Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:51, 18 Sie 2009    Temat postu:

Podoba mi się Smile

Mam jednak kilka uwag Very Happy

1) Jako tytana poszedłbym na całość i dał mu nazwę: Kowal Dusz
Zwiększył bym mu koszty przywołania, ale dodał jeszcze jedno zaklęcie z kręgu czarnej magii.

2) Lodowładny... Myślę, że skoro ma już ten sekwencyjny czar, to można by go jakoś ulepszyć, bo gdy po ulepszeniu wyposażymy go w falę lodu, to wyjdzie masło maślane. Ograniczyłbym się do zwykłego czaru: "wybuch lodu", a po ulepszeniu dodałbym falę, która atakuje najwyżej 3 userów.

3) Zmieniłbym nazwę wojownika na bardziej "ostrzowatą" xD

4) Troszeczkę nie kumam tych kamieni duszy. Sądzę, że zrozumiałbym to w praktyce.

5) IMO reszta jest w porządku Smile

Fajnie od czasu do czasu, przeczytać coś ciekawego i interesującego Smile
Jak widać namęczyłeś się, więc ode mnie leci do ciebie zUa pochwała (w sensie dobra pochwała xD).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 16:55, 18 Sie 2009    Temat postu:

Ad.1. A jakie zaklęcie proponujesz?
Ad.2. Zauważ, że Lodomiot posiada już takie zaklęcie, więc za większą cenę nie dostalibyśmy nic nowego Wink A masowe zamrożenie lub zamieć z kolei wydawały się przesadzone.
Ad.3. "Wojownik" występuje w Dolinie Sharrow, więc nie rozumiem Wink
Ad.4. Kamienie Duszy to po prostu inaczej nazwana żywność ;]
Ad.5 i końcówka posta - dzięki ;] (coś nie widzę tej pochwały xP)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 16:56, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:15, 18 Sie 2009    Temat postu:

1) Cóż, najpewniej takie które zadaje obrażenia Smile

2) Chodzi mi o to, żeby zamiast sekwencyjnego czaru dać zwykły. Po ulepszeniu np. Zyskał by możliwość rzucenia zamiast zwykłego np. sekwencyjnego, ale ograniczało by się to do np. 40%.

3) Wojownik, jest też u krasnoludów, a sama nazwa nie wzbudza grozy i jak dla mnie ze zUem mi się nie kojarzy.

4) Kumam Wink

5) Nie ma za co. Już masz pochwałę, sorki ale skleroza Razz

6) tj. w SB, proponuję zamiast wysysacza nadać mu nazwę: ostrze rozpacz.

BTW:
Cytat:

Lodowładny... Myślę, że skoro ma już ten sekwencyjny czar, to można by go jakoś ulepszyć, bo gdy po ulepszeniu wyposażymy go w falę lodu, to wyjdzie masło maślane. Ograniczyłbym się do zwykłego czaru: "wybuch lodu", a po ulepszeniu dodałbym falę, która atakuje najwyżej 3 userów.


Ale zaliczyłem pomyłkę xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:20, 18 Sie 2009    Temat postu:

Atakuje 3 userów xD Nowa jednostka: Moderator ;P i Sekwencyjny Warn (kiedyś był ten temat na SB) ;]

1. "Masowa śmierć" xP Myślałem o Aurze czegoś (ta, która zmniejsza obrażenia wrogów) albo Aurze kradzieży życia.
2. A mi chodzi o to, że "zwykły" czar ma już jednostka 2,5 raza tańsza, więc nie opłacałoby się kupować Lodowładnych Wink
3. Hm... Centurion? Kojarzy się trochę jednoznacznie, ale czy ze zUem?
6. Już zostało zmienione Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:20, 18 Sie 2009    Temat postu:

Moja ocena to 5/5.

Wszystko zostało dopracowane tak jakbyś tworzył jakiś nieoficjalny dodatek. Wojska ostrzy są dobrze dopracowane. Ich siłę dobrze zminimalizowałeś poprzez potrzebne surowce. Dobra specjalizacja ogólna rasy. Budynki produkcyjne również.
Zgodzę się z Soul Keeper co do tytana. Ja jednak dałbym mu zaklęcie sekwencyjne cierpienie, a zabrał przywołanie ostrzy.
Co do reszty to może być. Rasa ogólnie prezentuje się dobrze i nie jest najlepsza, bo każda rasa mogłaby coś z nimi wskórać ( najgorzej z ludźmi i orkami, a najlepiej w przypadku elfek i trolli ).
Więc ogólnie to dobra robota Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:27, 18 Sie 2009    Temat postu:

Nie "jakiś dodatek", tylko runę Ostrzy ;P
Co do tytana, myślałem też o Wskrzeszeniu (Ożywieniu Martwych? Przepraszam, ostatnia faza na ToE myli mi zaklęcia), tyle że zamiast umarłych wskrzeszałby poległych wrogów jako słabsze Ostrza.
Fakt, Ludzie i Orkowie mogą mieć małe problemy. Ale elfki także, poprzez niemały pancerz Ostrzy i ich odporność na lód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:27, 18 Sie 2009    Temat postu:

Pamiętam te czasy xD Ale miałem wtedy ubaw Very Happy

1) Pamiętam zaklęcie "bezsilność". Ma jakiś odpowiednik w aurze czy może jakaś sekwencja? IMO nadał by się tutaj.

2) Kumam, rację przyznaję Razz Tak czy siak, tą falę bym jednak zmienił na coś innego. Wiem z edytora, że jedna z jednostek ostrzy posługiwała się zamiecią Smile

3) Cóż, może być, ale pogłówkować by nie zaszkodziło Razz

6) Cieszę się Smile

EDIT: Każda rasa miała by z ostrzami problemy. Jedna większe druga mniejsze, aczkolwiek chyba mroczne elfy mogłyby być godnymi przeciwnikami przeciwko ostrzom. Duża odporność na czarną magię i ostrza są udupione.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:30, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:32, 18 Sie 2009    Temat postu:

1. O, Aura bezsilności - dokładnie o to zaklęcie mi chodziło Wink

2. Zamiecią? Nie pamiętam, żebym widział coś takiego. Ale wypadałoby dać ograniczenie liczby jednostek i/lub pojedyncze obrażenia (nie jak w przypadku wybuchu - 5...4...3 itd.). Bo 80 Lodowładnych rzucających zamieć to byłby ostatni widok w życiu każdego...

3. Jak ktoś ma inny pomysł do nazwy Wojownika/Centuriona, to będę wdzięczny Wink

EDITa: No właśnie nie jestem pewny. Ostrza posługują się magią lodu, na którą Mroczni mają najmniejszą odporność spośród wszystkich ras Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 17:33, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:37, 18 Sie 2009    Temat postu:

1) Pasuje to zaklęcie, ale od razu wiadomo, że wszystkie rasy światła są na przegranej pozycji, ponieważ ich głównym atutem jest to, że potrafią się leczyć.

2) Możliwe, że nie została użyta, ale tkwi sobie w edytorze Smile
Ja bym ograniczył maksymalną ilość jednostek do górnej granicy średnich kwater Smile

A co do mrocznych, to szanse by się jakoś wyrównały. A jeżeli na przykład zostały by wsparte trollami?

BTW: Fajny avek Razz Z "Bushu" xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:38, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:42, 18 Sie 2009    Temat postu:

I tak zazwyczaj nie starczy Ci surowców na 80 Ostrzy Wink A co ma umiejętność leczenia ras światła do zmniejszenia obrażeń? ;P
Wszystkie rasy miałyby z nimi szanse Wink Tak myślę.

Ad.PS: Dzięki ;] Może lepsze byłoby Z "bOOsHó" ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 17:42, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:47, 18 Sie 2009    Temat postu:

Każdy ma swoje zdanie Razz

A co do aury bezsilności - to ona właśnie powoduje to, że wrogowie nie mogą się leczyć. Wtedy jednostki ostrzy z łatwością by ich załatwiły.

Cóż, rzadko używam kodów, ale grając ostrzami z pewnością kodu na surowce bym użył. Nie każdy gra bez kodów. Zdarzają się tacy, którzy nawet gdy jeszcze ani razu nie zagrali w grę, a o przechodzeniu jej nie wspominając, sięgają po kody czy trainery.

A co do Avka - Wtedy utraciłby swoją Mhroczność, na skutek zbyt wielkiego opanowania przez rUushHoOowosćĆ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:49, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 17:50, 18 Sie 2009    Temat postu:

Aj, to w takim razie nie o tę aurę chodziło. Zbyt długo nie grałem w Spella :<
No cóż, to już zależy od graczy. W swobodnej niech robią co chcą (nie nauczysz się w ten sposób grać), a w multi kodów raczej nie użyjesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:58, 18 Sie 2009    Temat postu:

No cóż, a myślałem, że dobry ze mnie "wymyślacz" Razz

Jeśli już "ktoś" miałby wprowadzić rasę ostrzy, oraz ludków z magmy to przydałoby się zrobić jakąś przyzwoitą kampanię. Szczerze mówiąc, to w swobodnej ograniczyłbym się, gdyby zmusiła mnie do tego mapka, tylko do tych twoich magmowych ludków, a ostrzy bym nie tykał.

W Multi za to chętnie bym grał ostrzami, ale najpewniej każdy by je wybrał, więc taka gra zrobiłaby się troszkę... Nudnawa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:01, 18 Sie 2009    Temat postu:

Elfki mogłyby przeciwko nim wystawić strażniczki z odpornością na lód. Byłyby tarczą dla magów ostrzy Wink Wsparte krasnoludami mogłyby coś wskórać.
Mroczne elfy musiałyby mieć trolle, bo tylko ta rasa ma jednostki odporne na lód czyli bojowników i głazomiotów, które zadają dość sensowne obrażenia. Dodałoby się postrachy, wojenników i ewentualnie coś od trolli i też coś by zdziałali.
Ludzie by mieli trudności, bo nie mają jednostki dostatecznie wytrzymałych by oprzeć się ciężkim jednostkom ostrzy.
Z kolei orkowie jedynie na czym mogli by postawić to ogniomistrzowie wsparci bębniarzami, trębaczami i weteranami.
To tyle, co do szans innych ras przeciwko ostrzom.

Co do aury to bardzo dobry pomysł, ale wtedy tytan byłby postrachem na polu walki. Gdyby tak pozarażał prawie wszystkich wojowników wroga, to armia ostrzy by nawet nie musiała się męczyć ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 18:06, 18 Sie 2009    Temat postu:

Soul Keeper napisał:
tych twoich magmowych ludków

"tych twoich ludków" ;P Dzięki za wsparcie ;]
i dalej, SK napisał:
W Multi za to chętnie bym grał ostrzami, ale najpewniej każdy by je wybrał, więc taka gra zrobiłaby się troszkę... Nudnawa?

Taa... Ostrza kontra Ostrza.
Drakon napisał:
Co do aury to bardzo dobry pomysł, ale wtedy tytan byłby postrachem na polu walki. Gdyby tak pozarażał prawie wszystkich wojowników wroga, to armia ostrzy by nawet nie musiała się męczyć ;/


Pomyliła mi się nazwa aury Wink Chodziło o tę, która zmniejsza siłę jednostek, a nie uniemożliwia ich leczenie (chyba że to jedna i ta sama?).

Nie, te aury się różnią. Jedna jest od uniemożliwiania, a druga od zmniejszania Razz //Soul
No, i o tę drugą mi chodziło Wink
Zasieję troszkę OffTopu. Zmień kolor pelerynki Avka na czarny. Wtedy będzie naprawdę zUy. //Soul


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 18:15, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 22 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin