysłany: Nie 15:03, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Ja wahałbym się pomiędzy ostrzami a demonami. kowal dusz vs. Ultrachet (czy jakoś tak Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:36, 26 Kwi 2009    Temat postu:

No demony też fajne ale ja wiem? Nie lepiej ostrza? Chyba lepsze są bo demony w ZŚ miały niższy poziom xdd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drzewiu
Odbębniacz postów


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:42, 06 Lip 2009    Temat postu:

Ja wybrałem ostrza, lecz żywiołaki i golemy też by były fajne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 14:30, 06 Lip 2009    Temat postu:

Ulater jak już Razz
Powrót do góry
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:49, 06 Lip 2009    Temat postu:

DrizztPl02 napisał:
Ja wahałbym się pomiędzy ostrzami a demonami. kowal dusz vs. Ultrachet (czy jakoś tak Wink )


thay napisał:
Ulater jak już Razz



A może jednak Ulather. Thay - jak już poprawiasz, to proponuje sprawdzić najpierw pisownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 17:29, 07 Lip 2009    Temat postu:

Zdecydowanie Ostrza . Fajnie wyglądają , mają potężne czary . Fajnie byłoby też dowodzić nieumarłymi (szkielety) , mają fajne , mroczne budynki (np. Krypta).
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 16:28, 18 Sie 2009    Temat postu:

Hm... nie wiem, czy ktoś jeszcze jest zainteresowany tematem, ale moim zdaniem jest ciekawy i warto go odświeżyć. Z nadmiaru czasu stworzyłem propozycję rasy Ostrzy ;P Nie wiem jak Wy, ale moim zdaniem taką propozycję można słać do JoWood/Phenomic Wink

Statystyki:
Siła:
30 +1/poziom
Wytrzymałość: 30 +2/poziom
Zręczność: 25 +2/poziom
Zwinność: 30 +2/poziom
Inteligencja: 25 +1/poziom
Mądrość: 30 +2/poziom
Charyzma: 15 +1/2 poziomy

Odporność na magię lodu: 30 + 2/poziom
Odporność na magię ognia: 25 + 1/2 poziomy
Odporność na magię umysłu: 35 + 1/poziom
Odporność na czarną magię: 35 + 2/poziom

Zdolność rasowa: Gdy Ostrze zabija przeciwnika, uzyskuje kamień z jego duszy. 20% wartości (w surowcach) zabitego przeciwnika dodawane jest do zapasów żywności.

Robotnik: Ostrze sługa
Rzemieślnik: Ostrze rzemieślnik

Jednostki:

Lodomiot
Wymagania - Świątynia Stwórcy
Koszt - 55 aria, 20 księż. srebro
Uzbrojenie: Szpon (obr. 4-9, szybkość 80%), pancerz (max. 100), zaklęcie "wybuch lodu"

Tkacz miecza
Wymagania - Gniazdo Ostrzy
koszt - 100 żelazo, 20 księż. srebro
Uzbrojenie: Ostrze (obr. 10-15, szybkość 80%), pancerz (max. 150)
Ulepszenie: Próba Hokana - Tkacz miecza ma szansę zadać dodatkowe obrażenia od czarnej magii (zyskuje cechę "Cierpienie", współczynniki bez zmian; koszt - 200 żelazo, 80 księż. srebro). Budynek: Gniazdo Ostrzy

Wojownik
Wymagania - Gniazdo Ostrzy, Świątynia Stwórcy, Katakumby
koszt - 80 żelazo, 65 księż. srebro,
Uzbrojenie: Obosieczne ostrze (obr. 11-17, szybkość 90%), pancerz (max. 170), zaklęcie "Kamienny pocisk"

Obrońca
Wymagania - Gniazdo Ostrzy, Świątynia Stwórcy, Katakumby, Pałac Mrozu
Koszt - 100 księż. srebro, 50 aria
Ubzrojenie: Obosieczne ostrze (obr. 10-18, szybkość 90%), pancerz (max. 175), zaklęcie "Zamrożenie"
Ulepszenie: Lód duszy - Obosieczne Ostrze Obrońcy zyskuje zdolność zamrażania przeciwników (zyskuje cechę "Zamrożenie", reszta współczynników bez zmian, koszt - 210 księż srebro, 160 aria). Budynek: Pałac Mrozu

Princeps
Wymagania - Gniazdo Ostrzy, Katakumby;
koszt - 100 księż. srebro, 70 żelazo
Uzbrojenie: Księżycowe ostrze (obr.12-21, szybkość 85%), pancerz (max. 185), Zdolność bojowa "Okrzyk bojowy"

Lodowładny
Wymagania - Świątynia Stwórcy, Pałac Mrozu
Koszt - 125 aria, 60 żelazo
Ubzrojenie: Szpon (obr. 4-11, szybkość 80%), pancerz (max. 115, +25% odporność na magię lodu), zaklęcie "Sekwencyjny wybuch lodu" (z ograniczeniem do trzech przeciwników)
Ulepszenie: Zamieć - Lodowładny otrzymuje zaklęcie "Fala lodu", które może razić maksymalnie czterech przeciwników jednocześnie (koszt - 400 aria). Budynek: Pałac Mrozu

Koszmar
Wymagania - Gniazdo Ostrzy, Katakumby, Dom Koszmaru
Koszt - 105 żelazo, 105 księż. srebro
Uzbrojenie: Ostrze Koszmaru (obr. 15-25, szybkość 95%), pancerz (max. 215, +25% odporności na magię lodu)
Ulepszenie: Żądza śmierci - Koszmar zadaje dodatkowe obrażenia jednostkom żywym (tj. nieożywieńcom) w wysokości swojego poziomu (koszt - 250 księż srebro, 250 żelazo). Budynek: Dom Koszmaru

Rozpacz (podziękowania dla SK)
Wymagania - Świątynia Stwórcy, Dom Koszmaru
Koszt - 200 aria, 50 księż. srebro
Uzbrojenie: Szpon (obr. 4-11, szybkość 80%), pancerz (max. 110, +25% odporności na czarną magię i magię lodu), zaklęcie "Aura kradzieży życia"

Tytan
Kowal Dusz
koszt - 500 żelazo, 500 aria
Uzbrojenie: Młot Kowala (obr. 12-35, szybkość 80%), pancerz (max. 250, +30% odporności na magię lodu i czarną magię), zaklęcie "Przywołanie ostrza"

Horda
Ostrza Szturmowce; koszt - 70 żywność

Niszczyciel budynków
Skorpion (nie znam średniej ceny niszczycieli ani ich statystyk, więc nie podaję)

Specjalne budynki:

(koszt i nazwy kwater oraz budynków wydobywczych jest równy kosztowi analogicznych budynków mrocznych elfów, wyłączając te do produkcji żywności)

Gniazdo Ostrzy - Wymagane do przywołania jednostek bojowych, obsługiwane przez 1 robotnika (im więcej, tym szybciej się przywołują). Koszt - 90 kamień
Świątynia Stwórcy - Jw, tyle że do przywołania magików. Koszt - 100 kamień, 20 aria
Katakumby - Miejsce szkolenia elity Ostrzy (Wojownik, Princeps, Koszmar, Obrońca). Wymaga małych kwater. Koszt - 210 kamień
Pałac Mrozu - tu szkoleni są Lodowładni Ostrzy, tutaj także się ich ulepsza. Wymaga małych kwater. Koszt - 150 kamień, 100 aria.
Dom Koszmaru - Pozwala rekrutować Koszmary i Rozpacze. Wymaga średnich kwater. Koszt - 200 kamień, 150 aria.
Wieża Ostrzy - atakuje wrogów cierpieniem. Koszt - 100 kamień, 50 aria. Wymaga małych kwater.
Lodowy stalaktyt - Wieża atakująca przeciwników zamrożeniem. Wymaga małych kwater. Koszt - 100 kamień, 50 aria.
Farma Ostrzy - Budynek, którego pracownicy (maksymalnie 5) zbierają dusze poległych opodal wrogów, tworząc z ich dusz Kamienie (żywność). Żywność może być zbierania jedynie z jednostek żywych (tj. nieożywieńców). Koszt - 75 kamień
Kuźnia Dusz - Z dostarczonych dusz tworzone tu są Kamienie Dusz (żywność). Budynek obsługiwany przez jednego pracownika. Wymaga małych kwater. Koszt - 80 kamień
Składowisko Dusz - Budynek obsługiwany przez jednego robotnika. Odbiera dostawy Kamieni Dusz od pobliskich pracowników Kuźni Dusz i Farm Ostrzy i podwaja produkcję żywności. Umożliwia regenerację many i zdrowia u jednostek. Wymaga małych kwater. Koszt - 160 kamień


Post został pochwalony 4 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 18:52, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 21 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin